2018 Yılı Geliyor

2018 Yılı Geliyor

MASA TAKVİMLERİ BURADA!



Bu yüzden, BÜYÜK haberler ... bugün bir tane değil, iki yeni 2018 masa takvimi başlatıyoruz; buna inanamıyorum. 


Onları sadece başlattığımızdan daha erken başlatmakla kalmıyor, ikisi de var! Oh, şimdi özel bir luciteumum olduğunu söyledim mi ?! Yok hayır? Tamam, yapıyoruz, ve şaşırtıcı.

Bu masa takvimlerinden çok heyecanlıyım, ancak buna katlanamıyorum! Ben her zamankinden bir günüm benimkini kullanıyorum ve biliyorsun sen de yapacaksın! Bu yıl, iki farklı tasarım yapmaya karar verdik, böylece favori seçebileceksiniz. Bir alıntı takvimimiz ve desenli bir takvimimiz var. Gelecek sene hangisini kullanacağıma henüz bir karar vermedim, ama bir tane seçip yılın yarısına geçeceğim bir his var! Ha!

Gelecek yıl masanız için çok parlak, eğlenceli ve mükemmel bir parça! 


Ayrıca, Ağustos ayında bir sonraki yıl masa takviminizi satın almak gibi bir şey "Düzenledim" demeyen hiçbir şey yok. Çok etkileyici ve organizasyon becerilerinden gurur duymalısın.

Umarım onları benim kadar seviyorsun ve umarım masanızı yılın 365 günü aydınlatırlar! 2018'e 4 ay mutlu, dostlar.

BU 17 DÖRT KEÇE DAHİL!
Pazar gecesi, yazmak için bir blog yazısı yazmak için beynimi becerdim, ve rastgele şeylerin nerede olduğunu düşünebilirim. Yani, gerçekten rasgele şeyler ... şu an en sevdiğim etek gibi (merhaba, 17 $ için beyaz jean etek) ve en sevdiğim kombucha gibi. Bu yüzden, son zamanlarda aklımda olan rastgele şeyleri rüzgara dikkatle anlatıyorum ve size söylüyorum. Umarım seversin ya da en azından bu şeyleri eğlendirir bulursun!
 

RASGELE, DÜŞÜNCELER VE FYİS:


Son zamanlarda bu jean eteğini Forever 21'den 17 dolara topladım. Evet bir tane. YEDİ. Ben takıntılıyım. Burgonya'da da yakaladım. Gerçekten çok kokuşmuş, çok iyi uyan ve her şeye rağmen gidiyor. En az bir tanesini almamak için delirmiş olurdun!

EN İYİ BUCHA
Birkaç hafta önce, Publix'ten Büyük Kolay Bucha'yı denedim ve aşık oldum. Buna bağımlıyım ve Çilek Hanımeli lezzeti en iyisi. Deneyin ve bana ne düşündüğünüzü bildirin! Cidden aşık oldum.
 
BINGE WORTHY
Dün kiliseden sonra eve geldik ve yağmur yağıyordu kediler ve köpekler. Yapmam gereken tek şey pijamalarıma dönüşüp bir film koymaktı. On dakika boyunca dolaştıktan sonra ilgimi düşündüğü bir şey bulamadıktan sonra, "Z: Her Şeye Başlangıç" ı tıkladım ve bir adım atacağımı düşünmüştüm. Söylemeye gerek yok, anında kanca yaptım. Birkaç yıl önce, "Z: Zelda Fitzgerald'ın Romanı" adlı kitabı okudum ve sevdim, bu yüzden bu dizi kolay bir satıştı. Yeni bir gösteri arıyorsanız, kesinlikle tavsiye ederim! Christina Ricci, Zelda olarak çarpıcı ve görüntü yönetmeni çok güzel.

ÖNCEKİ KOZMETİK BAG


Geçtiğimiz Perşembe günü yeni ürünler TON'u başlattık ve kapılarına çıkmaya başladıklarını görmek çok eğlenceli geçti. Yeni ürünlerimin favorilerimden biri zip torbaları ve kozmetik çantalarıdır, ancak en çok "Şeftali Bloğu" kozmetik torbasına bayılıyorum. Bu sadece çok iyi.

BORDA KESME
Bunu geçen hafta Instagram Live'da konuştum, ancak L'Oreal'in Lash Paradise Mascara'yı kullanmaya başladım, ve şaşırtıcı. Bu işi yapan ilaç saklambaç rengi bir maske bulmam gerekmiyor. Henüz bir tüp almadıysanız, hemen gidin. Ciddi anlamda. Buna bayılacaksın, pembe söz veriyorum!

HAKEM YOKTUR
Sana söylemeye hazırlanacağım bir sonraki şey için beni yargılama lütfen, çünkü yaşlı bir kadın gibi ses çıkardığını biliyorum. Burada benimle kal! Temmuz ayında ayakkabılarım için bu kemer parçalarını aldım. Piyasaya çıkarken, beton zeminlerde her gün 12 saat ayakta olacağımı biliyordum ve zavallı küçük ayaklarıma yardım etmek için her şeyi denemek istedim. Şey, şimdi şunu söyleyeyim, bu ekler şimdiye kadar harcadığım en iyi on dolardı. Onları kelimenin tam anlamıyla her gün giyeceğim ve ayakkabılarım içine ve dışardan takas ediyorum. Bütün desteksiz ayakkabılarımı yapabiliyorlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama