Şirinevler Ehliyet Kursu

Şirinevler Ehliyet Kursu

Bugün ilk romanları konuşmak için buradayım. Belki Ay Günlüğünü seven bir arkadaşınız var ancak şimdi Kış'ı bitirdiler ve şimdi kendileri ile ne yapılacağını bilmiyorum. 



En sevdiğiniz yazarın en yeni sürümünden etkilenmemiş bir arkadaşınız olabilir. 


Ya da belki sadece genç erişkin yazarların dünyasında neyin olup bittiğini görmek isteyen bir arkadaşın var. Onlara raflarında yeni bir yazardan bir kitap hediye edebileceğin anlamına gelirse, bahanenin kime kimin umurunda?

Yukarıda Ay Kroniklerinin sona erdiğini nasıl söylerdim biliyor musun? Bu, bu diziyi bitirdikten sonra bir arkadaşınıza hediye için mükemmel bir kitap olacaktır. Benzer olduklarını söylemiyorum, sadece benzer bir şekilde eğlenceli şirinevler ehliyet kursu olduklarını söylüyorum. Ayrıca önümüzdeki yılın başlarında önümüzdeki yılın başında olacağını da incitmez, eğer bir arkadaşınıza hediye verirseniz bir sonraki kitaba bir süper uzun işkenceci beklemeyin.

Jennifer Niven teknik olarak ilk yazar olmadığı için buraya biraz hile yapıyorum, ancak genç yetişkinlerin başlangıcı bu yüzden sayılıyor sanırım. Onların ağlayacaklarını bildikleri bir kitap okuyarak kendilerine işkence yapmayı seven bir arkadaşın varmı ama yine de okuyor mu? (Ben arkadaşım.) Bu kitap onlar içindir. Çok gorgeously yazılmış ve sizi kırıp sizi bir araya getirecek ve sizi tekrar baştan sona kıracaktır. Yani, arkadaşın. Onları mahveder. Ve kim bunu şimdi ve sonra bir arkadaşa yapmak istemiyor?

Simon Vs. Homo Sapiens Gündemi, biraz gizemli bir şey isteyen, ancak çoğunlukla son derece eğlenceli olan arkadaşınız için hazırlanmış bir kitaptır. 


Bu kitap. Yüzünüzde bir gülümseme ile sizi terk eder ve okuduğunuzda biraz tezahürat yapabilir. Belki de yumruk pompaları bile (sadece bir kere yemin ederim!). Aynı zamanda, okumak için çok zamanları olmadığına, çünkü süper hızlı olduğuna ve başladıktan sonra onu koyamayacaklarını söylüyor bir arkadaşı için mükemmel bir kitap.

Red Queen'in Ay Günlüğü Kroniklerinden ayrılmak için iyi olduğunu nasıl söylediğimi biliyor musun? Sin Yiyen'in Kızı, Shatter Me'den ayrılmaktan çekinen biri için iyidir. Tabii ki bu daha fantezi, Shatter Me ise distrofi ama şirinevler ehliyet kursu kavramlar benzer ve ana karakterler bazı benzerlikleri paylaşıyor. Ayrıca, Melinda Salisbury'nin ilk albümünün iyi olması konusunda da yardımcı oluyor.

Bu yıl istedim (2016 için değişmeyi planladığım gibi) neredeyse başlangıçları okumadığımı itiraf ediyorum, ancak tavsiye etmeyi beceremediğim harika bazıları okudum.

Bunların hepsi Noel listenizde var mı? Bunlardan herhangi birini arkadaşlarına hediye ediyor musun?


Bu yıl abone kutularının yükselişini kim farketti? Cidden şu anda mevcut olan tüm abonelik kutularını listelemeye bile başlayamıyorum, ancak şu anda aldığımız veya bir süre izlediğim bir kaçını önermek istiyorum.

Aslında her ay aldığım kutudan başlamam gerektiğini düşündüm ve bu Ayın Flamanı Kulübü. Aslında bir kitap alamayacağınız için tipik bir kitap kutusu görünmüyor ve bu kitapta fandom özellikli bir kitap falan değil. Sanırım bu kutuyla ilgili sevdiğim şeylerden biri. Bu kutuya, o ay için fandom seçilmiş herhangi birinden şirinevler ehliyet kursu esinlenilen 3-4 öğe takı vardır. Ayrıca tüm mücevheratın uyduğu özel bir çanta da dahil. Çantalarda her şeyden daha fazla olabileceğimi itiraf etmek zorundayım.

Aylık Fandom Club'a aylık 13 ABD Doları ve nakliye abone olabilir ve uluslararası gemi yaparlar. Bence bu çok güzel bir hediye olur, ancak iptal etmeden ödeme otomatik olarak her ay geri çekilir.

Sonraki öneriler listemde Üst Kutu olmalıdır. 


Birkaç ay önce bunlardan birini aldım ve seçilen kitapla değil ekstra öğelerin hepsinden çok etkilendim. Eğer şu anda bir işim olsaydı kesinlikle bu kutuya abone olurdum. Üst Kutu'nun arkasındaki harika kişi aslında bir kitap blog yazarı ve söylemeye gerek yok, ne yaptığını biliyor. Sadece Upccase'in birkaç farklı abonelik seçeneği vardır; öyleyse hayatınızdaki kitap sevgilisine göre sadece kitap kutusunu veya tüm eğlenceli öğeleri içeren kutuyu da hediye etmeyi seçebilirsiniz.

Aylık 17, 23 veya 29 $ 'lık Büyük Kutuyu abone olabilirsiniz ve kutu hediye etme seçeneğine sahipsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama