A2 Ehliyet

A2 Ehliyet

Sürüş testleri en keyifli şey değildir. 



Onlarla birlikte gelen stres, ülkenin pek çok yerinde ilk kez geçiş oranları% 50'nin altındayken haklıdır. Aslında, özellikle ingiliz sürüş testleriyle ilgili sıkılık düzeyi, kıtada oldukça iddialı.

Bu düşünülerek, olası bir sürücü, dersi çekerek streslerine daha fazla katkıda bulunmak fikrinden biraz rahatsızlık hissedebilir.


Sürücü ve Araç Standartları Ajansı (DVSA) şu anda testleri çekmeme politikasına sahiptir. Bununla birlikte, şimdi birçok öğretim üyesi müşterilerinin menfaati için ders filmi seçmeyi tercih ettiğinden ajans, politikayı gözden geçireceğini açıkladı.

Değişiklik gerçekleşirse, ön ve arka kameralar bir aracın dışına çıkanleri kaydederek, eğitmenlerin göremediği şeylerin bir resmini görür. Bunun bazı avantajları var.

KAMERALARIN ÖRNEĞİ
DVSA, kapalı kameraları kullanmayı önermediğinden ve ses kayıtlarının da alınacağına dair bir öneri bulunmadığından, bir sürüş testi çekimi gerçekten müşterinin baskısını arttırmamalıdır.

Gerçekten de çekimler her iki taraf için de çok yararlı olabilir. Eğitmenler, adaylarıyla potansiyel olarak yararlı geri bildirimler sağlayabilir, bir videonun üzerine bakabilir ve şeylerin daha iyi yapılabileceğini veya adayın özellikle iyi bir performans sergilediğini belirtebilirdi.

Ayrıca, adaylar, sürüşlerini dışarıdan bakma, performanslarını farklı eğimden görme fırsatı buluyorlar.


KARŞI DURUM
Tabii ki, DVSA'nın geçerli politikasının çekim testlerinden biri olmamasının sebepleri var. Bir kere, ajans, testlerin video kameralar tarafından a2 ehliyet yakalanacak olan harici veya dahili çekimden çok daha büyük bir resim olduğunu söylüyor. Sonuncuyu incelemelerinde görmemelerine rağmen, bu, aslında bir testi çekimde herhangi bir noktanın olup olmadığı noktasını gündeme getiriyor.

Zaten kesin bir prosedürü karmaşıklaştırma konusu da var. Sürüş testleri adaylar için stres verici ve sürülürken gözlemlemek ve işaretlemek zorunda olan bir çok eğiticiye sorun. Kameralara izin vermek, bir testin üstünlüğünü önemli ölçüde artırabilir, ancak kesinlikle karmaşık hale getirebilirler.

Sonuçta Britanya yolları Avrupa'daki en güvenli yollardan birisidir. Kameraları kullanmanın avantajları vardır, ancak potansiyel dezavantajları vardır. Her iki durumda da, DVSA'nın tüm politikalarını yeni ve incelemeye devam etmesi iyi bir adımdır - ancak eski bir örneği görmezden gelmek zor: bozulmamışsa neden düzeltmeye çalışalım?

Sürücü ve Araç Standartları Ajansı (DVSA) şu anda test kaydetmeme politikasına sahiptir, bu nedenle Sürüş Testi Kaydedilmeli mi?


İngiltere'de ortalama olarak insanlara sürüş testlerini geçmeleri için 47 saatlik dersler gerekiyor ve derslerinizin dışında çalışmazsan, çarpıcı bir şekilde artacak. Biri size araba kullanmayı öğretirken, en azından iki günün en iyi bölümünü, en azından yakın bir ortamda geçirdiğiniz anlamına gelir.

Esasen deneme yanılma yaparak, bir dizi hareket ve konsantrasyon öğrenerek öğrenmeye başlıyorsunuz; bilinçaltında vites değişimi a2 ehliyet hatırlarken düz sürüş ve çarpma odaklanmak, ısırma noktası bulmak ve ayna, sinyal, manevra bulmak.

Sürüş öğrenmek uzun, zorlu ve pahalı bir süreç olabilir ve öğrencileri sürüş yeteneği karşısında hayal kırıklığına uğratabilir. Birçok kişi, öğretmenleri pratik veya teori testi yapmak konusunda rahatsız görünmeyerek monoton dersler veriyorlar. Bu, öğrencinin sinirlerini ve kendine güvenini etkiler.

Araba sürmeyi öğrenmenin bir şey kesin bir bilim değildir; İnsanlar farklı oranlarda gelişirler ve sinirler ve kendine güven öğrencinin gelişiminde önemli rol oynayabilir. 

Bu nedenle, insanlar farklı hızlarda geliştiğinden, standart bir sürüş dersi formuna sahip olamazsınız.


Sürücü öğretmeni, bir öğrencinin güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirmek için sabırsız ve çabuk olmalı ve gelecekteki derslerini ilerlemeleri etrafında geliştirmelidir. Birisini ön yargılı ders planına sokan güvercin çoğunluğu boğmakta iken bir azınlığa fayda sağlayacaktır.

Hiçbir zaman önce sürücü koltuğunda oturmamış bir öğrenciyle karşılaştığında, bu öğrencilerin ebeveynlerinin arabalarında düzenli olarak a2 ehliyet araç kullanıyor olanlarla karşılaştırıldığında, bu öğrencilerin açıkça ayrı ve zıt ders planlarına ihtiyacı olacaktır. Bir tanesi boş bir tuval iken, başka birinin ebeveynlerinden geçirilen kötü alışkanlıkları düzeltmeye daha fazla odaklanması gerekebilir.

Alternatif olarak, daha önce sürüş yapmamış bir öğrenci sürücüsü, sinir ve güvensizlik duygusuyla donatıldı, sürüşle ilgili kavramaya alışmak için daha fazla zamana ihtiyaç duyuyor ve gündelik sürüşün farklı senaryolara alışması. Daha deneyimli olan diğer kişiler manevralar ve ayna kontrollerine odaklanmalıdır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama