Eskitme Yıkama

Eskitme Yıkama

Kasım, Finansal Okuryazarlık Ayıdır ve bu yazı çocuklarımızı para konusunda öğretmeye odaklanırken, birçoğumuzun yetişkinler için öğrenecekleri birkaç şey olduğundan şüpheleniyorum.



Çocukları para hakkında öğretmek bazen zor. 


Hayatımızda birçok ihtiyaç duyulmayan öğeye sahip olduğumuz için şanslıyız ve sadece istediğimiz için yeni bir video oyunu satın aldığımızda, çocuklara gönderebileceğimiz mesajla mücadele ediyoruz. Bu yüzden işimizle ilgili bazı eğitim, kazanma, tasarruf etme, bağış yapma ve daha fazlası ile dengelemeye çalışıyoruz.

Bir ödenek oluşturmaya çalıştık, ancak bu hepimiz için vuruldu ve özledik. Bazen onu takip etmeyi unutacağım (çünkü açıkçası, evde ödeme eskitme yıkama yapmak için yapmadığımız bir aile olarak, ama birlikte çalışan bir aile birimi olduğu için evde bazı işler var) ve diğer zamanlarda çocuklar sadece teklif ettiğim birkaç doları kazanmak için daha çok çalışmaya çalışın. Paralarını bir şey için saklamak için bir amacı olsa bile, onları motive etmek her zaman yeterli değildi.

Ebeveyn olarak yalnız olduğumu düşünmüyorum, onları finanse etmeden, para ve para hakkında öğreterek yoluma gitmeye çalışıyorum.


Teklif edildiğinde M ile ilgili inceleme ve yazma şansı para için çok zamanında geldi. Bu, ebeveynlerin ve öğretmenlerin para ve finansal okuryazarlık hakkında bilgi edinmelerine yardımcı olmak için satın alabilecekleri bir Kanada kaynağıdır (yay!).

Oyuncakların Boyunca Etiketini ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun. Evet, Patti ve mağazaları uzun süredir reklamverenlerdi, ama aynı zamanda uzun süredir müşteriydim. Şu an annemin bodrumunda depoladığım doğum günü ve Noel hediyeleri, sadece bir işarettir.

Yıllar boyunca, Tag Along Toys'ı büyük kutudan veya diğer çevrimiçi alışveriş deneyimlerinden benzersiz ve farklı kılan şeyleri düşündüm. Kesinlikle öne çıkan bir kaç şey var ve müşteri hizmetleri muhtemelen listenin başında. Sayısız kez, Patti ve personeli tarafından özenle ele alınan sosyal medya ve mağaza ile ilgili soruları gördüm. Hiçbir soru çok küçük, çok zahmetli.

Mağazayı sevdiğimin diğer bir nedeni de, hayatımdaki çocuklar için bulabileceğim hediyelerin çok farklı ve eğlenceli olması. 


Bilimden zanaatlara ve bebek ürünlerine kadar, çocuğun daha önce bilmediği mükemmel hediyeyi bulmak çok kolay.

Cuma günü, Nepean Görsel Sanatlar Merkezi * Tuval ve Kokteyller atölyesine katılma fırsatım oldu. Bir blog reklamcısı olmuşlar ve denemek için eskitme yıkama bana bilet teklif ettiler. Ne beklemediğimden emin değildim ya da "kokteyller" veya "tuval" bölümünde bana sahip olup olmadıklarından emin değildim ama gitmek için heyecanlandım (ve arkadaşım Lara'yı Kapıda Çocuklar'dan getir).

Beklemediğim şey, benim yaptığım kadar seviyorum. İki buçuk saatlik bir etkinlik, resim sanatının bir yol göstericiydi ve bir şarap ustası tarafından yönetilen şarap tadımıydı. Tuvalimizi şölenimize koyduğumuzdan, bu bizim sıkıcı bir akşam olmayacaktı.

Ve değildi. Odadaki 12 katılımcı ve tomurcuklanan sanatçının sadece harika bir zaman geçirdiği görülmedi (akşam boyunca konuşmalar ve kahkahalara dayanarak), ancak yaratıcı tarafımıza gerçekten girdik. Rehberimiz (tüm Kanadalı sanatçılar) olarak 6 farklı tablodan seçim yapma seçeneğimiz vardı. Resmi tasvir etmek için talimatları takip ettik ve sonra her parçaya kendi başımıza boyadık.

Size, Ekim’in gitmiş olduğu ve şimdiden Kasım’da olduğu gerçeği hakkında yapmak istediğim inandırıcılıktan vazgeçeceğim. 


Her ağustos, okula dönüş ve sonbaharın getirdiği sıcaklıktaki değişime yaklaşırken, kendime her zaman bunun yoğunlaşacağını söylüyorum. Ve emin bir şekilde, zaman çok yakında seyahat edeceğimi düşündüğüm noktaya kadar hızlanır.

Cadılar Bayramı bir patlama oldu. Evim trick-ya-muamele ettiğimiz aşırı şekerli çocuklarla doluydu. Orada bir sürü Halloween Grinches var biliyorum ama çok eğlenceli buluyorum. Çocukları da öyle.

Yarın büyük gün! Şey, büyük gün, eğer Cadılar Bayramı için ev sahipliği yapıyor ya da bir şeyler yapıyorsanız. Çocuklarınız heyecanlı mı? Bu eskitme yıkama sabah okul bahçesindeki küçük gulleri, prensesleri ve karakterleri görmeyi çok severdim!

Şirkete yarın ev sahipliği yapıyorsanız veya bir Cadılar Bayramı için bir yere giderseniz, bazı ikramlar getirebilirsiniz. Son dakika planlıyorsanız endişelenmeyin. Fikirler için Kraft Kanada Cadılar Bayramı Partisi Merkezi'ne göz atın ya da aşağıdaki kolay kafatasından pretzel sokmalarımdan birini deneyin!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama