Soğanlı Sürücü Kursu

Soğanlı Sürücü Kursu

Bugün takı konuşalım. Onu sevdin mi? Nefret ettiniz mi? 



Bu konuda daha az umursamıyor musun? 


Pekala, arkadaşlarınız ne olacak? Hayatında en azından ufak bir ışıltı olmadan evden çıkamayan herhangi bir arkadaşın var mı? Durum buysa, bu hediye kılavuzu sadece onlar için mükemmel bir hediye bulmanıza yardımcı olabilir.

Altı Crows cazibesi kesinlikle mükemmel. Son zamanlarda bu Alex & Ani bilezikleriyle takıntılı oldum ve bu takılar bana bunları hatırlatıyor. Hebel Design'dan aynı stil bileziklerini satın alabileceğinize de zarar vermezler, böylece soğanlı sürücü kursu gerçekten Alex & Ani bileziklerine benzerler ancak kitap severler için uyarlanırlar. Takılar 3.50 $ ve bilezikler 6 - 8 $ arasında değişen birkaç renkte. Bu bilezik stil bilezikten hoşlanmazsan, kolayca farklı bir stil isteyebilirsiniz.

Hebel Designs sitesinde takılar ve bileziklerin yanı sıra bir çok fandom takı satın alabilirsiniz.


Şahsen, Raven Cycle'dan bu Adam / Ronan cazibe bilezikine bayılırım, belki de sizin veya arkadaşınızın için mükemmel bir şey değildir. Sorun yok. Jesssamine Designs bu bileziği satıyor ancak aynı zamanda kendi takılarınızı seçmenize izin veren özel bir seçenek satıyor. Bu şekilde Raven Cycle hakkında en sevdiğiniz şeyleri seçebilir ve sonsuza dek çekicilik bileziğinizde takabilirsiniz!

JessamineDesigns mağazasında Etsy'de Adam / Ronan bilezik veya özel bilezik satın alabilirsiniz!


Son Açlık Oyunları filmi çıktığından beri, bir ton arkadaşınızın saplantı haline geldiğini keşfettiniz. Biliyorum var. Bu Mockingjay kolye sadelik açısından muhteşem. Bir ton mücevher giyen ya da hiç giymeyen biri için mükemmeldir.

Ivy'nin dükkânının Yankıları'nda Etsy'de Mockingjay kolye satın alabilirsiniz!

Biliyorum ki bu bileziği Etsy Obsessions yazılarımdan birinde tanıyorum, ancak onu çok sevdim, tekrar göstermeye karar verdim. Bu her soğanlı sürücü kursu zaman bu serideki en sevdiğim alıntılardan biri olmuştur ve sadece bu bilezikte seviyorum. Ve bunu gerçekten bu resimde göremiyorsunuz, ancak bilezikten asılı olan, kitaba daha fazla bağlayan cazibeler var.

Novel Reverie'nin dükkânında Etsy'de bu bilezik satın alabilirsiniz!

Ve benim tatil hediye rehberi mücevher baskısı için elinizde. Umarım kitapları yaptığınız kadar çok seven bazı arkadaşlarınız vardır ve bu müthiş parçaları takdir edecektir.

Hangisi favorin? İsteğinize herhangi bir şey eklediniz mi?


En çok satan Ay Günleri'nde, Cress ve Kış arasındaki bu çarpıcı köprü kitabında, Kraliçe Levana'nın hikayesi nihayet söylendi.

Ayna, duvardaki ayna, hepsinden fevkalade kimdi?

Ayın Kroniklerinin hayranları, Kraliçe Levana'yı güç kazanmak için "cazibesini" kullanan bir hükümdarı olarak bilir. Ancak Cinder, Scarlet ve Cress ile yolları kesmeden çok önce Levana çok farklı bir öykü yaşadı; daha önce hiç anlatılmamış bir hikaye. . . şimdiye kadar.

Marissa Meyer, sevgi, savaş, aldatma ve ölüm hakkında unutulmaz bir hikaye daha döndürür. Bu olağanüstü kitap tam renkli sanatı ve Ay'ın Kronikler dizisinin sonraki kitabı olan Winter'dan bir alıntı içeriyor.

Vay canına, bu inceleme ile nereden bile başlayabilirim? Ben tüm Ay Chronicles serisinin büyük bir hayranıyım ve ben de bir Fairest hayranı olduğumu söyleyeceğim ama kelimelere koymak benim için gerçekten zor. Ben şaşırtıcı karakterler ve soğanlı sürücü kursu hızlı tempolu hikayelerle dolup taşan tam serinin geri kalanına hayran olduğumdan, Fairest'i böylesine dehşet verici bir kötü adamın derinliklerine sevdim. Okuduğum şeyler yüzünden hâlâ dehşete sahibim ve bunun uzunca bir süre gideceğini düşünmüyorum.

Levana, Luna'nın kötü kraliçesidir. Cinder'i ilk okurken, onu hiç sevmeyeceğimi biliyordum. Diğer kötü adamlardan farklı olarak (The Darkling'i düşünün) Levana'nın okuyucularına onu sevecek bir şeyleri yok. O sadece acayip fındık ve başından beri. Çocukluğunda korkunç şeyler gördüğünden eminim ama bütün bu şeyler bitmeden daha da berbat olduğunu hissettim. Fairest'i okumadan önce Winter'ı okuduğumu itiraf ediyorum, bu yüzden Fairest'te ilk defa ortaya çıkmış bazı şeyler aslında zaten Winter'da bana açıklanmıştı. Buna hiç de aldırmadım çünkü bu şeyler Fairest'te Kış'dan daha ayrıntılı olarak gösterildi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama