Yenibosna Sürücü Kursu

Yenibosna Sürücü Kursu

Üç öğrenci öldü. Carly Johnson: iz bırakmadan kayboldu.



Elmbridge Yüksek'ünden geçen cehennemden bu yana geçen 20 yıl geçti, üç gençin hayatını iddia ederek bir öğrencinin, Carly Johnson'ın ortadan kaybolmasına neden oldu. 


Ana şüpheli: Kaitlyn, "hiçbir yerin kızı"

Elmbridge Yüksek Mahzeni'nde keşfedilen Kaitlyn'in günlüğü rahatsız bir zihin düşüncelerini ortaya koyuyor. Kömürleşmiş sayfaları, trajik gecenin gerçekleştiği olayların günahkâr bir versiyonunu anlatır ve hiçbir yerin kucağında kalmaz. Ancak yenibosna sürücü kursu birçokları Kaitlyn'in olmadığını ve bir şekilde, Carly Johnson'ın alter ego olmasından dolayı olmadığını söylüyor.

Carly günü buluyor. Gece Kaitlyn var. Gece boyunca Ölü Evi çevreleyen bir gizemin çözülmesi ve karanlık, bükülmüş bir büyünün her öğrencinin dokunmasına cesaret eden hayatını mahvediyor.

İlk başta yazar Dawn Kurtagich, psikiyatrik raporlar, tanık referansları, video görüntüleri ve keşfedilen günlükleri kullanarak korkunç ve korkunç bir hikayeyi ustalıkla örülüyor - ve gizemin büyüdüğü o gece neler olduğunun korkunç gerçeği ortaya çıkıyor.

Dead House, BEA'ya gitmek için kitap listemde yüksekti. 


Bu konuda çok şey duymamıştım, ancak özet ve kapak dikkatimi çekti. Ben büyük bir korku hayranı değilim (çok korkunç bir kedim) ama bunu gerçekten denemek istedim. Yaptığıma gerçekten sevindim. Düşündüğüm kadar neredeyse korkmuyordum ama The Dead House kesinlikle dikkatimi çekti ve beni başından sonuna kadar çengel tuttu.

The Dead House'dan ne beklediğimi gerçekten bilmiyorum. 


Hikâyenin sadece özetini okumaktan ne geçeceğini tam olarak anlayamadım ve bu işe yaradığını düşünüyorum. Tamamen tutuklanmıştım ve gerçekten beni dışarı sızlatacak bir hikaye dışında beklemiyordum. Bir dehşetten çok psikolojik bir yenibosna sürücü kursu gerilim filmi başlatırken, kesinlikle biraz korkutucu bir şey haline geldi. Kaitlyn / Carly'nin hikayesi çok bağımlılık yapıyor ve tahmin ettiğim şey de değil.

Hikaye gazete kupürleri, transkriptler, günlük girişleri, mektuplar vb. Aracılığıyla söyleniyor. Sadece okuyucuları hem Kaitlyn'i hem de Carly'nin düşüncelerini görmekle kalmıyor, aynı zamanda hayatlarındaki insanların düşüncelerini de görüyorlar. Arkadaşlar, ilgi alanları ve hatta doktorlar, Kaitlyn ve Carly'nin ve diğer kayıp öğrencilerin başına gelenleri tartıyor. Ve hikaye aslında kazadan sonra yıllar içinde başlıyor ve bir polis memurunun yaptığı gibi davayı gözden geçirerek okuyucuları zamanında geri getiriyor. Tüm deliller sunuluyor ve okuyuculara o gece gerçekten olana karar vermek kalmış.

Tamamıyla dürüst olmak gerekirse, ben karakterlerden hiçbirini hayran etmedim ve bence yazma tarzıyla bir ilgisi var. 


Karakterlerden herhangi birini aklımdan çıkarmam son derece zordu ve böylece onlarla alakalı ya da gerçekten onları sevmişim gibi hissetmedim. Öykülerinin pek çoğu bilinmiyordu ve bundan hoşlanmadım.

Carly ve Kaitlyn aynı kişiydi, ancak iki çok farklı kızdı. Carly'nin gündüz saatleri vardı ve Kaitlyn geceleri devraldı. Vücuttaki diğer zamanlarda birbirlerine karşı herhangi bir kontrolü yoktu. Her şey yıkıldıktan sonra kalıntılarda bulunan gazete Kaitlyn'dir ve Kaitlyn'in düşündüğü ve hissettiği her şeyi gösterir ancak Carly çok fazla değil. Carly'nin dergide birkaç küçük şey vardı ama fazla değildi. O çok gizemdi. Arkadaşları ve onunla ilgilenen bir yenibosna sürücü kursu çocuk vardı. Esasen kendi insanıydı. Kaitlyn ile aynıydı, oysa arkadaşlar o kadar çok değil. Yine de bir çocuğu vardı. Romantik aşkın neredeyse hiç bitmedi gibi görünüyordu ama onunla pek fazla mesele yoktu. İki kişinin neden birlikte olduğunu anladım ve Kaitlyn'in birine ihtiyaç duyduğunu görebiliyordum.

Gizem gelince, çok şey var ve göreceğiniz hiçbir şey değil. Her şey sanki hiçbir yerden çıkmadı, öyle görünüyordu. Olmayacak tek bir şeyi asla tahmin edemezdim. Kazanın nasıl geçeceğinin gizemi beni okumaya devam ettiren şeydi. Ve herkes için olmayabilir ama biten sol şeyleri biraz açıktan sevdim. Bu açık ve kapalı bir durum değildir. Hiç kimse kurtulamamıştı, o gece kimsenin tam olarak ne olduğunu söyleyecek kimse yoktu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama