Soğanlı Ehliyet Kursu

Soğanlı Ehliyet Kursu

Fairest'in neden Levana'ya sempati duyacağımı düşündüğümden emin değilim ama kesinlikle bunu yapmadı. Aslında, bana mümkün olmadığından emin olmadığımdan daha çok hoşlanmamı sağladı.



Levana kız kardeşi Channary'nin elinden acı çekti ve ailelerinden gördüğüm az şeyden çok daha iyi görünmüyorlardı. 


Ailenin herhangi birisinden sevgiyi hiç bilmiyordu ve romantik aşka geldiğinde, ne istediğini gösteren bir ipucu yoktu. Evret Hayle'a aşık olmaktan çok daha takıntılıydı ve bunu asla göremedi. Çok sanrılıydı. Yaptığı her şeyi kendi başına yaptı. Nesnelerinden hayranlık duymasını istedi, ancak o tapınmayı yanlış yollarla elde etmeye gitti.

Sanırım Fairest'te sevdiğim tek şey Celene ve Winter arasındaki etkileşimlerdi. Kışın küçük çocuklar gibi arkadaş olmaktan bahsediliyor ve bu arkadaşlığın Fairest'de görülmesini gerçekten çok beğendim. Açıkçası, Levana onu soğanlı ehliyet kursu öldürmeye teşebbüs ettiğinde Selene çok gençti çünkü o ve Kış'ın arkadaş olmak için bir sürü vakti yoktu ama birlikte yetiştikleri için çabucak arkadaş oldular. Birlikte güzeldi ve neredeyse zaman harcayacakları ya da sahip olması gereken gibi birlikte büyümediklerini bilerek kalbimi kırıyordu.

Ayrıca, Levana'nın kocası Evret Hayle, serideki diğer kitaplardan bahsediliyor ve o az saydıklarından ötürü, bazı harika romantizm ve altındaki kadının delilik geçmişini görebilecek bir adam bekliyordum. 

Fairest'in başlarında bunun tamamen olmadığını anladım. 


Levana, sevgiyi bilmediği için Kai'yi manipüle etmekte hiçbir sıkıntıya sahip değildi ve onu aramıyordu. Bu, Fairest'te çok erken belli oldu.

Genel olarak, Fairest sadece düz deli ve onu sevdi. Marissa Meyer oldukça zamanın en sevdiğim yazarıydı ancak Ayın Günlükleri'ne eklenmesiyle beni gerçekten çok etkiledi. Levana gibi birinin zihnine girmek yetenek alır ve dizinin geri kalan soğanlı ehliyet kursu bölümünden ayrılmadığını hissediyorum. Levana hâlâ kötü adam ve Fairest'te bu oldukça açık. Bu, tanımak ve nefret ettiğimiz kötü adamı derinlemesine incelemek.

Diğerleri Fairest hakkında neler söylüyor:


Hayal gücünün kelebeği: "Cidden. Marissa Meyer'in yenilemeyeceği kelimelerle bir yolunun olduğunun bir başka kanıtı var "dedi.

Nice Girls Oku Kitap'ın incelemesi: "Fairest, Luna, Levana, Kış ve hatta Cinder'e (Bebeğin Selene'yi görmeye başlıyor!) Çok daha fazla derinlik kattı ve şimdi bu serideki son taksidi okumak için sabırsızlanıyorum!"

Sizleri bilmiyorum ama posterleri severim. Fazla posterim var ve yeterli duvar yok, hoş çok. Bu, istek listemize daha fazla şey katmamı engelliyor. Yani, eğer bunları beğendim, değiştirebilirim, değil mi?

Hayatınızda bir Harry Potter hayranınız varsa (en azından kimin olmadığı) bu posterler mükemmel olurdu. Boyutları 6 × 9 - 30 × 45 arasındadır ve bunları bir set olarak satın alabilir ya da hepsine yer yoksa bir ya da iki tane elde edebilirsiniz. Ve fiyatlarım çok makul, bu yüzden bunları benim dilek listemize dahil etmek konusunda kötü hissetmiyorum!


Bunları Evivart'ın mağazasında Etsy'den satın alabilirsiniz!


Harry Potter'ı geçip şu anda Türlerin Oyunu ile takıntılı olan bir arkadaşın var mı? (Ya da belki de ikisi de takıntılıyım.) Bir kez daha, bu posterler soğanlı ehliyet kursu tek tek ya da set olarak satın alınabilir ve birçok farklı boyutta olabilir. Renk seçeneğinin çok fazla olduğunu düşünüyorsanız, seti siyah beyaz hale getirebilirsiniz.

PosterInvasion'ın mağazasında Etsy'den bu posterleri satın alabilirsiniz!

Sizi tanımıyorum, ama bu Yüzüklerin Efendisi posterlerinin bazı arkadaşlarım için mükemmel olacağını düşünüyorum. Bence renk mükemmel ve yalnızca bir boyutta gelirken, 11 × 17 büyük bir boyut gibi görünüyor.

MinimalistPrints mağazasında Etsy'den bu posterleri satın alabilirsiniz!

Bunu kabul etmekten biraz korkuyorum, ancak Star Wars'ı hiç görmedim ve Barnes ve Noble koleksiyon sürümleri kitaplarını filmlerden daha fazla istiyorum. Bununla birlikte, bu posterlerin harika olduğunu düşünüyorum ve sanırım Star Wars hayranları hayatımda onları takdir edeceklerdir. Bir kez daha, bu set yalnızca boyut olarak (11 × 17) gelir ancak eminim ki bu işi bir şekilde yapabilirsiniz.

PrintMadness mağazasında bunları Etsy'den satın alabilirsiniz!

Umarım dilek listesine eklemek için birkaç şey bulmuşsundur ya da belki bir arkadaşın için sipariş verirsiniz. Onlara birkaç ipucu vermek için bu bağlantılardan birkaçını aileme ilettiğimi biliyorum.

Bu yıl hangisi, bu sene Noel ağacınızın altında görmek istersiniz?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama