Hayat Kokusu

Hayat Kokusu

GÜNLÜK RUTİNİM



Birkaç hafta önce, Elizabeth Arden sekiz saatlik koleksiyonumdan en sevdiğim ürünleri nasıl kullandığımı anlattı ve yeterince hızlı "evet!" Diyemiyordum. Yıllarca EA'yı hayranıyım (burada & burada!) Ve günlük olarak ürünler kullanıyorum. Hattını hiç denemediysen, yapmalısın. Rujlar başlamak için harika bir yoldur (ve çengel alın!), Ancak cilt bakım ürünleri büyülüdür!

Bunu bir milyon kez önce söylediğimi biliyorum, ancak cildimde ne kullandığımı seçicem. Olmalıyım, sen de öyle yapmalısın. Cildim çok adil ve çok hassastır, bu yüzden sağlıklı ve mutlu tutmak için fazladan işe girmeliyim! Bu ürünler gerçekten kullandığım ve sevdiğim ürünler.

Dolayısıyla, size bir iş gezisi vermekten ziyade, bu ürünleri her gün ve gün boyunca nasıl kullandığımızı göstermenin eğlenceli olacağını düşündüm!

 

YARATICI WAKE-UP CALL İLE BAŞLAYIN!


Hiç saat 15'e kadar yaptın mı ve içmek zorunda kaldığın her şey o sabah iki fincan kahve olduğunu mu anlamadın?

Bunu önlemek için, her sabah bir şişe su içerek ve spor salonunda saat 6.00'dan önce yüzümde Nemlendirici Mist'i püskürterek başlamaya başladım. Erken başlayacağımdan günün geri kalanında daha rahat tuttuğumu farkettim.

Mucize Mist'i sevdiğim şey lezzetli kokması, beni uyandırması ve gün boyu kullanabilmem. Spor salonundan önce kullanmamakla kalmaz, aynı zamanda da kullanırım. Ayrıca, makyaj ayarı spreyi olarak da kullanılabilir! Bu ürün özellikle buzdolabında saklı tuttuğunuzda Florida'da yaz aylarında burada bir cankurtaran!

Bu öngörülemeyen çalışma günleri için mükemmel!


İster bir toplantıya gidiyorum veya bütün gün masamdan çalışıyorum, hala cildimi sürekli düşündüm. Ben giderken o ekstra parıltıyı vermek için bacaklarımda ve kollarımda Mucize Yağı kullanıyorum. Yağ, gerçekten güzel bir parlaklık verir, cennet gibi kokuyor ve sıcak yaz aylarında kalın bir vücut losyonundan daha iyi uyuyor.

Masamın üzerindeyken ellerimi ve ellerimi kullanabilmek için Sekiz Saat Kremasını da çok seviyorum. Kremin çoklu kullanımları vardır, bu nedenle masanızda tutmak için mükemmel bir yöntemdir. Genellikle onu dudak kremi olarak kullanırım ve her zaman uçmayı sakinleştiririm. Çalışma masanızın çekmecesinde tutmak için mükemmel olan bu ürünlerden biridir.

"İşten ayrılmak" ikilemini çözmek.


Genellikle, iş günüm ile arkadaşlarımla akşam yemeği veya Ryan'la bir randevu gecesi arasında güzel bir güzellik yapmak için yeterli zamana sahip değilim, ancak en azından benim yaptığım gibi görünmeye çalışırım. Asla başarısız olan iki geçiş geçmişi var!

Drama küpelerimi ve daha incelikli bir ruj için ince rujum için saplamalarımı takas ediyorum! "Berry" de Sekiz Saat Kremi Dudak Balsamı şu andaki en sevdiğim şey. Gerçekten nemlendirici ve çok renk katıyor! Akşam yemeğinden önce oynamak için mükemmel.

Her akşam yaptığım tek şey ...


Gece rutinimi her mevsimde değişir. Soğuk aylarda doğal olarak sıcak (muggier!) Aylarda yaptığımdan daha kalın bir nemlendirici ve krem ​​kullanıyorum. Ancak hemen hiç değişmeyen şeylerden biri göz kremi kullanmaktır. Dışarıdan ne kadar sıcak olduğu önemli değil, ben de her zaman gece ağır bir göz kremi kullanıyorum. Süper sulu gözlerle uyanma hissi seviyorum! Gece Mucize Kremi yaz boyunca ve kış boyunca ve seyahat ederken gözlerimin etrafında kullanıyorum.

Yakın zamanda, seyahat ederken cömert gözüktüğünü ve çok fazla dikkat gerektirdiğini keşfettim. Bu krem ​​havaalanı atlamalı iken tamamlamamın çok yorgun görünmesini engellemeye gerçekten yardımcı olur!

Böylece, şimdi bütün günüm boyunca sana yürüdüm ...

Senin sıran! Kullandığınız ürünleri ve cildinizi günün sekiz saatinden daha uzun süre parlak tutan şeyleri söyleyin!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama