Enzim Yıkama

Enzim Yıkama

Ottawa'nın batı ucundaki bağımsız bir otel olan Brookstreet Hotel, tüm aileleri için bir hafta sonu teklif ettiğinde, tüm ailenin gelip gelmeyeceğini sordum. 



Onlar benim kocam ve ben bunun yerine bir kaçış istiyorum isterdim. 


Önce çocukları getirmeyi düşünen tek kişi ben olamam, doğru mu? Bu, Andy ile yola çıkmayı sevmem değil, çocukları getirme alışkanlığı. Özellikle bir resmi görevimiz olduğu için sonsuza kadar sürdüğünü fark ettiğimde, bir tarih gezisi sundukları için mutluydum. Minnetle kabul ettim.

Sık sık evden ayrılmak zorunda kalmadığımı hissettim, çünkü bebekler ve küçük çocuklar uyurken suşi sanatında ve evde harika konuşmalarda ustalaştık. Ama sorumlulukları olmayan bir restoran yemeğimizin olması mutluluk ve zaman geçtikçe ve ebeveynlik zamanımız büyüdüğü için, daha çok gece tarihine değer veriyorum.

Yeni Nordica Smooth Cottage Peynirini gözden geçirme şansımız olduğunda, heyecanlandım. Ben normal bir süzme peynir hayranıyım ama enzim yıkama çocuklarım değil. Benim en büyük ancak yoğurtu seviyor, ancak sadece hiçbir parça varsa. Bu çok açık bir ifadedir.

Yeni pürüzsüz süzme peynirde (her 100 gramlık porsiyonda 10 gram) ne kadar protein olduğu göz önüne alındığında, okul sonrası atıştırmalık olarak güzel bir muamele olacağını düşündüm. Çocuklar her zaman eve çok acıkırlar, ne kadar onları öğle yemeğine götürsem de. Zaman zaman okuldan sonra tatlı bir içecek olarak içilebilir yoğurt satın alıyorum ve eklenmiş şekerli tüm süt ürünlerinde olduğu gibi, tatlılığı da önemsiyorum. Nordica Smooth Cottage Peynirleri'ne eklenen şekerle bile (tuzlu karamel, limon ve vanilya fasulyesi tatları) protein, lezzetli tadın dışında, benim için kazanan bir özellikti.

Çocuklarım ne düşündü? Onları filme alıp Instagram'da paylaştım. 


Özellikle, genellikle en yoğurt ya da puding gibi olmayan benim en büyük tepkiyi duyacaksınız.

Yeni yıla bir ay geçti ve birçoğumuz yıl için belirlediğimiz hedefleri karşılamaya, yenmeye ya da ilk etapta neden bir karar aldığımızı merak etmekten başka şeyleri görüyoruz.

Bu sene özel bir şey seçtiğimi söyleyemem, zamanımı geçirmek için en sevdiğim yollardan birine geri dönmek istiyorum - aile ile birlikte enzim yıkama seyahat etmek, okumak, yazmak - ve bu benim 2016'mı çok mutlu eder.

Yine de televizyon izlemeye yönelik hedefler koymam gerekmiyor. Netflix ve ben eski dostlarız ve istediğim zaman fantastik, kurgusal dünyalarda kaybolabilirim. Bunu sevdim.

Hala romantizm filmim tekmeleyim, ama aile filmleri ve yeni komediler de var. Hiçbiri Usta'yı izlemedin mi? Çok zeki, iyi yazılmış bir gösteri!

NETFLIX 6 AYIN WIN


İster benimki gibi bir hayranınız olun, ister Netflix'i denemek istiyorsanız, sizin için mükemmel eşantiyonlarım var!

ÜCRETSİZ Netflix'in 6 ayını kazanmak için katılın. 2 berabere gidiyorum, böylece iki kazanan olacak.

Aşağıya yorum yapmak için aşağıya yorum yapın ve en sevdiğiniz TV şovunun şu an ne olduğunu anlatın. Bu kadar!

Kazananlar rastgele seçilecek ve bu şekilde iletişime geçerek hesap ödemenize eklemek için gereken bilgileri gönderebileceğim.

Üçüncü yılımı bir Netflix #StreamTeam üyesi olarak girdim ve hepimiz için yeni programların ne olduğunu ve ne tür yeni maceraların kaybolduğunu görmek için heyecanlıyım.

İyi şanslar!

Kurallar ve yönetmelikler: Her biri 6 aylık ücretsiz Netflix kazanan iki kazanan çizilecek. Giveaway, 9 Şubat 2016 saat 12: 00'de sona erer. Hane başına bir giriş. Kanada'da yaşayanlara açık, QC'de geçersiz.

Yalan söylemeyeceğim, okulumuzdaki PD Günü yarın mükemmel bir zamanda geliyor. Herhangi bir yere gitmeme, pjs'de kalmama ve evde enzim yıkama çocuklarla birlikte olmadığım bir güne hazırım.

Bununla birlikte, hava durumu işbirliği yaparsa ve dışarıya çıkmaya karar verirsek veya fikrini sadece takılmak yerine bir şeyler yapmak için alırsam fikrimi değiştirebilirim.

Çocukları yarın meşgul edecek bir şey aradığınızı düşünüyorsanız, burada birkaç fikir var!


1- Oyuncak Zanaat Zamanı Boyunca Etiket

Birçok PD Gününde, Mart Molası'nda ve yaz boyunca blog reklamcısı ve yerel oyuncak mağazası extraordinaire Tag Along Toys, mağazada bir zanaat etkinliği düzenliyor. 22 Ocak günü, Kanata'nın bulunduğu lokasyonda sabah 10.00 ile 12.00 arasında mola verin ve çocuklarınız eve gitmek için el işi yapabilir. Bunu daha önce çocuklarla yaptım ve her zaman sevdim!

Daha fazla detay onların Facebook sayfasında.

2- Kütüphane etkinlikleri

Yakında kütüphane hakkında bir yazı yazdım, ancak Ottawa Halk Kütüphanesi PD Günü için birçok yerinde çeşitli aktivitelere ev sahipliği yapıyor. Hikayeler, oyunlar, el sanatları - seçim için çok şey var!

3- Sillileri Sky Zone'da atlayın

Nasıl henüz buraya gelmedim? ! Gitmek istiyorum! Bu, çocukları hareket ettirmenin ve her yorgunluğun bir yolu olduğundan sessiz bir Cuma akşamının tadını çıkarmanın bir yoludur. İşte böyle çalışıyor, değil mi?

4- Funhaven'da Oynayın

Çocukları bir PD Gününe götürdüm ve çok eğlenceliydi. Çocukların bir patlaması vardı, şimdiye kadarki en havalı anneciydim ve herkes mutluydu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama