Soğanlı Ehliyet Kursu

Soğanlı Ehliyet Kursu

Çocukluğumdan beri, nasıl uçacağımı bildiğim rüyalar gördüm. Bir kuş ya da bir uçak ya da Süpermen gibi değil, onun yerine yalnızca "rüzgârda oturuyor" olarak tanımlayabileceğim bir şekilde.



Bu gece gündüz maceraları, beni sert bir esintiye doğru eğip, ayaklarımı kaldırıp oturmuş bir konumda zahmetsizce gezdirmemi sağlıyor. . Bu muhtemelen, bisiklete binme, motosiklet kullanımı ve araba yolculuğu ile ilgili benim ömür boyu süren takıntılarımı açıklıyor.


"O Olmayana Kadar" Hakkında

Açık havada sürüş veya sürme hissi kazandığım özgürlük hissi yenmek zor. Bununla birlikte, hem bisiklet hem motosiklet üzerinde soğanlı ehliyet kursu düştüğünü düşündüğümde, açık havadan daha zor şeylerle çarpışmanın kaba olabileceğini söyleyebilirim. Neyse ki bugüne kadar, benim konvertibulümden düşmenin bir yolunu bulamadım.

A noktasından B noktasına mümkün olan en geniş şekilde yaklaşmanın hayranlarıysanız, doğru motosiklet güvenlik ekipmanını seçmek öncelik listenizde yüksek olmalıdır. Bir araba içinde küçük bir kaza önemli değil, çünkü çelikle çevrilisiniz. Etrafınızdaki her şey cildiniz ise aynı "küçük kaza" ölümcül olabilir.

Bisikletinize bacağınızı atmadan önce, bu kullanışlı kontrol listesini kullanarak kendinizi güvende tutmak için elinden gelen her şeyi yapacağından emin ol.


Üstten Başlayın - Eyaletinizde bir kask gerekli bir sürüş aksesuarı olmasa bile, kritik yaralanma veya ölüm şansınız katlanırsa katlanarak azalır. Bir zamanlar soğanlı ehliyet kursu düşük hızda (saatte 20 mil) bir başlık aldım ve kaskla bile beyin kanaması gördüm. Hayatımda olmasaydı nasıl değiştiğini tahmin edemiyorum.


Oradan Aşağı Taşın

Ne kadar zorlu olursanız olun, cildiniz sürüş ortamında karşı karşıya kalabileceği diğer tüm yüzeylere kıyasla hala oldukça yumuşaktır. Elleriniz ve ayaklar da kırılgandır ve vücudunuzdaki kemiklerin yarısından fazlası orada bulunur bu yüzden, onları korumak için elinizden gelen her şeyi yapmak istersiniz. Eldivenlerden ve uygun ayakkabılardan soğanlı ehliyet kursu oluşan iyi bir çift değerli bir yatırımdır. Elinizin altındaki eldivenlerin, beceriden ödün vermeden koruma sağladığından ve bisikletinize ve bisikletinize hem de bisikletinize uygun çizmeler kullandığınızdan emin olun. Ayakkabılarınız çok büyük olduğundan, ilk vites dışına çıkamadığınızda, binmek neredeyse eğlenceli değildir.

Bütün Ambalajın Kaplanması

Binişiniz için uygun kıyafetler seçerken, hareketinize dokunmayacağından veya kısıtlamadığından emin olun. Yılın zamanına bağlı olarak, kıyafetin yalıtım etkisini göz önüne almanız gerekebilir. Saatte 60 mil hızında rüzgar soğutma faktörü attığınızda hafif bir sıcaklığın nasıl soğuk hissettiğini görmek şaşırtıcı. Yazı stilinizde yılın zamanına bağlı olarak, su geçirmez ve / veya yastıklı dişli kullanmak da isteyebilirsiniz.

Bu hazırlık programının, bisikletçilerin aradıkları özgürlük karşısında uçtuğunu anlıyorum. Güvenlik gereksinimlerinizi değerlendirmek ve onlara yönelik tüm yolları düşünmek çok şey, ancak düşünürken bunu düşünün. Günün sonunda, yalnızca bir cesedin var. İyi hazırlayın, ona dikkat edin, binmekten keyif alın ve evinize güvenle gelin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama