Devore Yıkama

Devore Yıkama

Çocukları sanat ve kültüre tanıtmaktan her zaman çok hoşlandım ve şu anda çocukların okulda olduklarını artık daha çok özlüyorum. 



Akşamları ya da hafta sonlarını yaratıcılık kazanmak ya da müzeleri gezmek için hala zaman ayırabiliriz, ama şimdi daha da aceleyle hissediliyor. 


Onlarla evde olmanın ilk günlerinde, genellikle üzerinde çalışacağımız bir tema ya da bir fikirle ilerliyordum. Onları yarattığını görmeyi çok severdim.

Şans eseri, odağımızı yaratıcı sanatlara dönüştürebilmenin başka yolları da var. Nepean Yaratıcı Sanatlar Merkezi ve Nepean Görsel Sanatlar Merkezi'nde Ebeveyn ve Çocuk Atölyeleri gibi programlar sayesinde.

Daha önce bu blogda NCAC ve NVAC devore yıkama hakkında bir şeyler okuyorsunuz, aylardır bir reklamverenler. Sundukları programların zenginliği hakkında okumayı seviyorum.

Bu bir ebeveynlik yayını değil, ancak bu blogda yazmadığımda, bazı sosyal medya ve serbest yazı işleri yapıyorum. Birçoğunuz bunu zaten biliyor, bu yazıyı sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum!

Her zaman içerik oluşturuyorum. Bir blogcu, topluluk yöneticisi, marka temsilcisi veya küçük işletme sahibi iseniz, büyük olasılıkla sizde. Her Facebook güncellemesi, her blog yazısı, her haber bülteni taslağı - hepsi bir şekilde içeriğidir.

Ottawa'daki Blissdom Canada ve Social Capital gibi konferanslarda içerik oluşturma konusunda sunum yaptım. Bazı planlama ve bazı durumlarda biraz sabır gerektirir.


Ottawa'ya bir günlük bir öğrenme ve planlama günü getirmek için Lara Wellman ile birlikte çalıştım. Bizi, yıl sonu olarak görecek dijital içerikler için bir çerçeve oluşturmaya yardımcı olacak girişimciler, iletişim, sanal destek ve blog yazarları ile birlikte çalışacağız.

Haber bültenlerine, blog yazısına, Facebook'a, Instagram'a ve hedef belirlemeye odaklanarak, katılımcılar önümüzdeki birkaç ay boyunca onların eylem planı olacak çalışma kitaplarını doldurmak için çok çalışacaklar.

Çok heyecanlıyım çünkü insanların yıllarca devore yıkama içerik oluşturmasına yardımcı oldum ve şimdi pek çok kişi için stresin gerçekten üstesinden gelmenin bir yolu var.

ailesi ile Walt Disney World iki inanılmaz geziler sonra bir) biz 2017! de (geri dönmek için sabırsızlanıyorum) ve b) Gıda bizi şaşırtacak devam ettiğini bildirmek için mutluyum.

İlk seferimize gitmemizin en büyük endişelerinden biri, yiyeceğin nasıl olabileceğinden emin olmadığımızdı. 


Harika olduğu söylendi, ama ne kadar iyi olacağını anlayamadık. Her park ve tatil köyünde çeşitli restoranlar ile herkes için seçenekler vardır.

Bizim için bizim için yemek planı mükemmel ve bir aperatif, hızlı servis (düşünmek kafeterya tarzı sipariş ve koltuk kendiniz) ve bir masa yemeği içerir. Günün sonunda, daha uzun oturmuş yemekler gerçekten de ileriye baktığımız bir şey oldu. Bildiğimiz sadece gıda nedeniyle sokması lezzetli olurdu, ama aynı zamanda çünkü biz oturup bizim gün hakkında sohbet birlikte vakit geçirmek için güzel bir yol olduğunu biliyordu. Sıklıkla erken rezervasyonlar yapardık, böylece herkes akşam eğlencesi için yeniden enerjilendirilebilirdi.

Aileyi araştırdım ve hepimiz tavsiye etmek için aşağıdaki listeye katılıyoruz. Bunlar sadece ebeveyn onaylı değil, aynı zamanda çocuk onaylıdır. Çocukların listeye eklenmesi konusunda ısrar eden bir çift vardı ve neyse ki, Andy ile anlaştık.

LEGO evinizde çok mu büyük? Bir çocukken LEGO'nun devasa kutuya sahip olduğunu hatırlıyorum. Bu bir kit değildi, ama evler (kapılar ve pencereler!) Ve bahçeler ve daha fazlası inşa etmek için tüm parçaları ile birlikte geldi. Bu bloklar yıllarca sürdü.

Kocam aynıydı ve gerçekte hala LEGO'larının çoğunu depolamıştı. Çocuklarımız büyüdükçe onları çıkardık. Parçalar biraz daha ağırdı, biraz daha kırılgandı, ama yine de klasik LEGO.

Kafaların nasıl gözüktüğü budur!


Şimdi çocuklarımıza LEGO evimize geri döndü. Şu anda LEGO'ya aşık olmamak çok zor, en sevdiğimiz filmlerden bazılarını taklit etmek devore yıkama harika (LEGO Star Wars her şey!). LEGO kitapları, video oyunları ve elbette yapı setleri var. Elimizdeki Noel Advent takvimi ucuz değildi ama çok sevmiştim, gelecek sene almamayı hayal bile edemiyorum.

Yiyecek aldığınızda, beslenme etiketlerini okudun mu? Yıllar boyunca bir etiket okuyucusu oldum. İki farklı kutu ya da teneke dikkatle bakarken koridorda ayakta dururken beni görüyorsunuz, ben de malzemeler hakkında ne düşündüğümü ve ne zaman eve gelip gelmeyeceğimi deşifre ediyorum. Hepimiz paketlenmiş ürünlerimizi sınırlandırmayı biliyoruz ve yemek pişirmeyi en baştan yapmayı severim, şu anda kendi krakerlerimi, tahıllarımı veya yoğurtumu yapmadım. Satın almadan önce gözden geçirmem gereken birçok öğe var.

Sepetimde hangi öğelerin ekleneceğini düşündüğümde, özellikle etiketleri okuduğumda aradığım birkaç şey var. Tabii ki içeriğe bakıyorum, bu benim yaptığım ilk şey, ama aynı zamanda% DV (yüzde günlük değer) ve porsiyon büyüklüğü için beslenme gerçekleri tablosuna da bakıyorum. Özellikle, her zaman sodyum miktarlarına ve şeker miktarlarına çekilirim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Enzim Yıkama