Yeni Online Mağaza

Yeni Online Mağaza

Ashley Brooke Designs online mağazası sadece bir makyaj aldı ve muhteşem kağıda alışveriş yapmak artık çok daha eğlenceli! 



Yeni dükkanımızda mükemmel kırtasiye, davetiye (basılı belle de!), Not defteri ve muhafaza kartı pasta gibi kolay alışveriş yapıyor. 


Şimdi kendinize bir kutu patlamış mısır (popcorn için asla erken olmaz) ve alışverişe başlayın! Ayrıca sadece sizin için hazırladığım taze yeni tasarımların hepsini kaçırmak istemeyeceksiniz!

Ve bu sizi heyecanlandırmak için yeterli değilse ...

ABDiSpyPinter Bu resim, Pinterest ile berabere

Aşağıda listelenen beş maddeyi aradıkça yeni çevrimiçi mağazamızı keşfedin. Onları nerede bulduğunuzu bize bildirin (yalnızca bu formu doldurarak bize bildirin) ve SADECE BU GÜN VE YURT İÇİN 50 $ veya daha fazla alışverişinizde 25 TL'lik bir hediye sertifikası (24 saat içinde) alacaksınız!

O büyüteçleri çıkar ve işe başla Nancy Drew!


Dün bildiğiniz gibi, yeni online mağazamızı başlattık! Yeni dükkanımızı ve yeni tasarımların hepsini çok seviyorum! Bu yüzden bugün en sevdiğim birkaçını dükkandan paylaşmak istedim (en sevdiğiniz çocuğunu seçmek gibi bir şey ... Bu zor insanlardı!)!

1. Tatlı Teşekkür Notları: macaroons yeni cupcake ve çok sevimli!

2. Yeni Gelen Teşekkür Notları: Bunlar mükemmel bir duş hediyesi, hatta kendiniz için sadece bir hediye ... evlenmek, teşekkür notlarının verildiği tek bir kıvrımdır!

3. Momma Yapılacaklar Listesi: Bir polka noktalı darbeden daha keskinleşiyor mu?!? Bence değil!

Dükkana atladığınızdan ve eğlenceli yeni tasarımların tümünü gördüğünüzden emin olun, sadeliğinizi vuracaklarını biliyorum!


Kim iyi bir keskin kalemden hoşlanmaz? Onları her gün kullanıyorum, hatta onlarla beraberim! Ancak son zamanlarda kız kardeşimde çevrimiçi dükkana ait eğlenceli resimleri çektiğimde, bu güzel renkli kalemlerin hepsiyle dolup duran bir çekmecenin tamamını gördüm (Onları onları o kadar çok sevdikleri sürgüne dönüştürdüm!) Bana, kendimi daha çok stüdyodan çıkardım, "80's glam sharpies" olduğu yerde olduğunu söylemeye gerek yok, o haklıydı! Bu kalem pakete ihtiyacım var, evet, ihtiyacım var.

Bu haftaki Girl Crush, Serena Vanderwoodson olarak Blake Lively. Her şeyden önce, her bir şeyi nasıl sevemezsin? Serena Dedikodu Kızını giyiyor, gösteri muhteşem olmasının yanı sıra biliyorum -haklı değilim, bütün serileri seyrettim, kıyafetler çok güzel! Ve dedikodu kızı setinin enstantane görüntüsünü gördüğümde anında tüm görünümü istedim. Parlak renk kombinasyonunun ve özellikle de o ceketin üzerinde ölüyorum ... Ceketine aşık oldum!

Not; Gossip Girl'da Sonbahar sezonunda heyecanlandıysanız elinizi kaldırın!


Günaydın ve mutlu cuma! Bu haftaki güzel bulgular, mükemmel küçük ZARA pembe ceketler hakkında, ben biraz takıntılıyım (görünüşe göre gerçekten bu görünüşe sahibim)! Mükemmel bir geçiş parçası ve Florida'da yaşamak benim için her zaman giyebilirim. Kesinlikle iyi bir blazer seviyorum (burada video kanıtıdır!), Neredeyse her yere giydiğim lacivert bir tane var, onu seviyorum ve parçalara ayrılıncaya kadar giyeceğim ... Sanırım bu küçük sayı hakkında da aynı şekilde hissedebiliyordum, değil mi?

Günaydın ve Mutlu Pazartesi! Umarım hafta sonunuz harikatu.

Hafta sonu hafta sonu oldukça düşük anahtar ve iş dolu (çok iyi bir şey!). Cumartesi gecesi kocam (kim de çalışıyordu) ve iş yerinde daha yoğun görmek için masalarımın her birine mesaj atıyorduk ... o sadece iki bilgisayar ekranına baktığımız için kazandı. korkutucu!) ... ve ben sadece bir eskiz defterine bakıyordum. Her ne kadar meşgul olsak da bir film izlemek, kitapçıya uğramak ve en son sesli kitaplarımızı bitirmek için bir süre sıkıştırdık!

İşte benim hafta sonu nasıl göründüğümü bir göz:

Fotoğraf 1: Bu hafta sonu oynanan iki eğlenceli ve rastgele renk koordine eden şeyleri aldım: a. Target'ten süper güzel turuncu bluz, $ 19.99! Gerçekten gurur verici ve asıl şey, serin (şu anda burada çok sıcak!) Olmasıdır. b. Jane Austen'in Emma'yı da sattık, iş satışından% 75 indirimle çıkardım ... Güzel kapağı ve güzel fiyatı alamadım!

Not; Kış Parkı yakınında yaşıyorsanız, FL Bölgesi Sınırları iş dışında (üzgün) gidiyor ve her şey (hatta mobilya)% 40-75 kapalı!

Fotoğraf 2: Her öğleden sonra saat 3-5 arasında yağmur yağar; bazen daha sonra ve bazen daha erken olur, ancak genellikle o zaman kasabada koşturup durmuyorum ve gökkuşağını özlüyor gibi görünüyor. Ama bu hafta sonu hazırladım, muhteşem bir ikili gökkuşağını gördüm, nefes alıyordum.

Not; Anne, merak etme bu fotoğrafı aldığımda yolcu tarafındaydım!

Fotoğraf 3: Şeftalilerden daha iyi olur mu ?? Hayır, emin değilim.

Umarım haftanız harika bir başlangıç ​​yapıyor ve bizi takip etmenizi bekliyoruz ... heyecan verici yeni bir Ashley Brooke Designs özelliği yaklaşık bir saat içinde yolunuza geliyor!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama