En Çok Okunan Çocuk Kitapları

En Çok Okunan Çocuk Kitapları

Sıcak havalarda (çoğunlukla), hepimiz şort, elbise ve sandaletlere dönüyoruz. Henüz yaz bile değil, ama güneş ve mükemmel ılıman sabahlar için minnettarım. 



Bahçeler tam çiçeklenme ve çillerim tamamen döndü (her ne kadar bu yıl benim Florida gezileri ile birlikte, onlara erken bir başlangıç ​​verdi).


Sıcak havalarda ayrıca cilt bakım rutinimin farkındayım. Bazen yardım ettiğim küçük değişiklikler var; Vücut losyonumun kokusunu değiştirebilir ve en azından güneş koruyucu giyebilirim.

Bildiğiniz gibi, terra20 bir blog reklamvereni ama aynı zamanda güzellik ürünlerimin çoğunu aldığım yer. Makyajdan (daha önce çevre dostu, en çok okunan çocuk kitapları doğal makyaj yapmaya geçmeden) losyonlara deodorantı yazmaktan terra20'de buluyorum.

Sıcak havayı kutlamak için, bu yaz kullanacağım en sevdiğim güzellik ürünlerinden bazılarını benimle paylaşıyorum - bunların hepsini terra20'de bulabilirsiniz.

Yaz kampları hakkında hala çitin üzerinde misin? 


Ottawa'nın seçim yapabileceği çok şey var ve çocuğunuz için bir seçim yapmak zor olabilir. Yarım gün seçmelisin mi? Tam gün? Bir hafta?

Her zamanki kamp kampı ve seyahatini yaparak çok fazla yaz geçireceğiz. Planladığımız tüm maceraları dört gözle beklerken, bu sene birkaç kamp seçeneğiyle çok cazip oluyorum. Çocuklar yaşlı ve ilgi alanına dayalı bir kamp seçerken çekici. Ancak daha da önemlisi, Nepean Yaratıcı Sanatlar Merkezi'nde (bir blog reklamvereni) kamp seçenekleri, hem çocukların seveceği bir şeye benziyor. Yaz boyunca sadece daha fazla çocuk bakımına ihtiyaç duyan ailelere yardımcı olmayacak, aynı zamanda çocuklarının tam gün taahhüdüne hazır olmayanlara da yardımcı olacak yarım gün ve tam gün seçenekleri var.

NCAC kampı seçenekleri hakkında merak mı ediyorsunuz? Hangi kampların hala kampçıları kabul ettiğini ve hangi haftaların müsait olduğunu öğrenmek için web sitelerini ziyaret edin, ancak NCAC'tan bana hala mevcut seçeneklerden birkaçını göndermesini rica ettim!

Telefonumuzu (aile kamerasını) açık bir şekilde kızımıza verdim ve web sitesinde sizinle paylaşacağım bazı resimleri keşfetmeye ve en çok okunan çocuk kitapları fotoğraflarını çekmesini söyledim. Ayrıca ona, neden yaptığı resimleri seçtiğini sorduğumu söyledim. Açıkçası, bu sevimli çocuk resimlerini sevimli yanıtlarla göstermemi tamamen bencilce bir plan.

İşte görüntüleri ve yorumları. Keşke sahip olduğu kısırlığı elde edebilseydim. Her seferinde onu daha fazlasını söylemek için bekledim ama açıkça yapıldı.


Resim 1: “PEI'yi seviyorum. Ve bu adamların ayağa kalkmasını istedim. ”(Not: Bu adamlar, Ottawa'da iyi bir amaç için Piksel İnsanlar!)

Çocuklarımızı bir araya getirebilecek gösteriler var mı? Bir kardeşi bağı, iyiliklerini izlerken mi? Belki harika mesajlarla dolu bir dizi? İkincisinin doğru olduğundan şüpheleniyorum - Netflix kataloğuna göz atın ve çoğu yaştan çocuklar için ahlaki olan birçok şov bulacaksınız. Orijinal Full House'un kaç bölümünün Tanner aile üyelerinden biri için önemli bir dersle sona erdiğini düşünün ve bir sarılmayla sona erdi.

Benim çocuklar? Bahse girerseniz şovlarına bağlanırlar. Hangisi oldukça harika. TV izleme eylemine girdiğim zaman hoşuma gidiyor, ama bir sonraki filmi izlemek için birbirlerini bekleyen tatlı bir şey var. Netflix bir gösteriyi açtıklarında her zaman biliyordum çünkü ne duyuyorum? Tabii sessizlik!

Çocuğum şu an neler yapıyor? Ne takım çalışması, takım çalışması ve zor durumların üstesinden gelmek konusunda değerli dersler öğreniyorlar?

Akılda ödülleri ile alışveriş yapar mısınız? Seyahatleriniz için puan kazandıran kartlarınız var mı, yoksa alışveriş yaparken paranız mı var? Cüzdanlarımızda bir yığınımız var ve bazıları çok faydalı olsa da, diğerleri bana bir çikolata çubuğu almak için yeterli puan veriyor, ya da itfa programı zor.

Ya sadece alışveriş yaparak para kazanabilirsek - zaten alışveriş yaptığınız mağazalarda?


Çağlar için, kız kardeşlerimden biri Ebates.ca hakkında övgü aldı. Küçük kız kardeşlerin yaptığı gibi - çok fazla dikkat etmedim - ve görünüşe göre bedavaya para kazanmak istemiyorum (ya da sonsuza kadar bunu daha önce de görmüştüm!). Ama o akıllıca ve her çeyrek zaten çevrimiçi hale getirdiği satın almalarından sadece% 30'a kadar nakit en çok okunan çocuk kitapları geri alır. Bu, normalde istemediğiniz bir yerde alışveriş yapmanızı veya sadece parayı geri almak için büyük bir satın alma işlemi yapmanızı gerektiren bir program değildir; Her şey normal alışverişinizi yaparak nakit para biriktirmekle ilgilidir. Programda bulunan 650'den fazla mağaza ile, bu ürünü alışveriş rutininize sığdırmak ve dolarları geri kazanmak kolaydır.

Sonunda kaydoldum ve neden Ebates.ca'nın bu kadar popüler olduğunu görebiliyorum. Mağaza seçiminin sık sık alışveriş yapan birçok yer olduğunu seviyorum. Kayıt olmak çok kolaydı, sadece bir e-posta adresi girmek ve bir şifre oluşturmak zorunda kaldım, ve şimdi, dükkanlar aracılığıyla kendi siteleri (veya uygulama!) Aracılığıyla tıkladıklarında satın alımlarım için indirimleri hesaplıyorlar. Ve aynen böyle para kazanıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama