Sefaköy Ehliyet Kursu

Sefaköy Ehliyet Kursu

Shadows Kraliçesi ile ilgili en iyi şeylerden biri Manon'un ve Üçüncü Kişinin gelişmesiydi. İlk seride tanıtıldığında onlar hakkında emin değildim ama üzerimde büyüdüler ve gelmek için savaşta nasıl büyük bir rol oynayacaklarını gördüm. 



Şimdi beni yanlış anlama, hep korkunç davrandıklarını düşündüm sadece kötü adamların yanında harika olan birini istemedim. 



İyi olduklarını söylemiyorum, ancak Manon nihayetinde neler olup bittiğine daha yakından bakması gerektiğini fark etti ve kendisi ile yan yana kalmak istediğine karar verdi.

En önemlisi, komplo! Şeyler Shadows Kraliçesi'nde hızla hareket ederler ve büyük bir savaşa başlarlar. Savaş sahnesi sadece parlak ve epikti! Aynı anda ağlarken okuduğumda bazı konular olabilirdi, ancak yine de harika olduğunu sefaköy ehliyet kursu bilirim. Savaş sırasında bir çok kıvraklık oldu ve çenem birden çok kez düştü. Sarah J. Maas, karakterlerini öldürmekten korkmayan yazarlardan biridir ve bu savaş beni korkularımın birden fazlası için endişelendirdi.

Genel olarak, Gölgeler Shadows sadece inanılmaz amazing. Henüz okumadıysan, üstesinden gelin! Bir sonraki kitabın sonsuza kadar beklediğini biliyorum ama birlikte beklerken bana mizanpaşa katıl!

Gölgeler Kraliçesi hakkında başkalarının söyledikleri:


Beauty and the Bookshelf incelemesi: "Queen of Shadows, sadece destan bir kız dövüşü, birleşme, bir cadı büyücü, lanet olası bayanlar cadılar, deliren bir final, gözyaşı uyandıran ama mutlu bir sonla ölüm gibi bazı sahneleri vardı: (açıkçası), "kim canavar ve kim adam" konseptinin araştırılması ve gecelikleri ve altını çizme konusundaki tartışmaları. "

Kurmaca Karanlık'ın incelemesi: "Sarah J. Maas'ın karakterleri şekillendirmede özel bir yeteneği var."

Yastıklar benim en son saplantılarım ve dünyanın geri kalanının bu takıntıyı paylaşması gibi görünüyor. Sizleri bilmiyorum ama ben her zaman yeni bir yastık koyacak bir yer bulabilirim, okuma sandalyesi, kostümümde veya yatağımı zaten kapsayan kazıkta olsun. Noel ağacımın altına birkaç yeni atma yastığı bittiğinde üzülmem ve arkadaş edinmeyi umduğum bir çift var.

Bookworm Boutique, yastıklarda şaşırtıcı görünen tasarım tonlarına sahiptir. Birçoğu basittir (resimde göründüğü gibi), ancak hoşuma sefaköy ehliyet kursu gidiyor çünkü herhangi bir dekorla neredeyse gidebilir. Arkadaşınızın neyi sevebileceğini tam olarak bilemeyebilirsiniz, ancak bunun kadar basit bir yanıyla, yanlış yapamazsınız.

Kaçınız kitaplara ve kedilere tapan arkadaşlarınız var? Yaptığımı biliyorum ve bu yastık onlar için mükemmel bir hediye olacaktı. Çok sevimli ve baskıyı çok seviyorum çünkü çok meşgul değil. Sanırım renkler birlikte harika gidiyor ve bu sevilen bir okuma sandalyesinde çok sevimli görünüyordu.

Bu, her yerde gerçekten kullanılabilen daha basit tasarımlardan bir diğeri. Fonta bayılırım ve polka noktaları sadece bir dokunuş katıyor.


Kabul ediyorum, bunu gerçekten istediğim için ekledim. Şu anda tilki takıntısına sahibim ve bu yastığı okumama odamda görmek isterim. Ve hey, belki de benim gibi tilki seven bir arkadaşın var, eğer öyleyse, muhtemelen onlara bu yastığı getirmelisin.

EvieSeo'nun dükkânında Society6'da bu yastık satın alabilirsiniz!

Yastıklarla ilgili günlerimi yazabilirim, şimdi duracağım. Arkadaşlarınızın basitlik veya renk ister mi, eminim bahsettiğim dükkanlarda onlar için bir şeyler bulabilirsiniz.

Bu yastıklar hakkında ne düşünüyorsunuz? Bunlardan herhangi birini evinde kullanır mısın?


Kahramanlar çağında Yunanistan. Garip bir genç prens olan Patroclus, Kral Peleus ve mükemmel oğlu Achilles'in mahkemesine sürüldü. Farklılıklarına rağmen, Achilles utanmış prensle dostça davranıyor ve savaş ve tıp sanatlarında sefaköy ehliyet kursu yetenekli genç erkekler halinde büyüdükçe bağları acı bir deniz tanrıçası olan Aşil'in annesi Thetis'in hoşnutsuzluğuna rağmen daha derin bir noktaya çiçek açıyor. Ancak kelime geldiğinde Sparta Helen'in kaçırıldığını, Aşillerin uzaktaki Troya'da savaşa gitmesi ve kaderini yerine getirmesi gerekiyor. Arkadaşı için sevgi ve korku arasında yırtık olan Patroclus, takip eden yılların sevdikleri her şeyi test edeceğini bilmeden onunla gider.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama