En Yeni Yayınlarım

En Yeni Yayınlarım

Kısaca Lexie'nin Roma'da yurtdışında eğitim almaya gittiğini belirttim. 



Aslında bu hikayenin çoğunun gerçekleştiği yerdir ve sana söylememe izin verin, Lisa Desrochers harika bir iş çıkardı ve bu ortam gerçekten hayat buldu. 


Şimdi ne kadar Roma'ya gitmek istediğimi söyleyemem. Yemek, insanlar, yerler, sanat, her şey çok harika görünüyor. Bir ortam gerçekten bir kitabı yapabilir ya da koparabilir; bu durumda kesinlikle yapmıştır.

A Little Too Far hakkında tamamen sevmediğim bir şey vardı ve bu bazı diyaloglardı. Biraz sevimsiz görünen bazı sahneler vardı. Bunu birkaç yeni en yeni yayınlarım yetişkin romanda farkettim, ancak diyalog her zaman yaş grubuna göre biraz fazla olgunlaşmamış gibi görünüyor. Çoğu zaman işler A Little Too Far ile sorunsuz geçti ancak Trent ya da Alessandro'nun söylediği bazı şeylere gülebilmek istediğim birkaç kez vardı.

Genel olarak, A Little Too Far, yeni yetişkin türü için harika bir ektir ve bana bu türün benim için daha iyi olabileceği umudunu veriyor. Kesinlikle bunu bir hızlı, buharlı okumak için kontrol edin.

Başkalarının söylediği şey A Little Too Far:


Kimberly Faye, 'Lisa Desrochers'ın' Biraz Çok Çok Uzak olduğumdan memnun olduğumu söylemek, muazzam bir minnettarlık olacaktır. '

Kitapların Yiyen 'derlemesi: "Bu kitabın bitmesini sevmiştim. Kusursuzca mükemmel ve çok güzel. "

Travis Afganistan'da bir yerden eve döndüğünde, ailesi ayrılıyor, kardeşinin kız arkadaşı ve arabası çalındı ​​ve en yakın arkadaşının ölümünden kabuslar aklı başında. Travis, orta okuldan beri kayalık bir ilişki yaşayan Harper'a girinceye kadar hayatı değişmeye başlar. Ve Harper, birbirlerinden daha çok şey gördükleri zaman, aile sorunlarının mayın tarlasında yola çıkmaya ve travma sonrası strese tekrar normal gibi gelebilecek bir yaşam olasılığına yaklaşmaya başlar. Travis'in mizah anlayışı ve inanılmaz onur duygusu onu dayanılmaz ve oldukça sevimli bir kahraman yapıyor.

Bir şey gibi normalim radarımda bir süredir yer alıyordu, ama o sadece bıraktığım kitaplardan biri. Tüm harika yorumları okuduktan sonra beklentilerim en yeni yayınlarım oldukça yüksek olduğu için okumak biraz korktu. Beklentilerimin karşılandığını ve aştığını söylemekten memnuniyet duyarım.

Something Like Normal kısa bir kitap ama sizi aldatmasına izin verme. 


200 sayfadan biraz fazla bir miktarda duygu eşliğinde sizi bekliyor olacak. Gülmüştüm, ağladım ve çığlık atmak istediğim bazı zamanlar vardı (o zamanlar bir uçaktaydım, o zamanlar bunun iyi gitmiş olacağını düşünmüyorum.) İlk sayfadan bağlantılı hissettim ve karakterlere yatırım yaptım ve mutlu sonlar için kök saldım. Normal'e Benzeyen Bir Şey içeri girmek için hiç vakit ayırmaz ve başladıktan sonra okumayı bırakmak istemezsiniz.

Geçen yıl Travis'in hiç bu kadar kolay olmamıştı. En yakın arkadaşı öldü, kız arkadaşı onu kardeşine terk etti, babası ondan nefret ediyor ve annesi biraz takıntılı hale geldi. Askere katıldığında onun için her şey değişti. Travma sonrası stres bozukluğuna sahip olduğunu görmek kolay, ancak onunla başa çıkmak istemiyor. Afganistan'da olanları unutabilmek için elinden gelen her şeyi yapar, ancak geride bırakamaz. Travis çok duygusal olarak berbattı, ancak ona yardım edemedim ama onu sevebiliyordum. Kalbi doğru yerde, başı bile olsa idi. Bağlı büyümek kolay bir karakterdir ve onu sevmeye ve mutlu olmasını istemeye yardım edemezsiniz. Ailesi berbat ama okumadığım en kötülerinden biri değil. Annesi sevgi dolu, destekleyici ve müthişti, ne yaparsa yapsın. Kardeşi biraz can sıkıcıydı. Babası dürüst bir kıçtı. Sadece söylüyorum. Harper gelince, o Travis için bir sevgi ilgi istediğim her şeydi. Tipik stili (çılgın eski kız arkadaşı gibi) değildi ve onun ihtiyacı vardı. Akıllı, istikrarlı ve nazik birine ihtiyaç duydu. Harper Travis için mükemmeldi.

Hikaye çoğu YA'dan çok daha derindir. 


Aslında bu, NA'nın pek sayılamayacağı düşünülür. Trish Doller'in cesur ayrıntıları inceltmeye çalışmadığını gerçekten çok beğendim. Travis en yeni yayınlarım insanları öldüğünü gördü. Aslında, o bazı ölümlerin sebebi olmuş. Trish Doller, Travis'in gördükleri ve yaptıklarıyla ilgili hiçbir ayrıntıyı bırakmaz. Zor şeylerden utanmadı ve Travis'in hikayesini çok daha iyi hale getirdi.

Genel olarak, Trish Doller'in ilk romanını kontrol etmenizi tavsiye ederim. Çağdaş hayranlar ona tamamen tapacak.

Başkalarının normal gibi bir şey hakkında söylediklerini:

YA Kitap Kraliçesi'nin yorumu: "Bir kere başladım, son sayfaya gelene kadar bu kitabı indiremedim."

Yığınlanmış'ın incelemesi: "Trish Doller'ın Normal Olarak Bir Şey Duygusal bir okuma ve her bir notayı doğru bir şekilde çarpıtan bir şey."

Bookic Brunette'in incelemesi: "Beni öngörülebilir çağırın, ancak bu kitabın içinde bir Askeri Adam olduğu göz önüne alındığında, yüzümü tamamen salladı."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama