En Yeni Yayınlarım

En Yeni Yayınlarım

Günaydın ve Mutlu Cuma! Bugün bugün ıvır zıvır bahsetmek istiyorum! 



Biliyorsun, iyi bir biblo küpü seviyorum (burada kanıt) ve son zamanlarda bazı güzel hazineleri avlamaya başladım. 


Harekete geçtiğimizden beri daha önce bir ton daha fazla alana sahibiz ve ben kendim küçük maden süsleri yapmak için ıvır zıvır isteyen buluyorum (TEKNE Bıçaklarla karıştırılmamalı !!). O yüzden dök! Biblolar için alışveriş yapmak için en sevdiğiniz yerler nerede?

Günaydın ve mutlu Pazartesi! Umarım en yeni yayınlarım fantastik bir hafta sonu eğlenceli maceralarla doludur.

İşte bu haftasonu yaptıklarımın küçücük bir bakıştı ...

Ashley Brooke Designs_April 2012Pinter üzerinde Pinterest görüntüsü

Fotoğraf 1: Nihayet kişisel hareketli anonslarımı posta ile aldım! Çok sevimli oldukları için arkadaşlarımızın ve ailenizin onları almasını bekleyemiyorum ... ve endişelenmeyin, çok yakında blogda paylaşacağım!

Not; İşte yeni evimize küçük bir göz, tatlı değil mi!?!

Ashley Brooke Designs_April 2012Pinter üzerinde Pinterest görüntüsü

Fotoğraf 2: Hepimiz arabaya bindik ve Pazar öğleden sonra biraz piknik ve güneşte biraz eğlenmek için sahile intik. B bu GINORMOUS neon yay, her zaman onu bulma süper yararlı olduğunu kanıtladı ... artı o très preppy baktı artı!

Ashley Brooke Designs_April 2012Pinter üzerinde Pinterest görüntüsü


Fotoğraf 3: Sonunda bu hafta sonu biraz rahatlamamız lazım. Çoğunlukla her şey paketlendiğinden nefes alabileceğimizi hissediyor! Bu yüzden, koşu, uyku ve kahvaltı, arka sundurma stili tadını çıkararak tam avantaj elde etti! Kocam büfelerini ve domatesleri bahçemizden de kullanarak ünlü omlet yapmıştı!

Bugün size Ashley Brooke Designs'ın hareketli duyurularını paylaşmak istedim! Taşınma ile ilgili en sevdiğim şeylerden biri (tüm yeni evlerin yanında) kendi hareketli anonslarımı tasarlayabilmekti. Müşterilerim için her hafta hareketli anonslar tasarlarım, bu yüzden kişisel bir proje üzerinde çalışabilmek çok eğlencelidir! Bunlar çok en yeni yayınlarım eğlenceliydi, özellikle de kabarcık sargısı ve iki yüzlü oldukları gerçeği (arka mavi çizgiler!)! Şimdi kişisel hareketli duyurularımızı göstermek için sabırsızlanıyorum!

Birkaç hafta önce sizi yeni ADORABLE Çeşitli Kokteyl Kartlarım ile tanıştırdım ve onlardan yeterince alamadık ve Cinco de Mayo hemen köşede oldu ... Düşündüğüm kadarıyla biraz eğlenelim ki yolunuzu indirin!

Ashley Brooke Designs _ Muhtelif Kokteyl KartlarıPinterest ile ilgili resimleri küçült


Not; Bu kusursuz ev sahibi, tenis partneri, kız geceleri, evin ısınması, doğum günü, vs ... hediye eder. (Ya da hepsini kendin yapabilirsin Ha!)

P.P.S. 8 kart, 4 farklı tasarım, hepsi tek bir paket halinde!

Bu haftaki Desk Obsessed, en sevdiğim bloglardan biri olan Chevrons & Stripes'ten sevimli ve yetenekli Sarah'a sahip! Sarah uber yetenekli, sadece muhteşem bir blog yazmıyor, aynı zamanda bir stilist ve kuyumcu ... Ne eğlenceli bir hayat, ha! Tamam, Sarah'nın masasında bulabildiğimiz herşey var, kalemlerden atıştırmalıklara, müzikten başka bir şey bırakmadık! Beğeneceğinizi umuyoruz!

İsim ve Meslek: Sarah Lederman Stilist, Kuyumcu, Chevrons & Şerit Yazarı
Masanızdan daha fazla OKB düzenlenmiş veya sanatla organize edilmiş bir kaos var mı?

Güne bağlı, ancak her şey doğru yerde olduğunda masamda oturmak kesinlikle daha ilham vericidir. Karışıklığı her yere değil, tanımlanmış yığınlara tutmaya çalışıyorum ve haftada bir kez, birikmiş ve temiz evim olan bütün gözyaşı kağıtları, kağıtlar, yapışkan notlar vs. üzerinden geçiyorum - oldukça tatmin edicidir!
Kalem ya da kurşun kalem için ne yapıyorsun? (Sevdiğiniz birisinin var olduğunu biliyoruz!)

Bu Caran D'Ache kalemleri form ve işlev arasında mükemmel bir denge - çok sayıda stil içeren basit bir bilyalı nokta!


Ben de yakında bu kişiselleştirilmiş kurşun kalemlerden bir takım edinmeyi umuyorum, tamamen sevimli.
Bu gün masanda ne dinliyorsun? Sessiz en yeni yayınlarım çalışmayı tercih ederseniz, bir şarkı söylemeye ya da sıkıştığınızda meyve sularınızı akıtacak bir albüm var mı?

Van Morrison ve Joni Mitchell gibi klasikler ile Civil Wars, Head and The Heart ve Ray Lamontagne gibi yeni başlayanlar arasında dolaşırım. Eğer beni almaya gerçekten ihtiyacım olursa, bazı Jay-Z veya Chiddy Bang'ı krize vereceğim, ancak bunlar gün boyunca oldukça nadir bulunan melodiler. Aynı zamanda Paris'te Midnight In Soundtrack'i tekrar dinlemek için dinliyorum. Kesinlikle müzikte eklektik bir zevke sahibim!
Atıştırmalıklar var mı ya da masanızın kollarında mısınız? Onlar neler?

Meyve sopa - elma veya fıstık ezmesi ile muz denemek - ama gerçekten bunun için gidiyorum, avokado tost benim zayıflığım. Biraz limon suyu sıkın ve üzerine biraz tuz ve kırmızı biber serpin ve gitmeye hazırsınız.

Masanızdaki 3 Şey sizi izliyor ve esin kaynağı oluyor mu?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama