Seo Uzmanı

Seo Uzmanı

Merhaba! Farklı bir şey fark ettin mi? Evet! Tamamen yeni bir temaya sahibim. Oldukça garip değil mi? Gerçek şu ki, bu seçim değildi. 



Şimdi, beni yanlış anlamayın, biraz düşünmüştüm, ama gerçekten değişecek bir sebep görmedim ve teknik olarak stresli olan herhangi bir şeye direnmeye başladığımdan ve eski bakış, olduğu gibi kaldı.


Sadece eski görünüşü değiştirmek için birçok sebep vardı. En nihayetinde, en büyük neden sadece temanın siteyle tamamen uğraşmasıydı. Son zamanlarda çok sık, sitenin yüklenmesi, kurtarılması vb. Ile ilgili sorunlar yaşadım. Yani zaman oldu.

Dışarı çıkıyor, değişim iyi olabilir. Şimdiye kadar yeni görünümle oldukça heyecanlandım. Hala yapılması gereken bazı ayarlamalar seo uzmanı var. Bu yazıyı yazarken, talimatları takip etsem de yan çubuğundaki Facebook eklentisi çalışmıyor ve hala sosyal ikonlarımı doldurmam gerekiyor.

Fakat. Yeni bir görünüme sahip olmak çok güzel. Bu yaz, Andy tüm kategorilerimi daha anlamlı hale getirmek için kurdu, ve biz hala onları doğru noktaya götürmek için 1000 eski mesajdan geçiyoruz, ama geliyor. Etrafınıza göz atın ve belki de size yeni bir şey keşfedeceksiniz!

Teknik zorluklarım sırasında sabrınız için teşekkürler!


Bu elma mevsimidir! Yılın bu zamanını seviyorum. Güz, yazdan çok daha sık, doyurucu, lezzetli yemekler pişirmeye ilham veriyor. Beni yanlış anlamayın, yazın yemek yemeyi çok severim, fakat hava soğuduğunda ısınmaktan ve ferahlatmaktan ve ısınmaktan vazgeçiyorum. Hazırda bekletme için hazırlamam belki de!

Etrafımızdaki her yerde elmalarıyla, onları yemeklere dahil etmek çok kolay. Tatlı tarifler (bkz. Bu elma gevrek tarifleri) her zaman bir favori, bizim lezzetli yemeklerimize ekleyerek bir yemek de tamamlar. Domuz rostosu yaptığım gibi servis edilirken yanında elma sosu mu yaşayabiliyordun? Onlar doğal bir uyum.

Kraft Kanada'mın bu ayki katkısı, klasik bir filmde bir twist. Izgara peynirli sandviç hepimiz için bir "go-to" ve kesinlikle çocuklar için bir hit, ancak bu yetişkin versiyonu yeni bir boyut ekliyor. Çocuklar düzenli, sıkıcı ızgara peynirleri ile yapışabilir, ancak bu elmalı ızgara peynirin tatlı ve tart öğelerini sevdim. Akçaağaç dijon onu benim için tamamladı.

Bu ailede yazmayı çok sevdiğimiz bir sır değil. Çocukların istedikleri zaman istedikleri zaman yazmak ve yazmak için ellerinde kalem seo uzmanı ve kağıt vardır.

Teknolojimize bağlı bir dünyada yaşıyoruz ve yazdığımın çoğu bir dizüstü bilgisayardayken, mükemmel kalemle ya da yazmak için taze bilenmiş kalemle dövmek zor. Google takvimime de bağlı olmama rağmen hala geleneksel bir ajanda ve yapılacaklar listesi kullanıyorum. Hala hatırlamak istediğim özel tarihleri ​​veya notları işaretlemek için farklı kalem kalemlerini görsel olarak kullanmaktan hoşlanıyorum.

Ben tek kişi ben değilim. Evin karşısında, bir kalem veya kurşun kalemle uğraşmadan çok uzağa gidemezsiniz. Her yerde onlarla sepet ve konteynerler var.


Çocuklarım ne yazıyor? En büyüğüm çizgi roman çizmeleri yapmayı sever. En genç çizer ama sonra sahnesiyle gitmek için küçük kelimeler yazar. Umarım yazma arzularını asla kaybetmezler!

Yeni başlatılan Kanadalı abonelik şirketi HouseBox'tan girişimci Allison Brown'la sohbet etme ayrıcalığına sahiptim ve aramızın sonunda ne geliştirdiğiyle ilgili çok heyecanlıydım.

HouseBox, evinize benzersiz ve kullanışlı ev ürünleri sunan iki aylık bir abonelik hizmetidir. Her kutuda 5 veya daha fazla ürün ve numune bulunur ve seçim her seferinde değişir. Güzellikler ev eşyalarından çamaşır ya da temizlik, mum gibi ev arttırıcılar ve kahve ya da baharat gibi tüketilebilir ürünlere göre değişir.

Abonelik hizmetleri fikrini çok seviyorum ve aralarından seçim yapabileceğim pek çok şey var ama tereddütlerim her zaman sipariş edilen ürünleri kullanabilmeyi ve atıklara gitmemeyi istemediğim için oldu (bu yüzden güzellik ürünlerinin seo uzmanı aboneliği asla ben mi). Ancak, HouseBox ve içindeki ürünler hakkında konuştuktan sonra, bunun geride kalacağını düşünüyorum!

Film izlemeyi severim. Bazen çok fazla. Erken yatmak yerine, eğer ruh halini alırsa, bir Netflix filmi çekip kendimi o dünyaya sokarım. 

Onları seviyorum, her zaman var.


Çocuklar film izlemeye başlayabildiğimiz yaşlara gelmeye başladığında, heyecanlandım ve film süresini benim kadar çok sevdiklerini keşfettim.

Aile filminin süresi genellikle kanepeye takılıp kaldığımızı, patlamış mısır içerdiğini ve hepimizin aşık olabileceği, güldüğü ya da sadece 90 dakika zevk alabileceğimiz bir filmi seyrettiğimiz anlamına geliyor.

Film gecesi için önerilerimi öğrenmek ister misiniz? Netflix'te şu anda oynayan 10 aile dostu film var.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama