Yenibosna Ehliyet Kursu

Yenibosna Ehliyet Kursu

RAC vakfı tarafından gerçekleştirilen bir yardım kuruluşu tarafından hazırlanan son bir rapora göre, tüm yol kayıplarının yaklaşık sekizinde (% 11.9) bir sürücü yaşta olan bir olayda yer alıyor 17-19 yaşları arasında.



2008 ve 2012 yılları arasında polis tarafından bildirilen trafik kazalarından birinin aldığı bu endişe verici istatistik, bu yaş grubunun tüm lisanslı sürücülerin yalnızca% 1,5'ini oluşturmasına rağmen geliyor ancak bu sorunu çözmek için ne yapılabilir?

İngiltere hükümeti, genç sürücülerin karıştığı çarpışmaların sayısının düşmesini istediğini belirtti ancak bir soru işareti, bir azalma sağlamak için uygulanabilecek tedbirlerin üzerinde asılı duruyor.

Bir çözüm, problemi tamamen ortadan kaldırmak için asgari sürüş süresini artıracaktı, ancak bu kendi dezavantajlarıyla gelecekti.


Çok sayıda 17-19 yaş arasındaki çocuklar kendi araçlarına güvenerek işe başlamaktadırlar - ve bazıları sürüş eserleridir.

Alternatif olarak genç sürücüler için sürüş saatlerini sınırlamalıyız, çünkü bu çarpışmaların önemli bir kısmı gerçekleşiyor. Bununla birlikte, yenibosna ehliyet kursu arabanın tahrik edildiği günün zamanını tanıyabilen kara kutu teknolojisini kullanmadıkça zorlamak zor olabilir.

Muhtemelen en akılcı seçenek İngiltere, Avustralya, Güney Afrika, ABD'nin ve dünyanın dört bir yanındaki diğer ülkelerde zaten kullanılan GDL'yi (derece sürücü lisanslaması) uygulamak olabilir.

Böyle bir sistem, genç sürücülerin testlerini geçmeden önce üç aşamayı kapsıyor: bir öğrencinin izni, ardından bir kısıtlı / geçici / sınava dayalı lisans ve tam bir sürücü belgesi ile sona eriyor.


Sürücüler, genellikle, sürücülerin kullanabileceği yol türüne, taşınabilecek yolcuların sayısına ve trafikte yolcu sayısına kısıtlamalar getiren evre 2'ye erişmek için bir sınava girmeden önce evre 1'de belli sayıda denetlenen sürüş saati doldurmalıdır. sürdükleri saat.

RAC tarafından yapılan araştırmalar, testlerini yenibosna ehliyet kursu geçtikten hemen sonra pek çok genç pilotun direksiyona güvenmediğini gösteriyor - İngiltere'deki bir GDL sisteminin güvenini artırabileceği ve çarpışmaların sayısını azaltabileceği mi?

Açıkçası, bir uyarı bayrağı taşıyan bir adam aracın önünde yürüdüğünde, ilk günden bu yana araba kullanmaktan çok uzaktayız.


Zihin verin, birçoğu şehirlerde o anki seyahat hızının bunun olmasına izin verir derdi! Araç üreticileri bugün araçlarda giderek artan sayıda araç kullanmaya karar veriyor görünüyor.

Kazalar, yalnızca bir nesil önce düşünülemez olan yollarla - otoban sürüşü sırasında bir DVD izlemekten hareketle mesaj atmaktan kaynaklanıyor.

Güvenlik açısından, sürüş deneyimini daha az tehlikeli hale getiren herhangi bir şeyin iyi bir şey olabileceği konusunda kolay bir varsayım olacaktır.

Buna inanıyor musun?


Örneğin, seyir kontrolü şimdi oldukça standart bir özellik haline geldi. Hız sınırları içinde kalmanıza yardımcı olur ve sürüşü daha dinlendirici bir deneyim haline getirir.

Bununla birlikte, konsantrasyon düzeylerinizi de düşürüyor mu? Bir Şerit Gidiş Uyarı Sistemi ekleyecek olsaydınız, bu her etkinleştirildiğinde aniden kontrol edilemeyen bir panik haline getirebilir mi?

İşte daha yeni bir örnek. Artan sayıda araç Gelişmiş Acil Durum Fren Sistemi (AEB) ile donatılıyor. Bu, önünüzdeki araca olan yakınlığınızı izlemek için sensörler kullanır.

Bir çarpışma yakında göründüğünde, herhangi bir etkiden kaçınmak veya azaltmak için otomatik frenleme gerçekleşebilir. Araştırmalar, yenibosna ehliyet kursu kazanın standart hale gelmesi halinde dörtte bir oranında azaltılabileceğini gösteriyor. İlginçtir, "Otomatik" bazen alternatif "Özerk" ile değiştirilir. Bu sözcüğün bir sözlük tanımı: "Karar verebilir ve onlara özgür ve bağımsız bir temsilci olarak hareket edebilir". Bir başka deyişle, kontrolü elden bırakmışsınızdır.

Bu, bilinçaltında bilinçsizce daha az uyanık ve teknolojiye daha fazla bağımlı olduğunuz anlamına mı geliyor? Bu daha sonra diğer sürüş eylemlerine yayıldı mı? Hatta bazı aptallar sistemin gerçekten işe yarayıp yaramayacağını test etmeye çalışacaktı bile!

Komedyen Dudley Moore bir keresinde, en iyi araba güvenlik tertibatının içinde polisli bir dikiz aynası olduğunu söyledi. Çıkarım, davranışımızı hatırlatmamız gerektiğidir.

Peki, sürüş deneyiminizin güvenliğini artırmak için bu girişimlerden memnun musunuz?

Yoksa bunun için ne gibi yardımı biliyor musunuz ve teknolojiye aşırı güvenme ve bireysel şoför kabiliyetinin azalması tehlikesi var mı diye düşünüyorsunuz?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama