İstanbulda Yaşam

İstanbulda Yaşam

Gerçek Hakkındaki Yalanlar yazmak için size ilham veren şey nedir?



Bu, iki şeyin birleştirilmesi idi: geçmişten bir anı ve şimdiki zamandan bir his.


Lisede olduğumda birkaç ilden bir grup arkadaşım vardı. Onlarla tanıştığımızda, anlaşılmaz bir zor zaman geçti. 1993'te, yedi çocuk okul ile iş arasında meydana gelen bir trafik kazasında hayatını kaybetti. Arabaları başka bir arabaya çarptı ve sürücüyü yaraladı. Arkadaşım şoförle çıkıyordu. Kazada babası diğer arabayı sürdü.

İçinde bulunduğu korkunç durumdan asla vazgeçmedim: sevdiği çocuğu üzmek ve babasının yaşadığı için minnettar olmak. Savaşta yan yana iki duygu.

Bu olay, bu kitap için bir araba kazası geçiren bir grup arkadaşın kıvılcımını oluşturuyordu. Bununla birlikte, Sadie Kingston'un karakteri ve iç mücadelesi benden geldi. Bir Yaris ön camından daha önce hiç varken, hayatımdaki yara izleri (utanç verici olduğu düşünülen şeyleri) herkesin gördüğü şeyler gibi hissettim.

Bir başlangıç ​​yazarından ikinci kitabınıza giden tecrübeniz ne oldu? Yazı stiliniz yayınlandıktan sonra herhangi bir şekilde değişti mi?


İlk kitabımı yazmam otuz, yazmam üç ay aldı.

İkinci kitabımı yazmam iki yıl aldı, doğru yazana kadar tekrar tekrar yazmak iki yıl aldı.

Hangisinin daha hızlı olduğunu bilmiyorum.

İkinci sınıf kitaplar çoğu yazar için farklıdır. Bir başlangıç ​​yaparken var olmayan bir beklenti ve bir okuyucu var. Fakat genel olarak kendim için yazmaya inanırım. Bir kitap şimdiye kadar bir okuyucuya ait olmadan kalbim ve ruhuma ait olmalıdır. Gerçek Hakkındaki Yalanlar yazdığımda, gerçeği hatırlatmak için bir yetkisiz kullanım süresi vardı. Yazı tarzımın değiştiğini sanmıyorum, fakat umarım umarım bu işi sürekli geliştiririm.

Gerçekler Hakkında Yalanlar'da benim için bir streç, sahnede aynı anda daha fazla ana karaktere sahip olmaktı. Faking Normal, bire bir konuşma yapıyor; burada Gerçek Hakkında Yalanların çoğu konuşmada dört kişi var ya da dört ana karakter var. Bu bir öğrenme eğrisiydi.

Kesin bir şey hakkında yazmaya ve burada yayınlanacağını biliyorsanız yazacağınız kitap nedir?


Geçerli sözleşmeyi bitirdikten sonra sihirli gerçekçilik yazmayı planlıyorum. Garip şeyler için bir kalbim var ve umarım bunu bir noktada paylaşırım.

Courtney C. Stevens Kentucky'de büyümüş ve Tennessee'de Nashville'de yaşıyor. Kendisi yardımcı profesör ve eski bir gençlik bakanıdır. Diğer yetenekleri gizleme ve oynama, ağaç tırmanışı ve olimpik bir meşale taşıyıcısı olmayı içerir. Kirkus Reviews'ın "yankılanan bir hikayesi" ve Publishers Weekly'yi "zengin başlangıç" olarak adlandırdığı Faking Normal'in yanı sıra e-novella The Blue-Haired Boy'ın da yazarıdır.

Daha önce hiç böyle bir şey yapmadım ama hep istemişimdir. Her sene bir ton kitap da dahil olmak üzere ya da Noel dilek listemde kitapla ilgili öğeler buluyorum. (Bunu yapan tek kişi olamayacağımı biliyorum.) Bu yıl, bu muhteşem Noel hediyesi fikirlerinden bazılarını sizinle paylaşmak istedim çocuklar. Belki bazılarını dilek listesine eklemek istersiniz veya belki bir arkadaşınıza hediye etmek istersiniz. Her iki durumda da, umarım bu listede müthiş fikirler bulursunuz.

Bu da benim son Percy Pack sonrası olmalı böylece bir hediye sonuna kadar sopa emin olun!


Aynı kutu setim var ve itiraf etmeliyim ki sadece birkaç ay önce bu seriyi okudum ancak çok sevdim! Kesinlikle, neden bu seriyi çevreleyen çok fazla yutturmaca olduğunu anlıyorum. Noel tatili boyunca Rick Riordan'ın diğer dizilerini okumayı planlıyorum!

Üst set için yalnızca bir bağlantı var, çünkü İngiltere baskısıdır ve Amerikan perakendecilerinden sipariş edilemez. Her iki takımım var ve aynı derecede muhteşem, sadece farklı şekillerde. (Biliyorum, neden iki takıma ihtiyacım var? Sadece yapıyorum!) Bu kutu setleri, uzun zamandaki HP fanları ya da bir kayanın altında yaşayan ve henüz seriyi okumamış arkadaşlar için mükemmel.

Dört numarayı henüz okudum değil itiraf ettim ama serinin bir parçası olarak düşünüyoruz, bu yüzden bu kutu setinin içerdiği hoşuma gidiyordu. Gelecek sene üçüncü film çıktığından, eski hayranlarımın hisleri var ve belki de yeni hayranlar Noel için bu filmi almak istiyor olabilirler.

İlk kitaptaki film kravatını örtbas ettiğinden açıkça geri kalanı yok, çünkü bu kutu setinin hayranı olmadığımı itiraf ediyorum. Bununla birlikte, geçmişe bakabilirim, çünkü bu seriye tapıyorum ve filmi sevdim bile. Vampirleri seven ve bu seriyi okumamış biri varsa, onlara bu seti hediye et! Şimdi yap!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama