Merter Ehliyet Kursu

Merter Ehliyet Kursu

Her farklı yer ve zaman periyodu çok fazla tarihe ve derinliğe sahipti. 



Sadece o muhteşem yerler seçmedi, aynı zamanda Nicholas ve Etta'nın savaş sırasında Londra gibi bazı çılgınca dönemlerde bu yerlerde olmasını da seçti. 


Her şeyin üstünde ayarlama yapması için sahne vermek zorundayım.

Öykü: Bir şeylerin nasıl bir araya geleceğini gerçekten bilmiyordum ama hepsi birlikte sorunsuz bir şekilde uyuşuyordu. Zaman yolculuğu hikayelerini çok seviyorum, ama genellikle onları okumaktan korkuyorum çünkü onlar çok dalgalı ve merter ehliyet kursu gelişmemiş. Yolcu hikayesinde durum böyle değildi. Geçişler, ayarlar, ipuçları; Her şey bir şekilde sadece uyuyor ve hikaye için çalışıyordu. İlginç ayrıntılar yoktu ve bazı şeyler ilk başta biraz kafa karıştırıcı olsa da, hikayeyi daha çok okuduğunuzda mantıklıdır.

Yazı yazısı: Alexandra Bracken benim en sevdiğim yazarlardan biri oldu, çünkü o muhteşem bir yazar ve Yolcu gerçekten çimento yapıyor. Bunun gibi tarihi romanlarla (geçmişte bir sürü şey gerçekleştiğini söylemek gerekirse) yazma hikayeyi yapabilir veya parçalayabilir. Alexandra Bracken'in güzel yazıları bu hikayeyi kafamda yaşattı.

Eksileri:

Tarih: Ben bir tarih tutkunuyum ve bunu söylemekten korkmuyorum. 


Ancak, benim için bile bazı tarih biraz ağır görünüyordu. Kitabın hemen başındaydı ve pacing'in başlaması biraz daha yavaş olduğu için bazı kısımlarda biraz şaşkına dönmüş gibi hissettim. Beni yanlış anlama, hikayenin içine yerleşmiş tarihi severdim, ancak sadece zaman yolculuğunu ve komplo anlamaya çalışırken, benim için biraz daha karışıklık yarattı. Bir keresinde belki ilk 100 sayfayı geçtiğimde o şekilde hissettirdi.

Korsanlar? Gerçekten çok kötü bir şey diyemem, ancak korsanlar ve daha fazla gemi ile ilgili bir hikaye umuyordum. Teknik açıdan, Nicholas bir korsan ama düşündüğüm türden biri değil. Ve evet bir gemide başlar, ancak birçoğu aslında burada merter ehliyet kursu gerçekleşmez. Bu nokta benim için daha adil olsa da, kapak umutlarımı yukarıya çıkardığı için. Ayrıca, bu nokta kitabın zevkinden gerçekten bir şey almadı.
Genel olarak, Yolcu, dürüstçe onu bitirdiğinizde daha fazlasını isteyeceğiniz iri bir kitap. Nicholas ve Etta'nın hikayesi gerçekten yeni başlıyor ve Wayfarer'de nereye gideceğini görmek için can atıyorum. Bahis oynayarak, çıktıklarında bir tane alacağım.

Son günlerde yoktum ya da en azından ara sıra yayınladığımı bildiğimi söyleyerek başlayacağım. 


Bir ton gözden geçirme veya diğer mesajlar planlamaya devam ediyorum ve asla yapmadım. İtiraf etmeliyim ki, blog giderse şu an ne yaptığımı tam olarak bilmiyorum. Bu benim için garip bir yıl oldu ve blog her şeye bir arka koltuk almak zorunda kaldı. Ocak 2016, benim için 7 yıl olacak ve bloglamayı bırakmak istemiyorum, farklı bir yön bulmam gerektiğini düşünüyorum.

Yaptığım bloglamayı artık sevmiyorum değilim çünkü. Ayrıca okuma ile ilgisi yoktur. Bir ton okudum ve çok fazla kitap seviyorum. Bu kitapları herkesle paylaşmak istiyorum, artık ne olduğunu bilmiyorum. Çağlarda bir inceleme yazmadım ve yazdıklarımdan tam olarak gurur duymuyorum. Sadece bu değil, bir de inceleme yazmam son derece zor oldu. Ne söylemek istediğimi bilmiyorum ve nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Oyuğumu geri almam lazım ve bunu yapmak biraz zaman alacak ve deney yapacak.

Umarım siz benim değil, benim olduğumu anlamışsınızdır. 


Twitter'da hala çok şey gönderiyorum ve Instagram'ımı daha çok kullanmaya çalışıyordum, çünkü ne okuduğumu veya ne için olduğumu görmek istiyorsan, o hesaplarda bana uyduğundan emin ol (@katiesbookblog her ikisi için de). Bloglama mojo'yu kısa süre sonra tekrar bulmayı umuyorum ve hepiniz bunu bana yapıştırdığınız için seviyorum.

Prenses Körfezi, Ay'ın sevecenliği ve sevecenliği nedeniyle hayranlık duyuyor ve yüzündeki lekelere rağmen güzelliğinin üvey annesinin Kraliçe Levana'sından daha da nefes kesici olduğu söyleniyor.

Kış üvey annesini küçümser ve Levana'nın çocukluk arkadaşı olan yakışıklı saray muhafızı Jacin'e olan duygularını onaylamayacağını biliyor. Ancak Winter, Levana'nın kendisine inandığı kadar zayıf değildir ve üvey annesinin yıllarca istediğini zayıf merter ehliyet kursu düşürmektedir. Cyborg mekanik Cinder ve müttefikleri ile birlikte Winter'ın bir devrimi başlatma ve çok uzun süre öfkeli bir savaş kazanma gücü bile olabilir.

Cinder, Scarlet, Cress ve Kış Levana'yı yenebilir ve sonsuza dek mutlu bir şekilde bulabilir mi?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama