En Yeni Yayınlarım

En Yeni Yayınlarım

Janine'in 5 Anahtar Kelime (konuk blog yazımcısı)



Bugün çocuklar hakkında konuşmak istiyorum. 


Ancak bu yazı yalnızca çocuklar için geçerli değil, her yaştan da geçerlidir, çünkü bu önerilerden biriyle ilgili bir sorunum olduğunu biliyorum.
Gençlerimize yardımcı olmaktaki en üst rütbemiz "bana beş ol" dır - bunlar, çocuğumun her günkü kelime dağarcığında kullanılmak üzere en yeni yayınlarım beş kelime (ve / veya cümle). Bu kelimeleri kullanmıyorsa, öğrenmelerine yardımcı olmamız gerekir. Lütfen, teşekkür ederim, hoşunuza gitmedi, özür dilerim, lütfen beni bağışlayın.

Bana yakın ve sevgili bir diğer şey de, çocuklarımıza telefona nasıl doğru cevap vereceğini öğretmektir. 


Çocuklarımın bunda mükemmel olduğunu söylemiyorum, ama ciddiyetle deneyin. Onlarla çalışıyorum. Telefonu cevaplamaları için gerekli ipuçlarını burada bulabilirsiniz.

Bu konulardan en mutlu değil, ama hakkında bir sürü e-posta alacağım. İnsanlar ne söyleyeceklerinden, herhangi bir şey söylemeleri ya da yapabileceklerinden emin değiller. Burada söylenebilecek kapsamlı bir liste hazırladım. Ayrıca, cenaze törenine ilişkin bir yazı yazmanın özgürlüğünü de üstlenmişimdir; böylece, bu en yeni yayınlarım tür bir etkinlikte kendilerine veya bir aile üyesine yönelik herhangi bir utandırmadan kaçınmak için uygun protokolü öğrenebilirler. Bu zor bir konudur ancak, eğer konuşulursa, insanları bir araya getirip, yeni bağlar kurabilir ve insanlığa olan inancımızı yenileyebilir.

Fantezi Cuma (Ashley Brooke Stil) Janine tarafından


Bu hafta yaptığım nihai yazı için önce Ashley'e bu kadar ay önce konuk blog yazarı olmayı çok candan selamladığım için teşekkür etmek ve sonra da hayatımı tanımak için sabırlı davranmak istiyorum. Bu yazıları özellikle bu blog için yazmanın keyfini yaşadım ve umarım bunları okurken keyif aldım. Bloguma girmeyi seçerseniz, iddialı veya huysuz ses demek istemediğimi, diğerleri ile birlikte öğrenmek için sadece bir gal olduğumu göreceksiniz. Annem ve anneannem bana başkalarını daha rahat hissettirmek için görgü ve görgü kurallarının önemli olduğunu öğretti. Bu hafta Ashley'nin ayakkabılarını doldurmaya çalışırken sabırlı olduğunuz için hepinize teşekkür ederim.

Bloguma Fantazi Cuma dediğim şeye. Bu, bugünün toplumunda alışılagelmiş veya yaygın olarak bilinmeyen veya anlaşılmayan bir şey hakkında konuştuğum özel bir gündür. Bugün kısaca plaj kulübelerini tanıtacağım. Biliyorum, hepimiz tropiklerde suda dikilmiş sütlü yapıyı hayal ediyor ... ama bunlar biraz farklı.

Parlak renkli plaj kulübeleri, ondokuzuncu yüzyılın ortalarına kadar Port Philip'de var olmasına rağmen, esasen İngiliz manzarasının bir parçası. 


Eskiden Viktorya ahlakı, "banyo makinelerinin" sinir banyolarının tevazüsünü korumak için denize biraz çekildiğini belirtti. Edward döneminde her iki cinste de banyo kostümleri için kabul edilebilir hale geldi ve makinelerin birçoğu tekerlekleri en yeni yayınlarım çıkarılan kumsallarda bırakıldı. Konseyler hacimli Mackintosh ceketinin örtüsüyle değiştirilenler üzerine kaşlarını çattı ve böylece çoğu kez şeritler halinde dekore edilmiş daha fazla kulübe ve şezlong sağladı; bu yüzden bugün hala bir klişe bunlar.

Bu hafta yayınlarımı okuduğunuz için tekrar teşekkür eder, yeni arkadaşlar edinmeyi dört gözle bekliyorum ve Ashley ve tasarımlarından daha memnun olamadım. Beni bulmayı seçerseniz, bloguma Pembe Çaydanlık denir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama