Yayla Sürücü Kursu

Yayla Sürücü Kursu

HelloGiggles blog yazarı Kerry Winfrey'in bu ilk günlerinde, genç bir agoraphobe, evinin dışına küçük bir adım atarak onu evin gerçek anlamına götüren ilk aşk yolculuğuna başlar.



Benim adım Mallory Sullivan.


Terapistim anksiyete bozukluğum olduğunu söylüyor.

Kardeşim, "iyimser bir yasaklama" olduğumu söylüyor.

Herkes bir ucube olduğumu söylüyor.

Ve bir noktaya değindiler, çünkü 67 gün içinde evi terk etmedim ve sadece dizüstü bilgisayarımdaki web kamerası üzerinden sınıfa devam ettim. Annem ve kardeşim dışında en çok konuştuğum kişi tamamen iğrenç BeamMeUp'dır ve tek yapmam yayla sürücü kursu gereken New Mexico'nun premiere yabancı mesaj panosunda tartışmaktır.

Ama dünden sonra benim bir şeyim var: bir şans. Yerleşik sıcak popüler adamı ikna ederek evden kalma taçını kazanabilirsem ve Friday Night Lights, Brad Kirkpatrick'i randevumda bulmaya başlarsa, belki #stayathome asla @Mallory_Sullivan adının yanında görünmez.

Kerry Winfrey'in ilk romanı, agorafobinin zihinsel hastalıklarını eğlenceli, yetenek ve gerçeklerle ele alıyor. 


Aşk ve Diğer Yabancılar Deneyimleri beni şaşırttı güçlü bir ilk. Ne beklediğimi söyleyemem, ancak sanırım benim olabileceğim bu beklentileri aşmış olacaktı.

Son zamanlarda ne olduğunu bilmiyorum ama son zamanlarda evini terk edemeyen ya da bırakmayacak bir kız hakkında okuduğum üçüncü kitap budur. Agorafobi aşina olduğum bir şey değil ama beni etkileyen bir şey ve Aşk ve Diğer Yabancı Tecrübelerimin çizilmesinin büyük bir parçasıydı. Kerry Winfrey, bu hastalığın sergilenmesi için daha hafif bir yol seçti ve bunun üzerinde gerçekten keyif aldım. Mallory, onunla ilgili bir sorun olduğunu biliyor ve onun hakkında bir şeyler yapması gerektiğini biliyor. Sonunda eve dönüş mahkemesine aday olduğunda bu konuda bir şeyler yapma şansını görür. Gerçekten kazansaydı ciddi bir para ödülü kazanabilirdi ve bu onun babasını bulması için mükemmel bir fırsattı.

Mallory'nin hayatı, webcam aracılığıyla alınan derslerden ve uzaylılar hakkındaki mesaj panolarındaki etkileşimlerden oluşuyor. Bu nedenle unvan. BeamMeUp adında çevrimiçi biriyle olan bu çılgınca etkileşimlere sahiptir ve bu onun yalnızca sosyalleşmesidir. Annesi ve kardeşi hayatında kilit rol oynamakla birlikte, bir kişinin ihtiyacı yayla sürücü kursu olan tüm sosyal etkileşimi sağlayamıyorlar. Mallory'nin sevgi ilgisinin geldiği yer budur. Biraz açıklama ki, kim olduğuna dair bir şey söylemeyeceğim, ancak Mallory ile mükemmel bir şekilde çalıştığını söyleyeceğim. Mallory'nin hastalığı her zaman kötü hissettirdiği bir şeydir ve onun yaptığı şey bu değildir. Mallory kendini harika bir kişiliğe sahip harika bir karakterdir. O alaycıdır ve hastalığı hakkında açıktır. Onu çok severdim.

Genel olarak, Aşk ve Diğer Uzaylı Deneyimlerim, Kerry Winfrey'nin daha sonra ne yazdığını görmek için sabırsızlanıyor. 


Zihinsel bir hastalığa yakalanma ayrıntılarını görmezden gelmeyen hızlı, eğlenceli bir okumak istiyorsanız, bu sizin için.

Aşk ve Diğer Yabancılar Deneyimleri hakkında başkalarının söyledikleri:

Sleepsontables'in incelemesi: "Tamara Ireland Stone'un Her Son Sözü'nün bir hayranıysanız veya Francesca Zappia tarafından hazırlanmışsanız, Aşk ve Diğer Uzaylı Deneyimleri öneriyorum."

Ladyville'in eleştirisine hoş geldiniz: "Aşk ve Diğer Uzaylı Deneyimler, herkese şaşkınlık atarak balo kraliçesine aday gösterilen ve genç bir agorafobe hakkında arsız bir öyküdür ve kazanmaya karar verir."

Courtney C. Stevens'ın ikinci sınıf romanı "İrlandalı Banana İncelemesinin ev sahipliği yaptığı Truth Hakkında Yalanlar" için blog turunun bir parçası yayla sürücü kursu olmaktan çok heyecanlıyım. Kısa bir süre önce inceledim ve muhtemelen incelememize bir süre göz atmalıyım.

Sadie Kingston, sonrasında yaşayan bir kız. 


Bir trafik kazasından sonra arkadaşı Trent'i öldüren, vücudunu terkeden yüzü yaralandıktan bir yıl sonra ileriye gidemez. Onu anlamış olan tek kişi Trent'in kardeşi Max'tir.

Sadie Max'e düşmeye başladığında, Max'in onun izlerine bakıp utangaç olmamasına rağmen, onunla birlikte olmak için gerçekten iyileşmiş olup olmadığı konusunda emin olamıyor. Ancak kaza ve olaylarla ilgili gerçeği ortaya çıkınca, Sadie geleceği benimseyip kucaklayamayacağına ya da geçmişte sıkışıp kalacağına karar vermeli.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama