Haftasonu Favorisi

Haftasonu Favorisi

Selam! Her pazartesi yoluna gidecek ve "Haftalık Favori" adlı cuma kadar kalacak yeni bir küçük ABD muayenehanesiyle tanıştırmak istiyorum. 



Her hafta haftanın en sevdiğim çevrimiçi alışveriş ürününü seçip ona bir çeşit satış ekleyeceğim ... eğlenceli değil mi ?!


Bu hafta MOMMA To-Be Not Defteri'ni seçtim, o da ADORABLE ve geçen haftada söylediğim gibi, küçük noktalarla takıntılıyım! Bu yüzden çok sık biri olabilir düşündüm geçen hafta en çok satanlardan biriydi! Bu hafta, bu sevimli not defteri $ 20.00 PLUS'ın orijinal fiyatı olan 5.00 $ 'ın üzerinde olacak ve sitenin üst kısmında ücretsiz bir gönderim kodu var: (MRPOSTMAN0811) Bu nedenle, bu not defterlerini $ 15.00 yapan toplamda 12.00 dolar gibi görünüyor! Bu büyük bir anlaşma! Öyleyse çevrimiçi dükkana gidin ve kendinize bir polka-nokta not defteri veya iki tane not defteri seçin!

Bugün sizinle süper tatlı ve eşsiz bir Kaydet tarihini paylaşmak istedim! 


Erica, Beni Koydum gibi gerçekten eğlenceli bir şeyler bulmamı istedi ... üniversitede basketbol oynarken karşılaştı ve aşık oldular ve şu anda yakında kocam koçları kolej basketbol olacaktı ... ne kadar harika? Tabii ki hepsini kendi düğün kağıdına yerleştiren sporu birleştirmeliydim! Bitmiş ürünün ortaya çıkma şeklini kesinlikle seviyorum ve mutlu çift için çok heyecanlıyım!

Günaydın, çılgınca bizim çantalarımız var ve bu sabah Porto Riko'ya doğru gidiyoruz (parmaklarınızı Irene Kasırgası uzaklaştığında tutun !!)! Birkaç nedenden ötürü bu gezi hakkında gerçekten heyecanlıyım, birisi hepimizin burada bir tatile ihtiyacı var ... durmayan kağıt iyiliği (ki seviyorum!), Ama bilgisayarım ve diğer insanların görmesi gerekiyor sadece bir kaç gün için. Ve iki kocam ve ailesinin Porto Riko olduğunu ve ben bile olmamış olmak var! En sevdiği yerlerin tamamını görmek, nefis yiyecekler yiyip dondurulmuş kokteylleri yudumlayamam! Eğlenceli birkaç gün olmalı! Harika fotoğraflar çekip güneşten koruyucu tonlar giydiğinden emin olacağım!

Bu haftaki Girl Crush, muhteşem Freida Pinto! Çok çarpıcı ve ben sadece o parlak pembe, beyaz, turuncu ve yeşil renk kombinasyonunu seviyorum! O giydiği bu elbise PLUS Top Mağazası ve $ 68.00, durdurmak, ihtiyacım var! Üstteki düğümden ona eşleşen turuncu sandaletlerdeki bütün görünüm hoşuma gitti ... çok parlak ve yazlık!

Bu hafta kızı kandıran kimdi?


Mutlu cumalar!!

Pazartesi günü döneceğim, ancak o ana kadar Porto Riko'nun kumlu plajlarında sizi düşünerek dondurulmuş kokteyli yudumlayacağım!

Günaydın! Umarım harika bir hafta sonu geçirmiş olsanız da, güneşte eğlenirken veya kasırga partisine sahipseniz. Geçen hafta kocam, ailen geçen hafta bahsedilen fantastik (genişletilmiş) bir hafta sonu geçirdim ve küçük bir kaçamak için geçen Çarşamba günü Porto Riko güzel adasına uçtum! En iyi zaman geçirdik ve PR'a hiç katılmadım ve kocam ve ailemiz adadan bir kızın isteyebileceği en iyi tur rehberlerini elimde! Biz, Palmas del Mar, ailesinin hemen sahilde bir yere sahiptir ve adanın böyle çarpıcı bir parçası muhteşem marina ... bağlı olduğu kaldı! Hatta aile dostlarıyla bir araya geldik ve teknelerini dışarıdan adaya attık. Gezi gülüyor, Cafe Riko (kahve), güneş kremi, Pina Coladas ve beni akıcı bir şekilde konuşan taklit etmeye çalışıyordum (kimseyi çok sarışın saçlarımla kandırıyordum!) Dolaşarak doluydu. 

Geri dönmek için sabırsızlanıyorum!


Bu hafta favori şeyler katlanmış notları aldım Bu kartım MY favori şeylerle doludur çünkü önyargılıyım! Bu sevimli 10 katlanmış kart seti, 18.00 USD orijinal fiyatından% 25 indirimle sitenin üst kısmında ücretsiz bir gönderim kodu var: (MRPOSTMAN0811), bu kartları 13.50 dolara kılıyor! Bu büyük bir anlaşma! Bu yüzden çevrimiçi dükkana yönelin ve kendinize bir paket verin!

Not; Bunlar her fırsat için mükemmel: teşekkürler notlar veya sadece "hello" notları ... artı gerçekten en sevdiğim şeylerden bu yana bunları seviyorum!

P.P.S. UNUTMA satış bugün (8.29.11) başladı ve Cuma günü sona eriyor (9.04.11), böylece boşa harcamayın!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama