Şirinevler Sürücü Kursu

Şirinevler Sürücü Kursu

Achilles Şarkısı yaklaşık bir ay önceye kadar benim TBR'de bile değildi. 



Nikki'yi There Were Books'tan okurken okudum ve tepkilerini gördükten sonra TBR'ye ekledim. 


Bir süre okumaya hazırlanacağımı sanmıyordum ama sadece Kasım TBR'ye atmaya karar verdim ve ne olduğunu gördüm. Çok uzun süre dayanamadım ve kesinlikle okumak için iyi bir hayat seçimdi. Aşillerin Şiiri, geçmişi neredeyse benim için çok mutlu etti. Madeline Miller, Patroclus ve Achilles'ın hikayesinin bu şekilde tekrar edilmesi ile harika bir iş çıkardı.

Daha önce de söylediğim gibi, ben bir tarihin nerdiyim. Tarihte göz ardı ediyorum ve son zamanlarda sadece mitolojide bir ders aldım, böylece Aşil hikayesi benim için yeni değildi. Heck, Patroclus ve Achilles'in hikayesi bile benim için yeni şirinevler sürücü kursu değildi. Bunun bir önemi yoktu, çünkü Madeline Miller bu yaş eski hikayeyi alıp kendi başına yaptı. Kelimeleri tamamen kaçıran bir yol var. Ben her zaman yazanların hayranlıkla hayranı değilim ama bu durumda işe yarıyor. Yazı sadece muhteşem hikayeyi daha iyi yaptı.

Ben gerçekten bu noktada ne diyeceğimi bilmiyorum. 


Aşillerin Şarkısı beni kırdı. Bu hikayeyi biliyordum, neler olacağını biliyordum, nasıl sona ereceğini biliyordum. Biraz önemli değildi! Patroclus ve Achilles Madeline Miller'ın sözleriyle hayat buldular. Onlar sadece kendileri için bilinen şeylerden daha fazlasıydı. Patroclus her zaman hikayenin arka planındaydı, ancak o orada olmayı seçti. Dikkat çekme merkezi olması gerekmiyordu, sadece Aşil'in dikkatinin merkezi olmalıydı. Aşillere gelince, o sadece bir tanrıçanın oğlu ya da bilinen kahramanından daha fazlasıydı. Hiç bir şey istemedi. Sadece halkı ve Patroclus tarafından sevilmek istiyordu. Arkadaşlıklarının gelişimi ve romantizmi çok güzeldi.

Genel olarak, Aşillerin Şarkısını okumanızı istiyorum. Bu kitabın güzelliğini sözcüklerle anlatmaya bile başlayamıyorum. Bu, kendiniz için yaşamak şirinevler sürücü kursu zorunda olduğunuz bir şey ve bunu yapmanızı öneririm.

Aşillerin Şarkısı hakkında başkalarının söylediği şeyler:

Books Involved'un incelemesi şöyle: "Eğer Yunan mitolojisine / İlyada ya da tarihsel kurmaca iseniz (mitolojik ögelerine rağmen, neredeyse tarihsel kurmaca gibi okunuyor), iyi trajik bir romantizmden hoşlanıyorsanız ve / veya sadece ihtiyacınız varsa iyi bir ağlama, bu kitabı al. "

Angieville'nin incelemesi: "Aşil Şarkısını okurken ne kadar ihtişamlı bir ızdırap vardı."


Favori bir kitaptaki bir teklif veya tasarım içeren iyi bir hoodie veya t-shirt'ü kim sevmez? Bugünkü tatil hediye rehberi, bu tür kıyafetlerle ilgili. Kendi favorim birkaç parçam var ama bunlar arkadaşlar için seçebileceğim bazı şeyler!

Genç Yetişkinler Sanatı, Society6'daki en sevdiğim mağazalardan biridir6 ve bu yeni tasarım benim en sevdiğim şey! Ay Chronicles serisinden esinlenerek, Marissa Meyer'in kitaplarının hayranları için mükemmel. Seri hiç okumamış olsanız bile, basit ve şirin. Ancak, ben olduğum kadarıyla Iko'nun hayranı iseniz, daha da çok seviyorsunuzdur.

Bu gömleği Society6'da satın alabilirsin6 ve aynı tasarım tonlarca mala sahip olabilirsiniz.

Eminim bu sene ilk kez düzenlenen Outlander TV şovu ile tüm arkadaşlar dolaptan Outlander hayranları olarak çıkmışlardır. Ben varım biliyorum (gösteri başlamadan kitapları hiç okumadım rağmen). Bu tasarım muhtemelen şimdiye kadar en sevdiğim şeydi. Basit ama şirin ve birçok farklı renkte geliyor!

Bu gömleği Society6'da satın alabilirsin6 ve aynı tasarım tonlarca mala sahip olabilirsiniz.


Hayatındaki herhangi bir Percy Jackson hayranları? Bazılarım benimkinde olduğunu biliyor ve bu hoodie'yı sevecekler! Aslında bununla çok benzer bir hoodie var ve buna bayılıyorum. Rahatım ve bu seriye olan sevgimi gösteriyor.

Bu kapşonu AlansGear'ın mağazasında Etsy'den satın alabilirsiniz!

Seni ya da arkadaşlarını bilmiyorum ama bu topu spor salonunda ya da güzel bir yaz gününde sallayacağım. Ve evet, sıcak pembe renkler şirinevler sürücü kursu dışında gelir. Gelecek sene çıkacak üçüncü filmde sonunda dolabıma Farklı Çeşit kıyafetler eklemek ve belki bir arkadaşım için eşleşen bir top almak isteyebilirim gibi hissediyorum.

Bu gömleği MyTeamMyFit'in mağazasında Etsy'den satın alabilirsiniz!

Hediyelik eşyanın bu basımında yer alabileceğim çok sayıda tişört ve hoodies olduğunu biliyorum ama bunlar benim aklımda olan tulumlardı ve sanırım bu yıl herhangi bir yılda büyük hediyeler üreteceklerini düşünüyorum.

Bu topları salabilir misin? Noel listenizde hangisinin olması muhtemel hangisidir?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama