Yağlı Yıkama

Yağlı Yıkama

Uzun zaman okuyucular fırınlanmış ürünleri sevdiğimi bilecekler. Bu sitenin her yerinde yemek yemek ya da fırında pişirmeye çalıştığım iyi fotoğraflar ve sosyal medya sitemlerim her zaman. 



Seyahat ettiğimizde devam eden şaka, her zaman için yerel bir fırıncılık dükkanına bakacağım.


Birisi bana bir hediye veriyorsa, her zaman pişirme işlemini memnuniyetle kabul edeceğimi söyleyince sürpriz olmayacaktır. Aslına bakarsanız, Anneler Günü'nde geçmiş yıllarda, aile Anneler Günü gezimizin bir parçası olarak bir fırına gitmemiz için özel olarak düzenledi. Mükemmel!

Belki de bu yüzden Givopoly'nin teslimat için birçok yerel pişirme seçeneğine sahip olduğunu seviyorum. Aynı zamanda benim gibi yağlı yıkama birinin sadece bir tıklamayla teslimat yapabilmesi, sipariş verebilmesi ve bekleyebilmesi için sorunlu hale gelebilir, ancak bu son derece kullanışlıdır.

Teşekkür ederim hediyeler, sempati hediyeler, Babalar Günü hediyeleri ve daha fazlasını sunmak için birçok kez Givopoly kullandım. Yerel kaynaklı ürünlerin seçimi kapsamlı - gerçekten herkes için bir şey var!

Anneler Günü'ne ne anlatacağından emin değil misiniz? Nereden başlamalıdır. Yerel Ottawa işini (ya da Toronto ya da Vancouver, Givopoly şu anda bu şehirlerde!) Destekliyor olacak ve herhangi bir annenin seveceği mükemmel hediyeyi bulacaksın.

Para harcamak çok kolay değil mi? Yani, hepimizin faturalarımızı ödemek zorundayız - yiyecek, ipotek, ısıtma maliyetleri. Bazılarımızın yeterince şanslı olması için “ihtiyaçlarımız” faturalarını ödemek, çok fazla stres olmadan aylık olarak yapılabilir. Daha iyi planlayarak (bu yüzden çok suçluyum) ya da ışıkları kapatarak elektrik giderlerini (yine burada suçlu olabilirim) planlayarak para biriktirmek için her zaman yer var, ama çoğunlukla para var. lütfen istediğimiz gibi harcamak için.

İster kıyafet ister spa olsun, arkadaşlarla akşam yemeği yiyin, yeni bir kitap satın alın, para harcamak çok kolaydır. Ama onu kurtarmaya ne dersin?


Bu kelime senin gözünü birazcık dikti mi? Güven bana, anladım. Tasarruflarımız var, bu birikimleri oluşturmak için çalışıyoruz, ancak her zaman olmasını istediğimiz kadar kolay değil. Özel bir şey için mi tasarruf ediyorsun? Özel bir şey için biriktirmeye başlamayı düşündün mü? Bizim için her zaman bir sonraki seyahatimiz için tasarruf yağlı yıkama ediyoruz. Seyahat hatası bu aileyi yakaladı ve ben yalan söylemem - biz onu seviyoruz. Belki de onu çok seviyoruz çünkü bazı ekstra paraları bir kenara çekmemiz gerektiği anlamına geliyor. Soğuk, Ottawa kış kesinlikle bir motivasyon.

Sonra soru nasıl kurulacağı ile ilgili olur. Bu, bir TFSA gibi bir ürünün içeri girdiği yer. Andy'nin bununla olduğu kadar tanıdık değildim (o bir finans adamıdır, bu yüzden bunu bilmesi mantıklıdır) ama TD hakkında daha fazla bilgi edinmek için hoş bir sürpriz oldu. Kanada Güven sitesi.

TD'den TFSA'lar (Vergisiz Tasarruf Hesapları), uzun vadeli veya kısa vadeli hedefler için kullanılabilir (merhaba seyahat!) Her yıl bir yılda hesapta bırakabileceğimiz maksimum tutar (2016 için 5,500 dolar), büyüme vergiden muaftır (örneğin, TD Canada Trust ile 3 yıllık bir Güvenlik GIC Plus’ında% 8.88'e kadar kazanabilirsiniz). Bunu sadece “Disney seyahat fonu” olarak etiketleyebilir miyiz?

Şimdi gelir vergisi beyannamenizle (bir tanesini elde edenler için) ne yapacağımı veya benim durumumda, işletmemizin getirdiği ekstra dolarları düşünmenin zamanı olabilir.


Tasarruflarınızla ne yaparsınız? Yolculuk tutkumuz var mı? Yeni bir araba almayı mı düşünüyorsun? Belki en sevdiğin odayı yeniden dekore edebilir misin? Harcama eğlenceliyken, sanırım birkaç plan yaptığımızda, tasarruf etmek de çok eğlenceli olabilir.

Beni sosyal medyada takip ediyorsanız, bu hafta sonu birkaç arkadaşımla yıllık bir yazı gezisi için gittiğimi gördünüz. Her ne kadar yıllık olsa da, bu sadece ikincisiydi, çünkü her sene şaşırtıcı ve her şeye rağmen olması gerekiyordu. Ha.

Geçen haftaki gibi bu hafta sonu, kurgu yazmak üzereydi. Hayatımda sahip olduğum en güzel insanlardan bazıları olan yayınlanmış yağlı yıkama yazarlarla gittim. Destekleyici, yönlendirici, yaratıcı ve kibar. Bu başarı için bir karışım.

Haftasonu yazmayı, gülmeyi ve birbirimizden öğrenmeyi harcıyoruz ve ben oraya varıncaya kadar ne kadar ihtiyacım olduğunu anlamadım. 


Çok fazla kelime yazdım, anlatımda yeni bir yön çizdim ve biraz açıklığa kavuştum. Ben hiçbir şekilde yayınlanmış bir yazar değilim, ancak ikinci bir kurgu kitabı üzerinde çalışıyorum ve süreci seviyorum. Düzenleme ve gözden geçirme süreci ve ben de yanımda değiliz, ama bu başka bir hikaye!

Muhtemelen bu blogu bir süredir okuyorsanız, gerçekten yaratıcı olmaktan hoşlanırım ve çocukları da yaratıcı olmaya teşvik etmek istersiniz. Kendi kendime (resim, yazı, yemek ve daha fazlası ile) yaratıcı çıkışları bulmanın yollarını buldum ve çocukların kendi sanat eserleri ile ilgili en sevdiği aktiviteleri var, ama birlikte bir şeyler yapmaya ne dersin?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama