Yenibosna Ehliyet Kursu

Yenibosna Ehliyet Kursu

Hillson Üniversitesi'ndeki hoş geldiniz haftası boyunca, FROSH hayranına vuracak.



Tip-A istekli gazeteci Ellie fırtına birinci sınıf öğrencisi almayı planlıyor. 


Ancak büyük bir kampüs içi skandalın kırılmasına cesaret ediyorsa, kendisi olma riskiyle karşı karşıya kalacak ve gizemli, kalp-eriyen QB'yi ciddi sıkıntıya sokacaktır.

Grant, yıldız oyun kurucu ve karizmatik piliç mıknatısı, yaşamı değiştiren bir sır saklıyor. İhtiyacın olan son şey, aşırı meraklı (kesinlikle sevimli) bir gazeteci soru sormaktır. O korumak için bir üne sahiptir.

Yüksek toplumdaki miras öğrencisi Devon hayallerindeki futbola sıcak bakmaya hazır. Magazinler onun kolundaki "o" çocuğa sahipse, kusurlu yenibosna ehliyet kursu geçmişleri gömülür - ya da düşünür.

Pre-med, Charlie, Devon'u sevmeyen kızların sevmediği tatlı ve eğlenceli geek olmakla bitti. Fakat eğer onu yeni, sinirli bir tavırla etkilemek istiyorsa, kalbi acil servise kalacak mı?

FROSH, Ellie, Grant, Devon ve Charlie'nin hikayelerini Mónica B. Wagner'in seksi NA ilk serisinde birbirine bağlar; aşık olma ve parçalanma hakkında.

Yeni yetişkin benim son günümdeki bir şeydi ama üniversitede gerçekleşen yeni yetişkinleri özellikle seviyorum. Açıkçası, Frosh'u gördüğümde, onu TBR'ye eklemek zorundaydım. Onunla ilgili sorunlarım olsa da, Frosh kesinlikle devam etmekte olduğum bir diziyi başlatmak için eğlenceli bir oyun.

Daniela (Ellie) birinci sınıfını fırtına ile alıyor. 


Hillson Daily Nexus'ta editör asistanı pozisyonunu almaya kararlı. O odaklı ve tutkulu ve onun bu iş için en iyi aday olduğunu biliyor. Bunu sadece herkes için kanıtlamalı ve bunu yapmak için bir hafta ve bir görevi vardı. Onun yaptığı iş, oldukça dikkat dağıtıcı bir futbol oyuncusudur. Grant, Hillson futbol takımının oyun kurucusu ve Ellie'nin gazetecilik gibi tutkusu futbol gibi görünüyor. Birinci sınıf öğrencisi olarak, oyuna odaklanıp Hillson'da kendisini tanıtması gerektiğini biliyor. Ellie bunu zorlaştırıyor.

İlk önce Ellie'yi neye düşüneceklerinden emin değildim. O biraz sıkıntılı görünüyordu ve HDN'de istediği pozisyonu almak için çok yoğunlaşmıştı. Ben de hızla ona ısınmıştım. Eğlencesi ve kabarcıktı ve gazetecilik konusunda çok tutkulu olduğunu kolayca anladı. Bazen diğer tutkulara (futbol gibi) karşı biraz kaba bir şekilde karşılaştı ama yenibosna ehliyet kursu insanlara biraz daha iyi anlamalarına yardımcı olmak için onu kendi tutkuları ile ilişkilendirmeye çalıştı. Futbolun gazeteciliğe verdiğini (ya da düşündüğü gibi) Grant için görebildiğini beğendim. O gazeteciliğe girmeyen ve benim için onun lehine çalışan herkes hakkında sadece bir züppe değildi. Grant gelince, o salak ama o kesinlikle hoşnutluğunu kazanmış gibi görünüyor. Akıllı ve komiktir ve yaptığı işte iyidir. Bir Yunan tanrısı olan bir ceset bulunduğu için incitmez. Ve futbolda harika olabilse de, hayatıyla ne yapmak istediğinden emin değil. Biraz kayboldu ve geleceğinin nereden emin değil. Ellie resme girdiğinde sonunda istediği bir şeyi görür ve onun peşinden gitmek ister.

Sonra hikayenin diğer yarısı var. Devon bir adam yakalamak için görevde. 


Özellikle bir adam: Grant. Ona, geçmişinin hatalarını gömmüş olmasını sağlamak için kararlıdır. Devon kendinden menkor bir orospu ve ben baştan görebiliyordu. Geçmişte yaralandı ve onu tamamen kapattı. Hiçbir kız arkadaşı istemiyordu ve sadece bir gözü vardı. Onun için gözleri olan adam bu kadar değil. Charlie bir geekti. Devon'la ortak bir şeye sahip olduğunu düşünmüyordu, ancak onu öğrendiğinde durumun böyle olmadığını çabucak fark etti. Devon, hava kafa cephesinin altında akıllıdır. Charlie ile hiçbir ilgisi olmayan Charlie, normalde liginden çıkmış bir kızdan sonra kovalamayacak türde değil ancak ona vazgeçmek istemiyor.

Charlie toplam bir tatlıydı ve ilk başta Devon'dan daha iyi bir şeyler yapabileceğini düşündüm. O sadece çok vahim! 


Geçmişte zarar gördüğünü ve sırlarının olduğunu anladım, ancak çok soğuk görünüyordu. Görevinde Grant'i almak için çok kararsızdı ve Charlie bunun yüzünden acıyor gibi hissettim. Onu hiç sevmedim ama ona ısınıyordum ve Charlie'nin etrafında yenibosna ehliyet kursu gösterdiği tarafı beğendim. Akıllı bir kızdı ve daha sık göstermiş olması gerekirdi. Birlikte tuhaf bir çift yaptılar, ancak hoşuma gitti.

Bu kitapta buharlı sahnelerin var olduğunu söyleyeyim. Her iki çiftin de gerçekten de biraz kimya vardı ve bunu çok sevdim. Her iki çiftin de bir kısmının üst tarafı elinde değildi. Grant popülerdi, ancak Ellie son derece akıllıydı. Charlie son derece zekiydi ve Devon tahrik edildi. Birbirlerini gerçekten iyi dengelemişler. Kesinlikle karşı tarafların çektiği birkaç vaka vardı ve bunu görmek hoşuma gitti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama