Çocuk Hikaye Kitabı

Çocuk Hikaye Kitabı

Bu tarifleri o kadar kolay biliyorsunuz, aslında bir reçete diyeceğinizden emin değil misiniz? Bu, yeni Kanadalı Philed Cheddar'la yapılan bu Kraft Canada tabakalı dip tarifini paylaşmak hakkında ne hissettiğimi gösteriyor. 



Ama paylaştığımız için mutluyum çünkü aman tanrım çok lezzetli!


Çocuklar öğretmenliğe başladığımdan beri bazı öğretmenlerle yaptığım şakalar biraz sürüyordu. Onları bırakıp okula gittikçe son dalgaları beklerdim. Yıllar geçtikçe ve daha yaşlı hale geldiklerinde, her çocuğa farklı kapılara ve her şeye girerek, sınıfa gittikçe doğal olarak dalga geçemedim. Şimdi en küçüğüyle bekliyorum, son birkaç dakika benim çalmak için benim.

Her zaman ailemizden birkaçımız var, waver-goodbyers. JK'dan beri aynı ekip oldu. Çocuklarımızı okula getirip hoşçakallarımızı bekleriz. Bunun çocuk hikaye kitabı için özür dilemiyoruz, hiçbirimiz gerçekten vazgeçmeye hazır olmayan bir gelenek haline geldi.

Ama biliyorum ki bu günlerde numaralandırılmış. Bu yıl, en genç son katını yaptığı bir pencere ile üst kata çıkan bir kapıya gidiyor. Biz öpücükler üfler ve birbirlerine gülümseriz. Ama çoğu zaman çocuklar kapılara ve sınıflarına girerler, galeri penceresi yoktur. Bu yüzden ben sürtünmenin tadını çıkarıyorum. Kışın soğukta bile “seni izlemeye devam etmeyeceğim” dediğimde. Ama ikimiz de biliyorduk ki bu bir yalandı. Tabii ki kaldım.

Bu benim için ondan daha dürüst, dürüst olalım (ve okuyucuların çoğunun bunu önceden tahmin ettiniz). 


Onu pencereden görebiliyorum, arkadaşlarla sohbet ederek, onun hareketlerine olan güvenimi, onun altında durduğumda bile net olarak görebiliyorum, ve orada olduğumu hatırlıyor. Onun marka gülüşü ve dalgalar bir hoşçakal ile döner. Daha çok öpücük patladı. Ben uzaklaşırım.

Bunlar hatırlamak istediğim anlar. İlkimle aynı olanlarım, her gün okula gittiklerini ve hoşça kal gülümsemelerini izliyorlar. Ama onunla farklı hissediyorlar. Son bebeğim olarak okulumun dalgalanan günlerinin sona erdiğini bilerek onun güzellikleriyle gelen bir kesinlik ağırlığı vardır. Sabahları toplanmış olan arkadaş çevresine giderken, ağabeyinden hala bir öpücük ve sarılmaya başlıyorum, ama ondan başka bir yoldan ziyade (kapıya getirdiğim gibi) ondan uzaklaşıyorum.

Bu güzeller, çocukları okula kendim getirme ve eve gitmeden önce zamanımı alma yeteneğimin bir ayrıcalığı oldu. Onları özleyeceğim ve çocuk hikaye kitabı önümüzdeki sene muhtemelen dışarı çıkıp dalgalanacak pencereye sahip olmayacak. Ama şimdilik, diğer birkaç ebeveynle beklediğimden, pencereye bakıp bir gülümseme ve dalga verdiğim için özür dilemiyorum.

Her dalga, sadece okul günü için onlara veda etmeyeceğim anlamına gelir; Daha genç oldukları günlere veda ettiler ve bana daha çok ihtiyaç duyuyorlardı. Şimdi kalıyorum çünkü ihtiyacım var. Merak etmediğim ve neye benzediğinin bir zamanı olup olmayacağını merak ediyorum. Ama şimdilik, bu anların sonsuza dek sürmeyeceğini biliyorum. 

Ve ben herkesi besleyeceğim.


Son zamanlarda 7 yaşında, sınıfının tüm sınıf 1-3 sınıfları, öğretmenleri ve davetli ebeveynleri önünde sunacağı hikaye anlatıcılarından biri olarak seçilmiştir. Hikayeler, en sevdiği masal ve kitapların tekrarıydı. Fransızcası da Fransızca konuşulduğu için Fransızca olarak sunuldu.

Başından beri, hikayesini ezberlemek ve eğlenceli, etkileşimli bir şekilde sunmak için çok çalıştı. Karakterleri için sesler çıkardı (kitabı, bu evde sevdiğimiz bir seri olan Mo Willems'in bir Piggie ve Fil hikayesiydi. Fransızca'da, Emile et Lily olarak adlandırılıyorlardı) ve bir üst üzerinde uyguladı. Onun amacı seçilmişti.

Seçmiş olduğumuz gibi gurur duyuyorduk. 


Onun hazırlıklarına çok az müdahale ettik, onun ne zaman parçası olduğunu unuttuğunda, sıraya girdiğinde ve sıraya girdiğinde onu dinledik, dinledik ve kütüphanenin yanına gidip kitabını yenilemek için çok fazla şey yapmadık. Hepsi onundı. Bu, gusto ile birlikte çalıştığı ilk proje değildi, ama özellikle önemli olan açıktı.

Konuşmacıların diğer ebeveynleri tarafından çevrelenen okul kütüphanesinde oturduğumda, kişiliğine ve bu projeye çok fazla çaba sarf etmesine nasıl şaşırmamam gerektiğine ve merkez sahneye çıkmaktan heyecan duyduğuna çocuk hikaye kitabı dikkat çektim. Kardeşi ve babası da dahil olmak üzere geri kalanı, genellikle bu şekilde spot ışığı almak istemiyor. Atlamaya hazır. Macera ve entrika hissi, onun hakkında en çok sevdiğimiz bir şey.

Bu günde, önce gitmek için seçildi. Bu kendi başına kolay bir iş değildir ve o gerçekten gergin olmadığını söylerken, ilk başta olduğunu söyleyebilirim. O başladı ve harikaydı. Bir noktada durakladı, sırada ne olduğunu hatırlamaya çalışıyordu, ve bırakmayı ya da ağlamayı istediğimi düşünürken, hatırı sayılır bir biçimde, her şey bittiğinde genişletilmiş bir yay alarak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama