Yayla Ehliyet Kursu

Yayla Ehliyet Kursu

Yatmadan, sadece seyir için yapılmış güneşli bir yaz gününe dönüyorsun.



Direksiyonun arkasına atlayın, toplayın, cep telefonunuzu koyun ve Ray-Bans'ınıza ulaşın. Önce güvenliği koymak için her şeyi yaptın, değil mi? Bir çarpışma şansınızı% 15'in üzerine düşürebilecek bir şey daha yapabileceğinizi bilmek ister misiniz?

Bir dakika ne?

Aracınızı vitese takmadan önce, kendinize bir iyilik daha yapın ve farlarınızda çevirin. Bekle, düşünüyor olabilirsiniz. Parlak bir yaz günü olduğunu yayla ehliyet kursu söylememiş miydin? Güneş görmem gereken her şeyi görmek için bana bol ışık verir mi? Bunu düşünmek kesinlikle doğru olsa da, bazen sizinle ilgili değil.

Karayolundayken görebildiğiniz sadece önemli değil. Güvenliğiniz için gördüğünüz kritik önem taşır. Elbette farlarla gündüz sürüş, akşam karanlıkta ve şafakta veya sis veya yağmurda en mantıklı olur, ancak doğrudan güneş ışığında bile, diğer sürücüler tarafından üzerinizdeyken daha kolay algılanır.

Birçok devlette farlar, güneşin doğuşundan 30 dakika önce ve gün batımından 30 dakika sonra veya görünürlük 1000 feet'ten daha düşük bir süreye düşürüldüğünde kullanılmaktadır. Bazı eyaletlerde farların kullanılmasına her zaman koşullar ön cam sileceklerinin kullanılmasını da zorunlu kılmaktadır. Eyaletinizin bu uygulamalardan herhangi birini düzenlemesine bakılmaksızın, farlarınızı bu şekilde kullanmak iyi bir fikirdir.

Carmakers için iyi bir fikir gibi görünüyor, Too

Ödeyebilecekleri artan emniyet nedeniyle birçok otomobil, koşullar gerektiğinde otomatik olarak devreye girecek farları olan modeller sunuyor; diğerleri ise Gündüz İşaret Işıkları kurarak bir adım ileri gidiyor. DRL'ler, operatörlerin istatistikleri, en iyi güvenlik uygulamaları üzerinde bulundurmanın uygun olduğunu yayla ehliyet kursu belirtmesi durumunda devre dışı bırakılabilir. Nitekim, DRL'ler, Finlandiya, Macaristan, Kanada ve Danimarka gibi ülkelerde yasal olarak ekipmana ihtiyaç duyuyorlar, neden burada ABD'de değil? Coğrafya ile ilgili hızlı bir gözden geçirme, diğer ülkelerde devletlerde burada bulunmadan önce neden gündüz farları kullandıklarını açıklayabilir. Kuzey enlemlerde bulunan ülkeler, güneşin uzun gölgeler bıraktığı saatlerde potansiyel olarak daha fazla zamana sahiptir. Bu sürüş ortamında, DRL'ler özellikle yararlıdır. Bununla birlikte, biraz geçmiş incelemesi de Amerika'nın uyuşturucuya neden ayak bastığına ışık tutabilir.


80'lerin sonlarında ve 90'lı yılların başında, otomobil üreticileri, DRL'lerin kurulmasını gerektiren yasaların oluşturulmasına karşı lobi faaliyetlerinde bulundu. 

Çoğu şeyde olduğu gibi, paranın ardından, bunun, gün sonunda, otomobil üreticilerinin verdiği artan güvenliliğe rağmen, otomobil üreticilerinin götürmeye istekli olmayabileceği bir masraf olduğunu ortaya koyuyor. Bu düzenlemeye karşı konuşan diğerleri, farların her zaman açık olduğu sürücüler için ek masrafla ilgili endişelerini dile getirdiler. Bu endişe, Ulusal Karayolları Trafik Güvenliği İdaresi tarafından yapılan hesaplamalarla hızlı yayla ehliyet kursu bir şekilde ortadan kaldırıldı. Ampul değiştirme ve ek yakıt gereksinimini karşılayan NHTSA, sürücülerin çarpma azaltma bedelini ödemek için küçük bir fiyat olan üç ila 15 dolar arasında bir yıllık ek masrafa tabi olacağını bildirdi.


Düz görüşte gizleme

Sorumlu bir sürücü olarak, sizi, yolcularınızı ve diğer yolcuların güvenliğini sağlamak için elinizden gelen her şeyi yapmalısınız. Aracınız DRL'lerle gelmediyse, işinize yarayabilecek satış sonrası seçenekleriniz var. Marka ve modelinizle uyumlu hiçbir şey olmasa bile, düşük kirişlerinizle araç kullanmaya devam edebilirsiniz. Ve bu bir araba, bir motosiklet üzerinde doğruysa, o da öyle. Karayolu duvarları olmadan indirirseniz kesinlikle fark edilmek istersiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama