Şirinevler Sürücü Kursu

Şirinevler Sürücü Kursu

DVSA test sürüş yasağını filme almaya devam ediyor



Sürücü ve Araç Standartları Ajansı (DVSA), pratik ve teori sürüş testleri sırasında ses ve video kayıt yasağını tekrarladı; yani sürüş testi selfie, henüz yakınınızdaki bir sosyal zaman çizelgesinde görünmeyecek.

["Şoförler yalnızca kendi işlerinde yoğunlaştıysa, 1'den 5'in üstünde çöker önlenebilir"]


Bir genç olarak, sürüş testiniz hayatınızın o ana anlarından biridir ve yetişkinliğe doğru büyük bir adımdır. Y kuşaklarında, kahvaltı için sahip şirinevler sürücü kursu oldukları şeyden, o zamana kadar yakın ve kişisel olduklarında neredeyse her şeyi kaydederken, o neslin en yeni üyelerinin arkadaşlarıyla paylaşmak için sürüş testlerini kaydetmek istemeleri şaşırtıcı değil.

Ne yazık ki, DVSA, sürüş testleri ile ilgili öne ve arkaya bakan kameralar konusundaki yasağının gözden geçirilmesinin ardından, bunu yakın gelecekte değişmeyeceğini açıkladı.

DVSA, dıştan bakacakları ve aracın içine çekilmediğini kanıtlayan sigorta amaçları için donatılmış olan kameralara izin verecek - aynı şekilde harici olarak aynı tanıma sahipler.

Hala Sürüş Testine Sahip Olmuyor Selfies Araç içinden ses kaydı da yasaklanmıştır. 


Dolayısıyla teorisi ya da pratik testleri olanlar için en azından şimdilik kameralar ve benlik yoktur.

Eylül 2014'te yayınlanan DVSA'nın en son rehberliği oldukça kısa - sürüş testlerini filme alma veya kaydetme politikası - https://www.gov.uk/government/publications/the-driving-standards-agencys-dsa-policy-for -filmleme-veya-kayıt-sürüş testleri / dsa-poliçe-filme-veya-sürüş-testleri kaydetmek için- ancak uygulama hem otomobil ve motosiklet şirinevler sürücü kursu testleri için işaret eder ve 'herhangi bir ses ya da görsel kayıt ekipmanının türü "olarak tanımladığı için oldukça kapsamlıdır.

Kötü haber, belki de dışa dönük gelecekteki testistler için, ama muhtemelen çok mantıklı bir karar.


Karar verince çok değerli bir ders sundu, sürüş sırasında her türlü dikkati dağıtmanın ölümcül olabildiğini tekrarladı. Sürücü davranışının iki milyondan fazla yolculuğa çıktığı araç içi video görüntüleri üzerinde yapılan bir çalışmada, sürücünün dağılmasından dolayı, çökmelerin% 22'sinde en azından kısmen neden olabilir. Ayrıca, direksiyonda ikinci bir görev gerçekleştiren sürücülerin çarpma olasılığının iki katından üç kat daha fazla olduğunu gösterdi. * Sürücüler yalnızca kendi işlerinde yoğunlaşmış olsaydı, bu 5'den fazla kazada önlenebilir. Modern dünyalar dikkat dağıtıcı, esasen akıllı telefonlar, tabletler ve sürüş ortamına getiren giyilebilir kameralar gibi teknolojilerle neredeyse gerçekleşmek üzere bekleyen bir kazadır.

Kameraları testlerden yasaklayarak dikkati dağıtmanın tehlikelerini yinelemek, en azından genç sürücüleri, aksi halde hatırlatmak için eğitmen veya muayene eden olmadan yasal olarak tekerleğin arkasında oldukları dikkat dağıtıcılarını açmadan önce düşünmeyi umar.

Google Glass'ın ve benzerlerinin ortaya çıkması durumunda, bazıları akıllıca olabileceğini ve bazı fantezi teknolojiyle gizli bir kayıt yapabileceğini düşünüyorlar. Yönergeler açıktır; sürücü sınav görevlisi testin kaydedildiğinin farkına varırsa test şirinevler sürücü kursu durdurulur. Kayıt cihazı hızlı veya kolay bir şekilde kapatılamazsa, test adayı sadece testlerini değil aynı zamanda test ücretini de kaybedecektir.

Unutmayın ki doğru ya da yanlış, adınız yerel sürücüler için yanlış nedenlerle tanıdık gelecektir.


Bu yüzden bu kameraları kapatın veya diğer sürüş dışı deneyimler için kullanın ve daha iyisi tüm günahları önlemek ve tüm konsantrasyonunuzu güvence altına alın. Ancak, bir otomobilin arkasında durmadan tüm teknolojiyi kapatın. Kapatılırsa çalamaz, titremez ve dikkati dağıtamaz, bu nedenle herhangi bir yasayı ihlal edemez veya önemli bir anda yoldan çıkmak riskini göze alamazsınız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama