Sosyal Masalar

Sosyal Masalar

ROXY TE



Sizi ikinci Desk Obsessed röportaj sonrası ile tanıştırmak için çok heyecanlıyız! 


Bugün, Sosyal Toplum'tan inanılmaz derecede yetenekli arkadaşım Roxy ile birlikte oturuyoruz! Roxy'yi ilk duyduğunuz kişi buysa, o zaman bir kayanın altında yaşıyordunuz ve artık tanıdık gelme vakti! Sadece bir mobilya imparatorluğu (evet, imparatorluk) var mı, ama o ve erkek kardeşi HGTV'de yaklaşmakta olan bir şova bakıyor! Öyleyse, evet, merak ediyorsanız ... Dernek tarafından fantezi hissediyorum!

Roxy ve birkaç yıl önce çevrimiçi bir araya geldik ve gecede hızlı arkadaş olduk! Birlikte birçok kez birlikte çalıştık ve yıllar boyunca en çok canlanan insanlar olduk. Sektörde daha orijinal biriyle Roxy'den daha fazla tanışmayacaksınız. O en iyi en iyisi!

S & B:


1. Masanız daha çok OKB düzenliyor mu, yoksa biraz daha kaotik mi?
Her zaman bir döngüdür! Düzgün olmak için önce dağınık olmalı!

2. Kahve veya çay mı?


Aralık ayında (ocak!) Bebeğim bekliyoruz, bu yüzden günde 2 fincan kahve yerine bir tane daha ölçekledim! Kahve değilse, en sevdiğim çayı buz üzerinde bir miktar hindistancevizi sütü ile alacağım. Harney & Sons Badem, Hindistan cevizi ve vanilyalı beyaz çay tomurcuklarından ve pembe gülbudu ve yaprakları bol miktarda içeren Royal Wedding Tea. Lezzetli!

3. Evde, bir ofiste veya ortak bir alanda çalışıyor musunuz?
 Normalde NYC Spring Caddesi'ndeki paylaşımlı showroom'umdan çalışmaktayım! Inslee ve ben yaklaşık 4 yıldır bir ofis paylaşıyoruz. Orijinal sanatını sergiliyor ve orijinal mobilyalarımı ve dekorasyonunu sergiliyorum. Çok eğlenceli, işbirlikçi bir deneyim oldu! Bununla birlikte, yukarıda gösterilen evde tatlı bir masa kurdum!

4. Kalem ya da kurşun kaleminiz nedir?


Le Pen siyah!

5. Bu gün masanızda ne dinliyorsunuz?
Hiç şirin olan spor salonumda DJ Jeanna (helloitsjeanna) keşfettim! 305 Fitness her sınıfta canlı bir DJ yaşıyor (oh NYC, sizi çok seviyorum!) Ve her zamanki Pazar 9am noktamda kartalımı alıyormuşum gibi, Jeanna'nun karışımlarını ne kadar çok sevdiğimi fark ettim. Artık Spring Caddesi'nde tekrarlıyorlar! Şimdiye kadar "Booty Booty Booty" ve "1986" benim favorilerimdir. Sanatçılar arasında Berlin, Prens, Janet, Madonna, Elton, Whitney, Mya, Aaliyah, Outkast, Usher ve NSYNC dahil olmak üzere ancak bunlarla sınırlı olmayan önemli geri sayımlar bulunmaktadır.

6. Çerezleriniz var mı ya da masanızın koluna erişebilecek misiniz ?:
Normalde değil, Soho'da bulunuyoruz, bu yüzden ChaChaMatcha veya Melissa veya Chloe veya Maman tarafından pişirilmiş olsun, sınırsız miktarda eğlenceli ve modaya uygun atıştırmalık seçenekleri vardır ... liste uzar!

7. Hangi günlük planlayıcıyı (veya uygulamanızı) kullanıyorsunuz?
Google Takvim-olmadan ve hatırlatıcıları olmadan yaşayamaz.

8. Masanızda hangi üç şey sizi izliyor ve ilham alıyor?
Inslee'nin mektup baskılı ve altın uçlu özel kırtasiye ürünlerim. Arkadaşlarınızla ve ailenize rasgele not göndermeyi seviyorum!
En düzgün yazı tipi ve siyah beyaz polka dot klasörlerinde önde bulunan "Sort It Out" ile akrilik ve altın bir dosya organizatörü - şık organizasyon anahtardır.
Bu sayar mı? Resepsiyon kendisi! Bahar Sokak Masası olarak adlandırılır ve tarafımdan tasarlanır ve Toplum Sosyal ekibi ve fabrikaları tarafından yapılır! Bana hayal ettiğiniz, inanacağınız ve bunun için çok çalışmanız halinde gerçekleşebilecek harika şeyleri hatırlatıyor. Aynı zamanda bana çalışmak için şanslı olduğum ve desteklemek sorumluluğu olan şaşırtıcı insanları da hatırlatıyor!
 
Kaynak ne yapıyorsunuz?
Yaşamımın tamamını sakladığım damla kutu ve müşteri projelerini ve bütçeleri takip etmeme yardımcı olan Excel elektronik tablolarımı koleksiyonum!

10. Daima masanızda olan rasgele bir şey nedir?
Kumaş renk örnekleri, duvar kağıdı renk örnekleri, üzerinde çalıştığım projelere veya tasarımlara dayalı herhangi bir ve tüm renk örnekleri!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama