Zeytinburnu Sürücü Kursu

Zeytinburnu Sürücü Kursu

Ketterdam: Doğru fiyat için her şeyin olabileceği uluslararası ticaretin kalabalık bir merkezi - ve hiç kimse, cesur bilgeli Kaz Brekker'dan daha iyi bilmiyor. 



Kaz, kendisini en çılgın hayallerinin ötesine zenginleştiren ölümcül bir soygun şansı sunuyor. Ama yalnız bırakamıyor ...


İntikam için susamış bir mahkum.
Bahis oynamayı bırakamayan keskin nişancı.
Ayrıcalıklı geçmişi olan bir kaçak.
Wraith olarak bilinen bir casus.
Gecekondularında hayatta kalmak için zeytinburnu sürücü kursu büyüsünü kullanan bir kalp rencisidir.
Olası kaçışlar için bir hediye olan bir hırsız.

Altı tehlikeli dışarıdan. İmkansız bir soygun. Kazanın mürettebatı, dünya ile yıkım arasında duran tek şey, eğer önce birbirlerini öldürmezlerse.

Leigh Bardugo tekrar yaptı. 


Beni dünyaya, karakterlere, hikayeye, her şeye aşık kıldı, sonra her şeyi koptu! Crows'un altısı onun bana yaptığı her şeyden hoşlanacağımı kanıtladı. Gölge ve Kemik üçlemesinin hayranı iseniz, Crows'un altısı kesinlikle sizin için.

Evet, Evet, Gölge ve Kemik üçlemesine yapılan atıflar var, ancak tamamen dürüst olmak gerekirse, öncelikle o kitapları okumadan da iyi olacağımı düşünüyorum. Bu kitapları tavsiye etmem (çok fazla) söylemek değil, ama okumadıysanız ve Crows'un Altı'sına başlamak için can atıyorsanız, bunun için diyorum. Kaynaklar başta isimler ve bazı olaylardı ve kuşkusuz Gölge ve Kemik üçlemesiyle yaşadığınız tecrübeyi bozabilirler; Hangisini önce okuduğunuza karar vermek size kalmış.

Altı Crows'u başlattığım zaman, gerçekten hoşlanıp kalmayacağımı bilmiyordum. Hikayeye girmek bana çok zaman aldı. Kitaba altı farklı bakış açısı zeytinburnu sürücü kursu anlatılıyor ve karakterleri gerçekten tanıma ve onlarla aşık olma zorlaştı. Bunun nihayet gerçekleşmediğini söylemek değil, sadece yaklaşık 150 sayfa aldı. Gerçekten bu kitapla biraz vakit geçirmek zorunda kaldım ve iyi parçalar elde etmek için baştan itin. Ve iyi derken gerçekten harika demek istiyorum. İşler başladığında, gerçekten başlıyorlar. Kaz ve ekibi karışıklık etmiyor.

Kaz, Kerrc'teki en düşük Barrel'de bulunan bir çete olan Dreg'in lideridir. 


Büyük olasılıkla şimdiye kadarki en büyük soygundan istifade etmek isteyen gruptan sorumlu. Neredeyse imkansız bir iş ve çok yetenekli bir ekip gerektiriyor. Kaz (takma adı Dirtyhands) herkesi bir araya getiriyor ve yetenekleri geniş. Çılgın planlarla yaklaşmak çok iyi ve istediğini almak için her şeyi yapmaya istekli. Dolayısıyla onun takma adı. Ayrıca onun uğrak yeri olan ve yaptığı her şeyi etkileyen bir geçmişi var. Sırları var ve her seferinde yeni olanı ortaya çıkardığında onun için kalbim kırıldı. O zaman Inej var. O onun Wraith, sağdaki kadın. O sinsi ve cesur ve kurnaz ve sadece düz badass. Yaptığı şeyleri yapmakta sıkışmasının tek nedeni olan bir geçmiş var. Ama aynı zamanda bir gelecek planları var ve hiçbir şey ona ulaşmasını engelleyecek değil. Jesper, Kaz'ın ekibinden bir diğeri, Dreg'lerin bir parçası. Ciddi bir kumar sorunu ve silah sevgisi var. Ona karşı gözlerden daha fazla şey olduğunu düşünüyorum ve gelecek kitaplarda onun hakkında daha fazla bilgi edinmek için sabırsızlanıyorum. Ayrıca, çok eğlenceli dang's. Nina, mürettebatındaki Grisha'dır. Grisha tamamen şimdi her yerden yararlanıldığından, yapmak istemediği şeylerle uğraşan kalpli bir oyuncu. Ravka'ya geri dönmek için ne gerekiyorsa yapmaya razı ama önce doğru olan bazı yanlışları var. Matthias bu yanlışlardan biridir. Dreg'lerin bir parçası değil zeytinburnu sürücü kursu ama bu soygun söz konusu olduğunda gerçekten çok fazla seçeneği yok. Çok çalışmıştı, ama hepsi fena değildi. Son olarak, en az değil Wylan vardı. Dreg'lerin nispeten yeni bir üyesi (ve tam üyeliğinden bile emin değilim), ancak başka kullanımları da vardı. Akıllı ve komikti ve Jesper'in saçmalıklarının hepsine kapılmaya hazırdı. İkisi birlikte benim favorilerim olabilir.

Soygun tamamen deli. Kaz'ın ve mürettebatın nasıl çekip çıkmayı planladığına dair hiçbir fikrim yoktu ve bildiğimi düşünsem bile yanlış olurdum. 


Planlarında bir sönümleyici koyan her sayfada her şey patlak verdi. Dediğim gibi, Kaz hemen hemen her sayfaya yeni bir tane ihtiyaç duydukları için iyi planlarla gelmekte harikaydı. Dreg'ler gerçekten soyguna girdikçe kitap asla yavaşlamadı. Bağlandım ve okumaktan başka bir şey yapmak istemiyordum. O noktadan itibaren neredeyse mükemmeldi.

Oh ve bazı romantizm olabilir. Bu daha yavaş bir yanıyordu ve bu sefer çok fazla ödeme yapılmadı. Bir sonraki kitapta kesinlikle bunun için umut ediyorum. Hiçbir şey vermek istemiyorum, fakat dürüst olmak gerekirse, en sevdiğim çiftin bu noktada kim olacağını bilmiyorum. Hepsinin anı var.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama