İstanbulda Metrobüs

İstanbulda Metrobüs

Bir genç, şiddet içeren bir suça tanık olduktan sonra yeni bir başlangıç ​​yapmaya zorlanmaktadır; ancak New York Times'ın en çok satan Hush, Hush efsanesinin yazarı olan Becca Fitzpatrick'in romanında sevgi ve tehlike de buluyor.



Stella Gordon onun gerçek adı değil. Thunder Basin, Nebraska, onun gerçek bir ev değil. Bu onun gerçek hayat değil.


Ölümcül suçlara tanık olduktan sonra, Stella Gordon, gördüğü adamın annesinin uyuşturucu satıcısını öldürdüğüne karşı tanık olmadan önce kendi güvenlikleri için hiç bir ortasına gönderilir.

Ancak Stella sevdiği sevgilisiyle kıdemli yılına başlamaya hazırlanıyordu. Nebraska'da tanıdığı ve hayatını yeni bir hayat başlatması beklenen tek hayattan nasıl kurtarabilir? Stella koruması altındadır ve karşılaştığı herkese kaba davranır. Uzun süre kalmayı planlamıyor, neden cana yakınız? Sonra Chet Falconer ile tanışır ve kendisine yalan söyleme suçundan dolayı korunmasını zorlaştırır.

Stella daha güvenli hissetmeye başlayınca hayatının gerçek tehdidi artar-çünkü düşmanları aslında düşündüğünden daha yakın ...


Becca Fitzpatrick'in Hush, Hush dizisi ilk blog yazmaya başladığımda onu radarıma taktı, ancak söylemek zorundayım, Tehlikeli Yalanlar beni çalışmalarıyla ilgilendiren bir kitap. Genç yetişkinlere yönelik merak uyandırıcı romanlar, her zaman TBR'ye otomatik olarak eklenir, ancak beni her zaman etkilemez. Dangerous Lies ile oldukça mutlu olduğumu söylemekten mutluluk duyarım, en azından diğer gerilim dolu romanlarını kontrol etmeye yeter.

Şahit korumayla ilgili hiçbir şey bilmiyorum ve aslında bir şey okumadığımı veya gerçekten ilgili bir şey görmediğimi itiraf etmek zorundayım. Söylemeye gerek yok, Tehlikeli Yalanlar'ın özetini okurken meraklandım. Stella'nın hayatı, büyük bir suç lordunun ölümüne tanık olduktan sonra tanık koruma altına girmeye zorlandığında tersine döndü. Bildiği her şeyi geride bırakmalı ve hiçbir yerin ortasındaki bazı küçük kasabada yepyeni bir kimlik kullanmalıdır. Söylemeye gerek yok, bu konuda tam olarak mutlu değil. Arkadaşlarını, erkek arkadaşını (tanık koruma altına girmesi gereken) ve tüm varlığını geride bırakıyor. Annesi (onu bütün duruma sokan) hakkında daha az ilgilenemezdi, ama evet, onu da geride bırakmak zorundadır.

Tehlikeli Yalanlar güçlü başladı ve oldukça sağlam bir bitişe sahipti, ancak orta sadece benim için sürükledi. Dediğim gibi, her zaman meraklı romanlardan etkilendim değilim ve bu teknik olarak sınıflandırılmışken bu gerçekten de bu kadar gergin değil ya da en azından böyle görünmüyordu. Kabul ediyorum, sonuna doğru beni şaşkınlıkla yakalayan bir bükülme vardı. Ancak, beni şaşkına çeviren tek şey buydu. Bu türden bir hikayeyle, kötü adamların sonunda Stella'yı yakalayacaklarını biliyorsunuzdur. Bana göre Stella'nın nerede olduğunu bulana kadar kitabın ortası bekleyen bir oyun gibi görünüyordu. Bu kötü bir şey değil, bazen biraz yavaşladı.

Karakterler, Tehlikeli Yalanlar'ın yavaş orta ile bile aynı kalmasını sağladı. 


Stella ilk başta biraz kaltaktı ama anlaşılabilir bir durumdu. Annesi, kızına hiçbir zaman dikkat etmeyen ve Stella'nın öldürülmesinden suçlu Lord'a karşı tanıklık etmekten daha çok rahatsız olan toplam bir uyuşturucudu. Beni çok kızdırdı! Stella ile yaptığı her etkileşim beni daha da nefret ettirdi. Sonra Carmina, Stella'nın annesinin tam karşısında vardı. Stella'yı (kitabın ilerleyen bölümlerinde çıkan ve tamamen kalbimi kıran nedenlerden dolayı) aldı ve gerçekten onunla ilgilenmeye başladı. Carmina ilk başta sert, ancak Stella'nın ihtiyacı vardı. Onu funk'undan sürükleyip Thunder Basin'de bir hayat bulması için birine ihtiyaç duydu. Bu hayat, Inny, Chet, Dusty ve diğer birkaçını içeriyordu. Keşke Inny ve Dusty daha gelişmiş olsa da, onlardan gördüğüm şeyleri beğendim. Chet gelince, belki de biraz fazla mükemmeldi ama geçmişiyle ilgili biraz bilgi edindikten sonra, neden bu kadar mükemmel olacağını görebiliyorum.

Okuyucuların onun hakkında herhangi bir şey bulamamasına rağmen Reed'den de bahsetmek istiyorum. 


O da tanık koruma altına almak zorunda olan Stella'nın sevgilisidir ve onun hakkında ne hissettiğime dair hiçbir fikrim yok. Ayrıca, Stella ve Chet bir tür bir ilişki başlatırken, Reed ve Stella'nın bir daha birbirlerini görmeleri beklenmediğinden bunu hile yapmak gibi düşünmüyorum. İlişkilerini tamamen bitirmemişler de, bunun için bir gelecek yoktu. Ve hey, eğer Tehlikeli Yalanlar okudun, Reed'in sonu kimseyi rahatsız etti mi? Neler olduğunu söylemeyeceğim ama oldukça açık uçlu ve bu beni gerçekten rahatsız eden bir şey.

Thunder Basin, Nebraska'nın ayarı gelince; kusursuzdu. Becca Fitzpatrick gerçekten de küçük kasaba hissini yakaladı. Herkes herkesin işini biliyordu ve bir sır saklamak imkansızdı. Belki tanık koruma altındaki birisi için belki de en iyi yer değil ama sanırım Stella'nın sırrı kasabada çıksalar bile başka bir yere yayılmayacaklarını düşünüyorlardı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama