Batik Yıkama

Batik Yıkama

Bu yüzden tüm bu ‘tatili bloglama’ şeyinden ciddiye aldım. Tatiller üzerinde çalışmayı tamamen durmasam da, tüm saatlerimi çok düşürdüm, ancak blogdan zaman ayırdım. 



Dürüst olmak gerekirse gerçek bir sebep yok. Bu sadece zaman meselesiydi. Dizüstü bilgisayarda hiç zorlanmadım, böylece yazı yazılmadı. Ve bu iyi.


2016'da daha fazla şey yapmam gereken şeylerden biri olmak istiyorum. 2015'te daha iyi bir iş yaptım - kendimi yapılacaklar listesindeki veya dilek listesinde yaptığım her şeyden dolayı kendimi affediyorum - ama devam edeceğim bir şey var bu yıl.

2016'dan başka ne isteyebilirim? Ben sadece 2015 gibi olmak istiyorum, daha da iyisi. Bu sormak için çok mu? Olabilir. Ama 2015 oldukça güzel bir yıldı. İşim gayet iyi gidiyor ve günlerimi okul gönüllülüğü ile doldururken, ailemi ve batik yıkama arkadaşlarımı ziyaret ederek ve mutfakta (gerçekten sevdiğim) olmakla birlikte yarı zamanlı çalışmaya devam ediyorum. 2015 yılında bir aile olarak çok seyahat ettik ve daha fazlasını bekliyoruz. Mutluydum. İyi uyudum. Kuşkusuz, hala daha fazla hareket etmem gerekiyor, ama geçen sene Yoga dersleri aldıktan sonra daha fazlasını yapmak istediğimi keşfettim.

2015'in bir karbon kopyasına ihtiyacım yok. Sadece 2015'in bana verdiğini ve 2016'ya taşıdığı olumlu temel üzerine inşa etmek istiyorum.

Şu an şu an olduğum yer. Sessiz bir eve, daha sağlıklı bir yemeğe, sadece okumak ve rahatlamak için daha fazla zamana rutin bir şekilde geri dönüyorum - ve bu sene zaten iyi hissediyorum.

Gelecek daha çok eminim, her zaman ileride büyük planlarım var. Ama şimdilik benim mutluluğum statükoda bulunuyor. Sıkıcı görünebilir, ama ben böyle bir şey.


Tahmin edebileceğiniz gibi tam Noel modundayım. Kardeşim şehir dışından geliyor, bu da ekstra heyecanlı çocuklar ve hepimiz için daha çok video oyunu oynuyor. Bu sene pişirme sürecime geç kaldım ve bu evde paylaşılmakta olan yaklaşık 8 haftalık hastalık sayesinde sardım ama her şey bitti. Ve açıkçası, artık hiç önemi olmayan noktadayım. Bazı bayram eğlencesi için hazırız!

Bu hafta, el sanatları zamanı, oyunlar ve çerez süslemeyle tamamlanmış birkaç oyun tarihini ağırladık. Küçük bir Noel etkinliğinin tadını çıkarmanın ya da bu haftanın her günü ziyaret etmenin tek faydası, çocukların meşgul olmaları ve batik yıkama hepimizin merhamet olması.

Bu yüzden önümüzdeki birkaç gün boyunca ailemle daha fazla zaman geçirdiğim için blogda sessizlik olacak.

Evimizden sizlere, umarım tatillerden hoşlanırsınız!


Aralık ayı boyunca bir kişi ne kadar pişirme yapabilir ve yemek yiyebilir? Her sene bir rekor kırmaya çalışıyorum. Ama bakalım, onu seviyorum. Gerçekten yaptım. Yemekleri temizlemem ve daha sonra paylaşacağım insanlar olduğunda daha çok seviyorum!

Kolay, ama etkileyici bir görünümün listesine ekleyin, tatillerinizi paylaşmak için bu Kraft Canada kremalı puflar. Noel tatlısının bir bölümünü ve kendi web sitesinde yemek tarifleri var, ama bunu gördüğümde denemek istediğimi biliyordum.

Bu yılın en güzel zamanı… pişirme için! Mutfağa girip Noel için her zamanki pişmiş ikramlarımı yapmaktan heyecan duyuyorum. Tariflerimin çoğu oldukça kolay (benim zencefilli kurabiye gibi) ve diğerleri geleneksel ve lezzetli (benim shortbread gibi).

Ancak, her sık ​​sık yeni bir şey yapmaktan hoşlanırım. Örneğin, Rice Krispie meydanlarında bir bükülme. Tabii, daha önce onlarla birlikte bir Minecraft binası yaptık, ama bu sefer şenlikli bir şey istedim.

Bunları yapmak çok kolaydı ve her yaştan çocuklar onları seviyor gibiydi (6 yaşındaki benim Kristallie meydanlarından hoşlanmıyorsanız. HOW ?!)

Pirinç Krispie kareleri için her zamanki reçetenizi hazırlayın (bunun gibi), fakat Pirinç Krispieslerini eklemeden önce, tereyağına ve marshmallow karışımına yeşil gıda boyası ekleyin.

Sonra devam edin ve bir tavaya basın. Karelerin tepesinde süslemek için birkaç sprinkle ekleyin. Onları sıkıca bastırın. (NOT: Yapışmayı önlemek için tavada parşömen kağıdı kullanıyorum)


Daha sonra bir ağaç çerez kesici kullanarak ağaçlarınızı kesin. Bir kağıt samanı ikiye böldükten sonra ağacın altına yerleştirin. Ağacın yeniden batik yıkama şekillendirilmesi gerekebilir!

Yine yılın o zamanı! Aktivite gelişimizin zamanı! Bunu 2009'dan beri çocuklarla yapıyorum (Fishbowl A Peek Inside'da okuduğum bir yazı sayesinde) ve her seferinde sevdim. Çocuklar yaşlandıkça, açıkça buna da bağlılar. Geçen hafta, 1 Aralık'ta beni hatırlatmaya devam ettiler ve faaliyetlerimizi hazırlamamız gerekiyordu!

Önceki yıllardaki etkinlikleri okumak için buraya tıklayabilirsiniz, çoğu şeyde olduğu gibi, liste çocuklarımla birlikte büyüdü!

Geçtiğimiz yıllarda (10'u düşünüyoruz) tatil boyunca ailemizle dostça bir şarap ve peynir yarışması düzenledik. Bu, 15’ten fazlasının dört gözle beklediği bir olay oldu. İlk birkaç yıl, yarışma Şükran Günü'ne dahil edildi ve sonra Noel kutlamalarımızın bir parçasıydı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama