Ocak Ayı Kitapları

Ocak Ayı Kitapları

Günaydın ve mutlu Pazartesi! Umarım harika ve huzurlu bir haftasonundaydınız, bizimkiyle doluydu ... harika! Haftasonumun neye benzediğine dair küçük bir göz ...



Fotoğraf 1: Cumartesi sabahı, kocam ve ben, en sevdiğim bagels, taze meyve ... ve tabii ki su ısıtıcısı mısır için büyük bir çanta için Winter Park Çiftçi Pazarına doğru yöneldik! 


Sabaha 9'da bir şey derecede 90 derece olmasına rağmen hala en iyi zamanımız vardı, iyi bir "Çiftçi Pazarı" gibi hiçbir şey yoktu.

Fotoğraf 2: Bu haftasonu, küçük bir gelato barı (407 Kafe - yeni bir bağlantı değil!) Mahallede açılmış ve gülünç derecede iyi, evimize yakın olması çok iyi gibi keşfetti iyi ... Sana sadece iki kelime var: NUTELLA. GELATO.

Fotoğraf 3: Ailemiz geçen hafta sonu balkonumuzda büyük bir endüstriyel güç taraftarını bize verdi ve nihayet Cumartesi günü BEST olarak kullanma fırsatı bulduk. 


HEDİYE. HİÇ. Artık Haziran, Temmuz ve Ağustos aylarında dışarıda oturabiliriz. Toplam oyun değiştirici! Cumartesi öğleden sonra taze çiftçimizin şeftali şeftali dilimlerimizi ayırdık, kitaplarımızı aldık, dışa doğru yol aldık ve hayranlarımıza kralı attık, cennetteydik!

Bugün, benim en sevdiğim insanlardan biri olan Blue-Eyed Bride'in Erin (<- eğlenceli fotoğrafım!) Için gerçekten eğlenceli bir yeniden tasarım paylaşmak istiyorum! Geçenlerde küçük bir tane daha vardı ... bu yüzden resmini umutsuz bir şekilde güncelleme ihtiyacı duydu! Masasının tasarımını hızlandırıp eğlenceli vakit geçirdim ve birkaç yeni favori şeyi ve elbette bebekleri ve oyuncaklarını ekledim! Kendimi böyle söylersem, bakışın birlikte geldiği yolu seviyorum, çok tatlı ve bu yüzden Erin!

Bu kağıt atışlarla% 100 saplantı duyduğumu söylemek için bir ücret, ciddi, bu küçük filler ne kadar komik ki!?! 


Döndüğüm küçücük hayvan şeklindeki kancalarla dolu bu siteyle rastladığımda ... Sincapları neden sevdiğimi bilmediğim küçük küçük sincaplara ellerimi sokmak için can atıyorum, ama yaptım! Hanko Designs'a girin ve masanıza biraz eğlenin!

Bu haftaki kız ezmek Mila Kunis, onu seviyorum, nasıl yapamadın ?! Ve ben onun tatlı Oscar de la Renta donanma puantiyeli elbise ile tamamen vurulmuş. Her yerde giyerdim, dürüstçe! ... mükemmellik, çantayı seviyorum, ayakkabı Aşk elbise SEVİYORUM!

Bu haftanın güzel bulguları soğumaya bırakıldı! 


Seni tanımıyorum, ama hayatım Florida'da H-O-T ve muggy! SADECE elbiseler, küçük ufacık makyajlar (renklendirilmiş nemlendirici, krem ​​rengini ve suya dayanıklı maskara (yaz yaz günlerim!) Gibi) ve çok çeşitli donmuş muamelelerden hoşlanıyormuş gibi, her türlü yaratıcı yol buluyorum ( Gelato gibi!)! Yaz favorilerinizden bazıları nelerdir? Buzlu kahve? Havuzdaki yataklar mı? Paylaşmak!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama