Web Tasarım

Web Tasarım

Her Cadılar Bayramı, ailem (ailem, kardeşlerim ve çocukları) küçük bir Cadılar Bayramı yemeği ve bazı hile ya da muamele için evimize geliyorlar. Bu eve taşındığımızdan beri bir gelenek oldu ve her zaman bir patlama.



Atıştırmalıklar hazırlarım, ziyaret ediyoruz, çocukların giyinmesine yardımcı oluyoruz ve çocuklar için çıkartmalar ve aktivitelerim var. 


Cadılar Bayramı bu sene bir cumartesi olduğu için, birlikte biraz daha zaman geçireceğiz. İşte bu yüzden birkaç daha eğlenceli etkinlik istedim, bu yüzden bir DIY Photo Booth tasarladım!

Dolaplarımı temizlemeye çalışıyorum. Tekrar. Bu, burada devam eden bir tema gibi görünmüyor mu? Bu evde 12 yıl yaşadık ve zamanla çok web tasarım fazla şey topladığımız anlaşılıyor. Ondan kurtulmaya ve evin içine ne kadar getirdiğimizi azaltmaya çalışsak da, hala çok fazla yolumuz varmış gibi hissediyorum.

Bazen, öğeler için konsinye mağazaları kullandım ve diğer zamanlarda, uygun olmayan kıyafetler bağışladım. Artık, artık ihtiyaç duymadığımız ve biraz para kazanabileceğiniz ya da Varagesale adlı App sayesinde yerel olarak bir şeyler bulmak için öğeleri satmanın yeni bir yolu var.

Advent Takvimler hakkında heyecanlanmak


Büyürken, Noel'e kadar sayılırken her zaman bir varış takvimi vardı. Onlar herhangi bir bakkalda veya eczanede bulunabilecek çikolatalardı ve her sabah açtığımızda hissettiğimiz heyecanı yenmek zordu.

Şimdi, 99 sent paketlerin ötesine geçen bir takvim takvimi var. Bazıları abartılı olabilse de, itiraf etmeliyim ki, onlar tarafından çok heyecanlandım ve en azından biri evimize girecek.

İşte havalı, en havalı, ilginç Noel geri sayım takvimlerinin bir kısmı! Ve evet, bunu erken yayınlıyorum ama havalı olanlar her zaman çok çabuk satıyorlar!

1 - Tavsiye edeceğim ilk şey, parasız ve her yıl yaptığımız paradır. Çocuklarla yapacağımız Noel etkinliği takviminin 25 günü, her yıl sabırsızlıkla beklediğimiz bir şey. İşte geçen sene yaptığımızın bir listesi ve yakında güncellenecek!

2- Purdy’nin Çikolatası

Purdy’nin (burada kalp gözlerini buraya yerleştirin) varış takvimi için iki farklı seçeneği vardır. Biri bir kapak açık kutu, diğeri tatlı küçük mini kutulara ayrılıyor.

3- Davids Çayı

Bunu geçen yıl Andy için aldım. Her gün bir mini çayda farklı bir çay var. Geçen sene internette birisinin Facebook'ta yayınladığında web tasarım paylaştığını ve mutlu olduğumu öğrendim. Çok çabuk satıldılar. Bu gönderiyi bu nedenle erken paylaşıyorum!


4- Küçükler Advent Takvimi


Biliyorum, her gün bir oyuncağa aptalca geliyor, ama çok tatlılar! Ve sonunda, çocuğunuzun oynayabileceği tatlı Little People tatil rakamlarından oluşan bir koleksiyona sahip olacaksınız. İtiraf etmeliyim, bunları her zaman sevdim!

Zanaat malzemeleri dolu bir depo var. Aslında birden fazla çöp kutusu, buna ek olarak el sanatları malzemeleri olan çantalar ve sepetler var. Evin etrafında çok fazla DIY yapma eğiliminde değilim, ancak, çocuk işçiliği söz konusu olduğunda, işleyebileceğim bir şey. Çocuklarla eğlenceli el sanatları yaratmayı her zaman sevdim. Hala yapıyorum ve öğrencilerim tam zamanlı okuldaysa bile, şimdi yeğenlerimle ve yeğenimle ziyaret ediyorum ve onlarla yaratıcı oluyorum!

Göze hitap eden gözlere ve yapıştırıcıya ve inşaat kağıdına ek olarak, herkesin bu tek bir öğeyi hazırlama zamanı ve özellikle de el işi veya boyama tamamlandıktan sonra: Painter Bandı için kullanışlı olmasını tavsiye ederim.

Niye ya? Bant, boyayı duvarınızdan çekmediğinden ve kolayca resimden ekleyebilir veya kaldırabilirsiniz. 


Bu, resmi geçici olarak okuldan görüntülemenin ya da yaptığınız ve tatilinizi sonsuza kadar sürdürmek istemediğiniz mükemmel bir yoldur.

Bir sanat galerisi duvarı oluşturmak için Painter'ın Kasetini kullandım. Ayrıca, kendi masa örtüsünü veya dev bir çizgi şeridini süslemek için kağıt rulomu masamıza bantlamak da kullanışlı. Bu çok yönlü ve sahip olmak için çok kullanışlı!

Bir dahaki sefere evinize hazırlanmakta ya web tasarım da yerel ev reno merkezinizde olacaksanız, zanaat kutunuz için bir Painter-Tape paketi alın. Onu harika bir kullanıma sokacaksınız!

Yılın bu zamanı, elmalı turta pişirmenin tam zamanı. Özellikle elma gevrekleri hayranıyım, ama bir süre, farklı bir şey isterdim. Elmaları kullanarak yaptığım ızgara peynirli sandviçte bu twist gibi mi? Belki bu fıstık-elmalı Fransız tost tarifi gibi düzenli Fransız tost tarifleri bir twist?

Krem peynir dolgulu bu kolay pişirilmiş pişmiş elma lezzetlidir, tatmin edicidir ve bir tane için hazırladım, yani tarifi çoğaltabilir veya kendiniz için hızlı bir şekilde yapabilirsiniz. Ben yargılanmayacağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Devore Yıkama

Enzim Yıkama