Arge Yıkama

Arge Yıkama

İşte onu nasıl çalıştırdığımıza dair temel bilgiler: Katılan herkes, seçtikleri bir şarap (farklı bir ülkeden bir şarap isterdik) ve bir peynir getiriyor. 



Her ikisi için de kör bir tat testi yapıyoruz ve skoru tutuyoruz. En yüksek peynir ve şarap skoru olan kişi toplamda kazanır. İpucu: Kokuşmuş peynir getiren herkes, şaraplarının ne kadar harika olursa olsun, hiçbir zaman kazanamadı.

Kabul edeceğim. Harika romantik bir filme bayılırım. Ben her zaman var ve her zaman sık sık tekrar izlemek zorunda olduğumu farkeden utanıyorum.


Bu yüzden, ben Pride ve Prejudice artık Netflix'te bulunmadığı için vızıldandığım halde (benim gibi Bay Darcy, üzgün, yağmurda bana benzeyen resim), sen benim gibi olsan kalbini doldurmak için 5 başka romantik film var!

1- Kuzey ve Güney

Tamam, bu çok parçalı mini bir seri ama ben arge yıkama onu bir film olarak sayıyorum. Eğer dönem parça romanlar isterseniz, bu bir hit olacaktır. İlk bölüm yavaş görünüyor, ama sonunda şiştendim.

2- Austenland

Bu filmi ne kadar sevdiğimi bile söyleyemem. Onu tekrar tekrar izleyebilmem ve hala izlemeye devam etmek istediğim bir şans var. Peynir, komedi ve romantik follikler için tüm doğru notalara vuran küçük bir bağımsız film.

3- 13 Devam ediyor 30

Bunu kaç kere gördün? 2'den fazla değilse, tekrar izlemeniz gerekenden daha fazla. Jennifer Garner kıçlarını tekmelemediğinde (Alias'ı çok sevdim), bu tür tatlı rollerde harikadır. Ayrıca Mark Ruffalo.


Blog reklamvereni ve çok fazla alışveriş yapmaktan hoşlandığım bir yer olan terra20, 26 Kasım Perşembe günü bir tatil arkadaşları ve aile etkinliği geçiriyor!

Her iki yerde de 18:00 ile 21:00 arasında, normal fiyatlı ürünlerde% 20 tasarruf edebilirsiniz. Şimdi bazı tatil hediyeleri almak için veya aileniz için stoklamak için harika bir zaman!

Tatil Hediye Kılavuzumun zamanı geldi! Ağacımın altında neler olacak, ağacın altında ve sevdiğimiz, gerçekten eğlenceli gözüktüğümüz vb., Teslim edilen el ilanlarına göz atarak bulabileceğiniz kadar yaygın olmayan şeyler bulmaya arge yıkama çalışıyorum. Kapın Ve evet, Shopkins evimizde bir görünüm oluşturuyor ama onları listeye eklemedim. Ayrıca listede değil ama her zaman ağacın altında bulunur kitaplardır! Umarım bu, çocuklarınız veya hayatınızdaki çocuklar için birkaç yeni, eğlenceli, yararlı eşya bulmanıza yardımcı olacaktır!

Geçen yılın listesi için burayı tıklayın (çünkü bu öğelerin birçoğu hala buralarda oynanıyor) ve önceki yılların listeleri. Listemin çocuklarla büyümeye eğilimli olduğunu fark edeceksiniz, ancak çeşitli yaşları dahil etmeye çalışıyorum!

Bir şey bulma konusunda yardıma mı ihtiyacınız var? Facebook'ta haberim olsun. Daha fazla fikir vermek için mutluyum!


Bu hafta sonu, 9. oğlumuzu kutladık. O benim ilk bebeğimdi. Ailemizi iki kişilik bir aile yapan kişi oydu ve birkaç yıl boyunca en yakın arkadaşımdı. O ve ben dünyaya karşı (en azından 8:00 ve 16:00 arasında) idi. Ve şimdi 9 yaşında.

Olduğu genç adamla gurur duyamıyorum. Seyahat etmeyi ve ziyaret ettiği yer hakkında bilgi sahibi olmayı, tarihi sevmeyi, yazmayı ve şaka söylemeyi sever. O her zaman harika bir ceza gösterebilir ve gülüşü onun hakkında en çok sevdiğim şeylerden biridir. Koyu kahverengi gözlerinde parıltılı bir ışık var, bu beni çok mutlu ediyor.

Doğum gününü kutlayan doğum günü için heyecanlandı. Genellikle doğum günleri hakkında oldukça büyük bir anlaşma yaparız. Çok fazla harcama yapmak ve harika bir doğum günü geçirmek arasında bir ilişki olması gerekmiyor. Noel'in hemen köşesinde, doğum günü hediyelerini daha az abartılı tutmaya çalışıyoruz ve diğer yıllarda olduğu gibi, evde birkaç arkadaşla bir araya gelmeyi tercih etti. Ailemiz bowling, pizza ve kek ile kutlamak için gerçek doğum gününde bir araya geldi.

Ne planlamış olursak olalım, hala heyecanla doludur. 


Sabahları uyandığında biraz fanfare olacak şekilde yatak odalarını her zaman uyurken süslüyoruz. Ve bizden ve kardeşlerinden ilk şeyleri hediye arge yıkama edebilecekler. Bütün gün, kim olduklarını ve geçen yıl ile birlikte geçen yılı kutlamayı amaçlıyor.

O kadar çok seviyor ki, bir gece daha önce hiç uyumadı. Noel'de aynı şey. Bütün hafta sonu çok heyecanlandı ve uykusu kesildi. Cumartesi gecesi bir noktada, saat 22'den hemen önce, o uyandı ve sabah olduğunu düşünüyordum. Yeniden yerleşmesi uzun zaman aldı.

Ama yardım edemeyiz ama düşünceye gülümse. Heyecanlı olduğunu hatırlıyor musun? Hiç bir şey için bu kadar heyecanlı olup olmadığından emin değilim. Ve kesinlikle, bir yetişkin olarak böyle heyecan hissetmek çok daha zordur. 9 yaşına gelmiş olabilir, ama umarım sevinçli coşkunluk onunla birlikte daha uzun yıllar boyunca taşır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama