Okul Öncesi Kitaplar

Okul Öncesi Kitaplar

Kalbim onun için gurur ve mutlulukla patlıyordu. Bu çocuğun, dünyayla ve etrafındakilerle paylaşmaya devam etmesini umduğum bir ışığı var. 



Bütün gece söylendiğinde ve yaptığımız zaman, erkek kardeşi ve babası için kaydettiğim videoyu izledik. 

İzlerken gülümsedi ve bittiğinde bana ne kadar iyi yaptığıyla mutlu olduğunu söyledi.


O olmalı. Çok çalıştı ve mükemmeldi. Bir kez daha, ondan bir şeyler öğrenmem ve bir keresinde kendi sıçramalarımın içine itmem gerek. Merkez sahnesi korkutucu olabilir, ancak kaçınılması gerekmediğini kanıtladı.

İyi Geceler Uyku Sitesi Anneler Günü videosunda görünmenin eğlenceli bir fırsatı vardı. Bir süredir sosyal medya alanında Alanna ile okul öncesi kitaplar çalışıyorum ve biraz farklı bir şeyler yapmak ve kameranın önüne geçmek eğlenceliydi. Danışmanların verdikleri tüm tavsiyeleri ve yorumları seviyorum ve annemin yıllar boyunca bana öğrettiği şey hakkında kendi popomu ekledim.

Perşembe günleri, kızım koro için zaman ayırdıktan sonra okulda kalır. Bu benim 9 yaşında ve 45 dakika boyunca birlikte takılmak için bırakır. Çok uzun bir zaman değil, ama yine de gerçekten çok özel.

O zamanlar, daha önce ihtiyaç duyduğum bir şeyi (benimle orada durmaktan zevk alacağını bilerek) kavramak için sevilen bir dükkan olan Best Buy'a çabuk bir şekilde sarıldıklarını, ancak Perşembe günkü ritüellerin daha rutin hale geldiğini gördük. Ya yeni bir tarih kitabı, çizgi roman ve Wii Oyunu seçtikleri yerel Kütüphane'ye gidiyoruz ve okumak istediğim yeni ve kayda değer bir şey olup olmadığını görmek için göz atıyorum. Okuma seçeneklerimiz hakkında sohbet ediyoruz ve eve getirmeye değip değmediğini görmek için bir kitap seçeneğinin sayfalarını çeviriyor. 

Genelde kız kardeşi için de bir şeyler alırız.


Kütüphanede olmadığımızda, bizim yerel kafeye gitmeyi ister. Bu onun sıcak bir çikolataya sahip olduğu anlamına geliyor ve öğleden sonra kahve içmem için ikna etmek zor değil. Gitmeyi ve sohbet etmeyi sever. Ona ne yapmak istediğini sorarsanız, "sohbet" diyecek. Bu onun meselesi. Konuşuyoruz. Genellikle Star Wars ve duyduğumuz tüm söylentiler veya teoriler hakkında. Okul hakkında konuşuruz ve bu anlarda sınıfta okul öncesi kitaplar dört sınıfta bulunan tüm dramları paylaşır. Hafta sonu ya da yaklaşan geziler için planlar yapıyoruz, bu ailenin sonsuza kadar sohbet edebileceği bir konu.

Bu anlarda, ilk bebeğim ve bir pre-teen olmakta. Akıllı, zeki, komik, genç bir adam, cezalar için bir hediye ve şakası, önünde durduğunda. 45 dakika çabuk geçiyor, saate bakmam gerektiğinden emin olmak istiyorum, ablamı almayı özlemediğimizden, ama o kısa anlarda onun ne kadar özel bir adam olduğunu anladım ve bunu verdim. Perşembe öğleden sonra o saatte bir şey yapma seçeneği, annesiyle sohbet etmek için kafeye gitmesini ister.

Anneler, günde kaç kez kahvenizi tekrar ısıtıyorsunuz? Günde kaç bardak içiyorsunuz? Ya da kaç tane işleyeceğini düşünüyorsun?


İlk çocuğumun doğduğunu hatırlıyorum sabah ve kahve ihtiyacım arasında açık bir ilişki vardı. Bir alışkanlık haline geldi, kendime bir bardak dökebildiğim bir ritüel ve oyun oynadığı ya da uyuduğu bir kaç dakikalık rahatlamanın tadını çıkardım.

Annelik ve kahvenin el ele gitmesi gibi görünüyor. Bunun hakkında konuşuyoruz, bunun hakkında tweet atıyor, fotoğraflarını paylaşıyor, özlem duyuyoruz, bunun hakkında tartışıyor (kahve içmeyen ebeveynler var mı ?!), tüm konuşmaları ve kahveye dayalı gezileri geliştiriyoruz. “Bir fincan kahve kapmak” birlikte bence annelik topluluğunun bir parçası. Ve bu kahve tarihleri, hiçbirimiz tek bir servis birahanesinde bir bardak hazırlarken ya da hoş bir kahve dükkanına giden yolumuzu bulmadan çok önce vardı. Annelerimiz ve anneannelerimiz bunu yaptı.

Kahve ayrıca iş hayatımızın bir parçasıdır. Girişimciler için kahve toplantıları sadece iş yapıyor. Yeni programların hazırlanmasına, yeni planların yapılmasına ve özel etkinliklerin gerçekleşmesine hazırlık olarak kahve demlendi. Bir fincan kahve yudumlarken, çocuklarımızın markörlerini kullanarak kısa vadeli fikirler ürettik. Tencerenin demlenmesini beklerken endişelendik ve önemli bir adım e-postası yazdık ve yeniden yazdık.

Kahve kültüründe nasıl bu kadar kökleşmiş hale geldik? Eminim bağlantı hakkında yazılmış harika yazılar ve makaleler var. Bunu sorgulamıyorum ama yaşıyorum.


Melitta Kanada bana marka tarihini anlatmak için bana ulaştığında merak ettim. Büyük marketlerde (satın aldığım adil ticaret de dahil) kahve var, okul öncesi kitaplar ama onların öyküsünü gerçekten duymakla ilgileniyordum. İlk sohbetlerimizden sonra ne kadar çok şey duyduğumu merak ettim.

Çünkü onların hikayeleri, annelik, girişimcilik ve daha iyi kahveye olan talepten kaynaklanıyor. Harika bir okumaya benziyor, değil mi? Kurucu, Melitta Bentz, bir anne ve girişimciydi. Sanırım birçoğumuz bir iş dünyasının gerekliliği ve sürüşü ile ilgili olabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama