Sefaköy Sürücü Kursu

Sefaköy Sürücü Kursu

Celaena Sardothien'in sevdiği herkes ondan almıştır. Ama en sonunda imparatorluğa geri döndü -en intikam almak için, bir zamanlar görkemli krallığını kurtardı ve geçmişinin gölgeleriyle yüzleşmek için ...



Kimliğini, Terrasen Kraliçesi Aelin Galathynius olarak kucakladı. Ancak tahtını geri alamadan önce kavga etmesi gerekir.


Kuzeni için savaşacak, onun için ölmeye hazır bir savaşçı. Arkadaşı için savaşacak, genç bir adam tanımlanamayan bir hapishanede sıkışmış durumda. Ve halkı için savaşacak, vahşi bir krala köleleştirip kayıp kraliçesinin zafer kazanmasını bekleyecek.

New York Times'ın en çok satan serisinin sefaköy sürücü kursu dördüncü cildi Celaena'nın destansı yolculuğuna devam ediyor ve dünyasını parçalayabilecek tutkulu, acı veren bir sır taramasına dönüşüyor.

Bu dizideki diğer kitapları okumadıysanız, bu inceleme spoiler içerecektir. Bundan kaçan yok. Ancak, Gölgeler Kraliçesi'nin herhangi bir parçasını bozmayacağım.

Aslında Gölgeler Krallığı'nı okuduğumdan bu bir ay geçtiğini söyleyerek başlayacağım, çünkü bu inceleme her yerdedir, benimle paylaşın. 


Olduğu söyleniyor, hala Shadows Kraliçesi'ni ve Sarah J. Maas'ın bu sefer okuyuculara attığı tüm çarpıklıkları düşünüyorum. Beni şoke edebileceği çok şey kaldığından emin değildim ama çocuk yanılmışımdır!

Gölgeler Kraliçesi'nden yaklaşık iki ay önce ilk dört kitabı (Assassin's Blades'i de dahil ediyorum) okudum ve onları okumak için çok uzun süre uğradığım için memnun oldum. Bu seri devam ediyor ve önceki kitaplarda neler olduğunu hatırlamak aslında çok önemli. Tüm kitaplar, neyin geleceğine dair ipuçları içeriyor ve Sarah J. Maas'ın bugüne kadarki her şeyi planladığını seviyorum. Kesinlikle kaçırdığım bazı şeyler olduğunu biliyorum, ancak gelecek sene, bir sonraki kitaba hazırlanmak için tekrar okuduğumda bir şeyler daha yakalayacağım umuyor. Bu, yeni bir kitap çıktığında her zaman ilk birkaç kitabı tekrar okumanız gerektiğini söylemek değil, önceki kitaplarda olanları özetlemek iyi oluyor ve böylece tutun da kalabilirsiniz.

Gölgeler Kraliçesi'nin umduğum herşey olduğunu söyleyebilir miyim? 


Bu senin için yeterince iyi mi? Çoğunuzun bunu zaten okuduğunuzu düşünün (yani, kim bekleyebilir?) Ama eğer yapmadıysanız, şimdi sefaköy sürücü kursu incelememizi durdurmalı ve almam gerekiyor. Sarah J. Maas birkaç soruya cevap verirken gelecekteki kitaplarda cevaplar almayı umduğum bazı yenilerini de ekledi. Dürüst olmak gerekirse, tüm bu hikayeleri bir araya getirerek onun becerisine hayret ediyorum. Nasıl yaptığını bilmiyorum (birçok nedenden ötürü o yazar ve ben değilim.) İlk dört kitabın her biri bu konuyu oluşturuyor ve eminim ki bir sonraki kitapta da aynı olacak. bir. Bazı büyük şeyler düştüğü halde Aelin ve ekibi için hala çok şey kaldı. Bu dizi bitmedi ve beşinci kitabın işkenceye dönüşeceğini beklemek gibi görünüyor.

Tüm karakterleri sevdim (hatta Chaol), ancak Dorian bu sefer kesinlikle kalbimde özel bir yer tuttu. Ateş Vârisinin sonunda olanlardan sonra, Chaol ve Aelin onu bir sonraki görürken hangi evlilikte olacağından emin değildim. Hiçbir şeyi bozmak istemiyorum, fakat POV'tan bir bölüme her girdiğimde kalbimin kırıldığını söyleyeceğim. Ne olacağını düşündüğümde biraz içeride öldüm. Bu kitabın o kadar çok ağlayışının sebebi buydu. Sadece düşünmek şimdi beni gözyaşı kesmek istiyor.

Chaol'dan bahsettim ve onunla tekrar konuşmak istiyorum. 


Onu dizinin başında sevmiştim ama bu uzun sürmedi. Bazı insanların onu sevdiğini biliyorum ama ben o insanlardan biri değildim ve halen gerçekten değilimdir. Onu seviyorum ve Dorian ve Aelin arkadaş gibi, hepsini de beğendim. Chaol'un ciddi büyümesi gerekiyordu. Aelin'in hoşuna gitmediği için kendisinin bir bölümünü kapatamayacağını sefaköy sürücü kursu görmek gerekiyordu. Çok bağımsız bir kadındı ve bunu kabul etmeyi öğrenmesi gerekiyordu. Gölgeler Kraliçesi'nde bu cepheden ilerleme gördüm ve gerçekten beni etkilemeye başladı. Ayrıca Dorian'a olan sadakat ve dostluğundan dolayı da suçlayamam. Onlar arkadaşlarından daha kardeş gibidirler.

Gerçekten Aelin hakkında bir şey söylemek istemiyorum bile, çünkü her zamanki gibi kötü ve harika. Ve onunla kim olduđuna gelince, onun için mükemmel olduđu dýţýnda, onun hakkýnda bir ţey söylemeyeceđim. Bence Sarah J. Maas, her bir çocuğun Aelin ile nasıl eşleşeceğini görmek için gerçekten zaman aldı ve sadece onunla iyi değil aynı zamanda onun için de iyi olanı seçti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama