Elbiselerime Uyumlu Modeller

Elbiselerime Uyumlu Modeller

ALIŞVERİŞ İÇİN NE ...



Askısızdan sırtaksıza bugün, en sevdiğin ama asla hiç giymediğin en zor parçalardan neyin giyileceği hakkında konuşuyoruz. Teoride harika görünen bir kıyafet satın almaktan gerçekten de çok üzgünüm, ancak pratikte asla gerçekten tutunamayacak. Ne demek istediğimi anlıyorsun, sadece üstünde durduğun zaman çok sevimli bir top ya da karanlık olduğu sürece işe yarayan bir elbisedir. Hepimizin dolaplarında asılı olan şeyler var! Yıllar geçtikçe, gerçekten işe yarayan ve kalbimde arzuladığımız herhangi bir tuhaf giysi seçeneğinden kendimi rahat hissettiren birkaç şey buldum. Bu yüzden, hadi başlayalım!

1. Şiddet İçinde Şimmy


Sadece askısız mı, yoksa straplez ve sırtınsiz mi, sutyenim sadece sizin için var! Birkaç yıl önce bir arkadaşım beni Target'teki bu sutyenle hayatınızı değiştirecek şekilde tanıttı. Askısız sutyen bile giymem artık. Tek sahip olduğum bu, onu seviyorum! Florida'da sıcak yaz aylarında bile sıkışıyor ve yerinde kalıyor. Yeterince tavsiye edemez ve 20 $ 'ın altında! Aynı zamanda, boyunlarına eğik olanlar için de dibe inen biri var! Daha önce hiç kullanmadım, ama harika şeyler duydum.

* Ayrıca, sutyen tartışmalarına geçmeden önce burada not etmeye ihtiyacım var ki ben sütyen üzerine yetkili değilim! Üstte süper kıvrımlı değilim (keşke keşke!) Eğer istersen, A. git. ve B. Manrepeller bu konuda yardımcı olabilecek bir yazı yazdı.

2. KESKİNİN AŞINMAKTADIR.


Bu meseleyi giderek daha fazla görüyormuşum gibi hissediyorum - bazı elbiselerim aşağı doğru görüyorlar. Çoğunlukla daha pahalı elbiselerle doludur, ancak Anthropologie'den gelen bu gibi üst düzey mağazalardan bazıları gerçekten güzel olanları bile görmeye geliyor. Dolayısıyla bunları giymek yerine, yanımda hep bir kayma var! Hafif ve kolay giyeceği için bu kısa not (14 $) benim birincisidir. Ayrıca, kemerini çok seviyorum çünkü gerçekten güzel olan herhangi bir çizgi bırakmıyor! Aynı zamanda da tam bir kıyafet kağıdını ($ 18) kolun da içinde tutarım! Elbiseler kadar plaj örtbas giydiğim biliniyor ve bunu yapıyorum işte!

3. ÇİZİMLERİ DÜŞÜK


İster form uyduran bir elbise ya da bu gibi şortlu yüksek şortlu bir çift ... hatlar bir sorundur! Her zaman kendimi çok bilinçli hissettiriyorlar, bu yüzden bir şort ya da kot değil bir şeyin altında doğru şeyi giymek için çok dikkat ediyorum. Victoria Sırrı'ndan (5/28 $) bu iç çamaşırı çifti yıllardır devam ettim! Onları hem çıplak hem de siyah renkte buluyorum ve her zaman form giyen giysilerle giyiyorum!

Umarım bu iç çamaşırlar bir dahaki sefere giyinirken kendinizi güvende hissetmenize yardımcı olur!


Bu yazının altına girdikten sonra, az önce bahsettiğim hiçbir şeyin herhangi bir şekilde şekil, şekil veya biçim bakımından seksi, dantelli, seksi ya da zarif olduğunun farkına varıyorum ... ha! Dürüst olmak gerekirse, çünkü bu iç çamaşırı üzerine "araçlar" üzerine giyilmesi amaçlanan giyim (sadece bunları ne olduklarını, faydacı giyinme araçlarını kullanalım!) Seksi, dantelli, seksi ve kibar! Yani, savaşlarınızı seçin!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama