12 Yaşa Uygun Kitaplar

12 Yaşa Uygun Kitaplar

Jeff Bezos, bugün, yıllık hissedar yazarı Amazon'un açıkladığı her türlü öz-tebrik mektubudur. 



Not, belki de en önemlisi 100 milyon dahil olmak üzere, her türlü büyük sayıyla doludur. 


Amazon, dünya çapında bir numarayı, bir kargo şirketi olarak hizmete sunulduğunda 13 yıl sonra bu sayıyı aştı.

Gerçekten sürpriz değil. Son zamanlardaki bazı fiyat artışlarına rağmen, şirket, planın üstünde teşvik edici önlemler almaya devam ediyor. Liste artık video, müzik, Kindle kitaplarına erişim ve Bezos'a ait Washington Post'a altı aylık abonelik erişimi içeriyor. Görünüşe göre şirket, çok yakın bir gelecekte Yığınlara Whole Foods anlaşmalarını da ekleyecek. Oh, bir araya gelme coşkusu.

Bezos’a göre, Amazon 2017’de dünya çapında beş milyar ürünün kuzeyini sevk etti. Başbakan’ı alan en yeni ülkelerden biri olan Hindistan da 12 yaşa uygun kitaplar şu an için Amazon’un en büyük büyüyen piyasası oldu. Amazon'un geçmişindeki herhangi bir önceki coğrafyadan daha uzun bir yıl, ”mektubuna göre. Şirket geç saatlere yatırım yapıyor, Şubat ayında müzik hizmetini piyasaya sürüyor. Bu hafta da Android web tarayıcısının “lite” versiyonu ile birlikte.

Seri girişimci Sophia Amoruso (Nasty Gal'in kurucusu) tarafından başlatılan juggernaut iş ve yaşam tarzı markası Girlboss, şirketin yayıncılık ötesine geçmeye çalıştığı için web sitesinin yeni bir tasvirini başlattı.

Yayıncılık, Girlboss'un oluşturduğu işin merkezi bir parçası olmaya devam ederken, Amoruso markanın bir içerik oyunundan çok daha fazlasını içerdiğini söylüyor.


Amoruso, “Yayın içeriğiyle ve konferanslarımızla ve bir yayıncılık işine benzeyen bir şeyle başlıyoruz, ancak gelecek, kullanıcılarımızı çok farklı bir kapasiteye dahil etmek gibi görünecek” diyor.

Sitenin yeniden tasarlanmasıyla ilgili bir blogda, şirketin yeni baş işletme yetkilisi ve baş editörü, şirketin web ve mobil yüzü için istediği işlevsel değişiklikler arasında dolaşıyor:

Hızlı.
İlk ve en önemlisi, bu deneyim hızlı olmalı. Sadece sistem yazı tiplerini kullandık. Yükleme süresini yavaşlatmak veya sizi neden burada 12 yaşa uygun kitaplar olduğunuzu düşünmekten alıkoyacak tuhaf bir pop-up'lar veya doodads yok: içerik.

Sezgisel (çeşit).
Bu şeyi önce mobil olmak için kurduk. Bu, kategoriden kategoriye kaydırmanız ve masaüstünde bile bitmeden kaydırma yapmanız anlamına gelir. İlk başta biraz garip gelebilir, ancak başlangıçta sadece% 10'unun masaüstünde olduğunu düşünüyoruz, o yüzden bir kürek kürsüsünü arayalım.

Burada çok fazla renk var. Her kategori farklı bir renkle not edilir (yeşil, para bir mercan-pembe, sağlık sarıdır, vs.) ve bu kategorilerin kategori sayfalarında, ilgili içerikte, makale sayfalarında farklı şekillerde oynadığını görürsünüz. 


Daha. Bunlar size nerede olduğunuzu gösteren görsel ipuçları ve aynı zamanda eğlenceli ve etkileyici hissetmeleri gerekiyor. Burada kendimizi çok ciddiye almamak için Girlboss'ta çalışıyoruz. Ciddi şeyler hakkında konuşuyoruz, ama yaptığımız her şeye biraz zekâ ve mizah enjekte etmeyi umuyoruz. Ve bu renklendirilmiş iyiliğin tümü bunu yansıtmalıdır.

Faydalı.
Bu büyük bir tanesi. Bazı insanların hiçbir zaman web sitemize giremeyebileceğini biliyoruz (yine de sizden biri değilsiniz) ve biz de bununla tamamen ilgileniyoruz. İnsanların nerede olduklarını - e-postada, sosyal olarak, podcast'lerle, ya da Rallies'mizde IRL'de - ilham almayı ve onları sevindirmek için çalışıyoruz. Ancak, sitemizi ziyaret ediyorsanız, bizimle vakit geçirme deneyiminden anlamlı bir şeyiniz olduğu hissine kapılmanızı istiyoruz. Gözlerinizi yeni düşünme biçimlerine açan şeyleri yapmak istiyoruz ve bu da size ilerlemenizi, büyümenizi, tasarruf etmenizi ve evrimleşmenize yardımcı olan yaşam ve iş ve para tavsiyeleri sunuyor. Bu sitenin yapması gereken şey budur - sunduğumuz araçları, ipuçlarını ve analizleri bulmayı kolaylaştırmak için, bir hikaye veya podcast veya video ile ne kadar zaman harcayabileceğiniz konusunda ne kadar zaman harcayabileceğiniz konusunda şeffaf olmanız bunun için ihtiyacım var.

Yeniden tasarlamanın tamamen işlevsel ve estetik yönlerinin ötesinde, Gandi, şirketin seçimleri için daha büyük bir amaç ve görev duygusu olduğunu ve bunun da Girlboss'un nasıl evrim geçireceğinin bir göstergesi olduğunu söylüyor.

“Girlboss'ta, büyük resmi düşündüğümüzde, değişime yardımcı olmak istiyoruz. 


Fırsat yaratmak ve yolunuza çıkan engelleri yıkmak istiyoruz. Gandi, tokenizm çağrısında bulunmak ve pek çok kadının gelişebileceği alanlar 12 yaşa uygun kitaplar yaratmayı ve birbirlerinin ilerleme kaydetmesini ve ilerlemesini sağlamak istiyoruz diyor.

Bu yeni enkarnasyondaki Girlboss, bir yayıncı olduğu kadar bir ağ ve sosyal etkileşim sitesi gibi görünmektedir. Bu yeni model, markaların ne anlama gelebileceği ve oynayabilecekleri rolün yeni konsepti ile uyumludur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama