Taş Yıkama

Taş Yıkama

İyi bir romantizm sevdiğim bir sır yoktur. Daha önce Netflix romantizm takıntımı hakkında yazı yazdım ve genellikle okuduğum kitapların küçük bir fanteziye / gizem / aksiyona sahip olsa bile, her zaman romantik bir alt grafik (veya büyük bir arsa) vardır.



Noel tatillerinde daha çok televizyon için romantik filmler izledim (Hallmark Christmas olanlar) ve onları yiyordum. Demek istediğim, süper öngörülebilirler, ama onları hala seviyorum.


Onları izlerken izlerken fark ettiğim birkaç şey var. Eğer bunu fark ederseniz (eğer benim gibi neşeyle romantizm halindeyseniz) bana bildirin.

1- Birisi bir saatte veya antika dükkanda çalışır

Sanırım dört ya da beşten üç film izledim ya da eski bir tamir atölyesi ya da birisinin çalıştığı ya da sahip olduğu veya işte kalmaya çalıştığı taş yıkama bir antika dükkanı.

Antika dükkanlarını çok severim, ama etrafta çok var mı? Daha spesifik olarak, saat onarımı yapabilen birçok insan olduğunu biliyor muyuz? Bu beceriyi kaç 25 yaşındakiler biliyor? Bir antika dükkanının geçmiş için romantik bir his sunduğundan şüpheleniyorum.

2- Kar, düşündüğümüz kadar soğuk değil.


Bu filmlerin çoğu Noel zamanı etrafında belirleniyor, yani yerde kar var. Çok karla dolu bir şehirde yaşıyorum, anladım. Eski binaların zemininde benekli Noel ışıkları ile soğuk ve karanlık bir gecede nişanlandım ve etrafımızdaki kar yağdı. Kesinlikle mega romantik.

Ama bu filmlerde hiç kimsenin cekete ihtiyacı yok. Bir şey hakkında üzgün müsün? Ceketsiz dışarı koş. Sadece bir şeyler düşünmek için yürüyüşe çıkmalı mıyım? Ceketin yoksa biggie yok. Anladım, hafif günler var, ama cidden, ceketlerini giy!

3- Eğer protaginist filmin başında biriyle çıkıyorsa, o bir pisliktir ve gerçekten onlarla olmayacaklardır.

Karakter A ve B'nin birlikte olması hedeflenmiştir. Buluşmadan önce, iki romantik liderin kim olduğunu biliyoruz. Ama bu filmlerin çoğunda, karakterlerden biri zaten biriyle çıkıyor (veya nişanlandı!) Çoğu zaman, bu Karakter bir pisliktir. Ya da hoş değiller. Ya da A ve B karakterlerinin her ikisinin de ortak bir köpek sevgisine taş yıkama sahip olmasına rağmen yavru köpekleri sevmezler. Aşk üçgeni için bir şans yoktur, çünkü bu üçüncü karakter için asla kök salmak istemeyiz.

Bunu da farkettin mi? Bu filmleri benim yaptığım gibi seviyor musun? Peynir ve hepsi?


7 yaşında olan kızım, doğum günü partisi temasının Star Wars olmasını istediğinde çok heyecanlandım. Biz sadece prequels izledik ve çocuklar sık ​​sık orijinal filmleri izledik. Henüz Güç Uyanıyor'u görmese de (evinde herhangi bir parça endişesi varsa sarılıp durabileceğini izlemek için bekleyecektir), Rey'e% 100 oranında girer. Ayrıca orijinalleri ve elbette Prenses Leia'dan Padme'yi sevdi.

En büyük isteği vardı - BB-8 kek. Şimdi, çocukların doğum günlerinde kendim için kek yapmaya çalışıyorum ve çok da kötü değiller (Creeper veya Pac-Man kekine bakın). Fakat buttercream ile dekorasyon yapmak asla kolay değildir (ama tadı vermekten çok fazla hoşlanıyorum). Hala kararlıydım.

Arkadaşlarım bittiğinde ve pasta yapmak için ilham almak için oyun fikirlerim için Pinterest'e döndüm. Her şeyin nasıl ortaya çıktığı konusunda oldukça mutluyum ve daha da önemlisi, çok heyecanlandı.

Kendi Star Wars temalı partiniz olduğunda, kullandığımız fikirlerden bazıları burada!


Hoşgeldiniz! Merhaba, sallandığınız için teşekkürler! Bu hafta blogda biraz sessiz çünkü biz Disney World'e gidiyoruz! Çok heyecanlıyız. Instagram'da yapacağınız geziyi takip edebilirsiniz, ancak birkaç mesajdan sonra “BİR YILDIZI BİR YILDIZ SAVAŞI THING THING” mesajından bıkmış olabilirsiniz.

Ama eğer uğrarsanız ve etrafa göz atmak istiyorsanız, birkaç şey önerebilir miyim?

Şu anda bir Netflix eşantiyonum var.

Bakkal Vakfı ile yaptığım ortaklıktan gerçekten gurur duyuyorum. Ebeveynler, Ottawa'da 12. sınıf öğrencisi olan Khadeeja'nın bana burada taş yıkama beslenme ve beslenme alışkanlıklarından bahsettiklerini anlattılar.

Yemek pişirecek bir şey mi arıyorsunuz? Göz atmak için birçok tarifim var, ama seni biraz çikolatalı fıstık ezmesi kabına takabilir miyim?

Geçenlerde Lara Wellman ile bir podcast bölümü kaydettim! İnsanlarla paylaşacağım ve insanlarla paylaştığım içerik için 4 C'yi özetleyeceğim sosyal medyada içerik bulma ve içerik oluşturma hakkında sohbet ettim. Bana sahip olduğun için teşekkürler Lara!

Şimdilik bu kadar! Harika bir hafta geçirin!

Okul beslenme programlarının her gün 800.000 çocuğu beslediğini biliyor muydunuz? Bu 6 çocuktan yaklaşık 1.

Sabahları çocuklarımız için anne baba olarak sağlamaya çalıştığımız şeylerden biri nedir? İyi bir kahvaltı yapıyorlar. Saç fırçasını atlarım ama yemek yememe izin vermeyeceğim. Bu tüm çocuklar için geçerli değil.

Bakkal Vakfı ve okul beslenme programları hakkında daha fazla şey öğrendiğimde, daha çok kalbim sıkılaşıyor. Çocukların programlarını kullanmasının çeşitli nedenleri var, ve şükürler olsun ki bu seçeneklere sahipler. Hepimiz bir iş toplantısı ile oturmak veya boş mideyle son bir tarihe vurmak gibi bir şey olduğunu biliyoruz, ama bir çocuk olmayı ve bu konuda bir seçim yapmadığınızı hayal edin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama