Taş Yıkama

Taş Yıkama

Ama en önemli çalışmasının, Binalar Öğrenmesi Nasıl Yapılır? Kitabında olduğunu söyleyenler var. 



Binaların yaşam döngüsüne bakar ve onu farklı oranlarda (Site, Yapı, Cilt, Hizmetler ve Şeyler) "kesme katmanlarına" ayırır.


Tedd Benson gibi inşaatçılar, binaların nasıl değiştiği ve geliştiği hakkındaki fikirlerinden öğrendiler ve evlerinin bileşenlerini erişilebilir ve yükseltilebilir şekilde ayırdılar.

Yakın bir geziden sonra, "bir Bensonwood evinde, kabloyu almak için süpürgeyi çekebilirsin ve sonra elektrik kutusundan kablo kanalıyla çekebilirsin. Bunu önümüzdeki on yıl içinde olacağından şüpheleniyorum. doğru akıma dönüştürme ve taş yıkama birçok insan bunu yapabileceklerini dile getirecek. "

Marka'nın bir başka büyük fikri de Yüksek Yol ve Düşük Yol binaları fikridir:

Bir Low Road binasının sadece geniş ve ucuz olması gerekiyor. Yapısal olarak kullanımdaki büyük değişiklikleri çekecek kadar sağlam olmalıdır. Finish minimal ve süs mütevazı olabilir veya tamamen yok olabilir. İlk Hizmetler ilkel olabilir. Öncelikli olarak depolama için tasarlayın ve yakında yaratıcı insanlarla ilgilenecek.

Şu anda düşük yol binaları gibi daha fazla binanın tasarlandığını görüyoruz. 


Ahşap inşaatı, geliştiricilerin yeni ahşabın bulunduğu eski tarz depolar inşa ettikleri için, açığa çıkan, erişilebilir hizmetlere bir dönüş görüyoruz. Bunlar, herkes için her şeyi yapabilecek esnek ve uyarlanabilir binalar ve herkesin düşünmesi gereken şeyler.

Tüm Dünya Kataloğu ve Kuyusu önemli bir tarihtir. Kataloğun bana İncil gibi geldiğini yaşıyorum. Ancak Binalar Öğrenmesi'nden alınan dersler gelecek nesiller için iyi bir şekilde yankılayabilir. David Brooks okumalı ve başlığını düzeltmeli.

Çocukların sosyal, duygusal ve akademik işleyişi yıllardır azalmakta olup, bu da ebeveynlik için yeni bir yaklaşıma ihtiyacımız olduğunu göstermektedir.

30 yıldan fazla bir süredir anaokulu öğretmenliği yapan bir arkadaşım geçtiğimiz beş yıl içinde çocuklarda farkedilen değişime son verdi. Küçük 4- ve 5 yaşındaki çocuklar odaklanmak için çok çaba sarf ediyorlar ve arkadaşım iPad'de bunu suçluyor. “Haftalarca süren özel projeler yapardık” dedi. "Şimdi bir proje birkaç gün sürerse şanslıyız."

Arkadaşım bu değişikliği fark eden tek kişi değil. Ebeveynler, çocuklar ve öğretmenlerle uzun yıllar çalışmış olan Toronto'dan bir meslek terapisti taş yıkama olan Victoria Prooday, geçen yaz çocuklarının yaygın can sıkıntısı, haklı davranışları, sabır eksikliği nedenlerini gördüklerini anlatan endişe verici bir blog yazısı yazdı. ve asgari sosyal beceriler. Makaleyi bütünüyle okumanıza rağmen, burada yaptığı temel noktalar şunlardır:

1) Teknoloji ve yüksek seviyeli ekran tabanlı stimülasyon, ücretsiz bebek bakım hizmeti olarak kullanılıyor, ancak aslında hiç de özgür değil.


“Ödeme köşede seni bekliyor. Çocuklarımızın sinir sistemleriyle, dikkatleriyle ve gecikmiş tatminkarlıklarıyla ödüyoruz. Sanal gerçeklikle kıyaslandığında, günlük hayat sıkıcı oluyor.”

2) Çocukların istekleri anında karşılanır. Ebeveynlerin çocuklarının taleplerini derhal karşılama eğilimi vardır. Bu dersi çocuklara öğretmek uğruna tatminkar geciktirme kavramı bu günlerde nadirdir. Bu korkutucu çünkü çocukların stresini gelecekteki stres karşısında azaltıyor.

3) Çocuklar dünyayı yönetir. Hepimiz daha önce duyduk, bir ebeveyn ağlıyor, "Çocuğum yatağa gitmeyecek. Sebzeleri yemiyor. O lazımlık kullanmayacak. Kirleri sevmiyor." Ama patron kim? Bu kararlar karar vermek için bir çocuğa bağlı olmamalıdır. Ebeveynlerinin, çocuklarına öğretmek için bazı şeylerin yapılması gerektiğini öğretmeleri, çünkü biz onları yapmak istemeseler bile.

4) Sabit eğlence. Gerçek hayat eğlenceli değil. Sadece bir kişinin çalışması gereken ve diğerlerinin de beklentilerden veya işlerden arınmış olmasına izin verilen ebeveynlerin ve çocukların paralel yaşamları için yeterlidir.

“Bu, beynin işlenebileceği ve“ sıkıntı ”altında işlev görmesini sağlayan temel monoton bir çalışmadır. 


Bu, okulda nihayetinde eriyebilir olması gereken aynı“ kas ”dır. Okula geldiklerinde ve cevaplarını el yazmanın zamanıdır. 'Yapamam. Çok zor. Çok sıkıcı.' Niçin? Çalışılabilir 'kas' sonsuz eğlence yoluyla eğitilmiyor çünkü iş yoluyla eğitiliyor. ”

5) Sınırlı sosyal etkileşim. Çocuklar, eskiden olduğu gibi diğer çocuklarla da fazla zaman harcamazlar, çoğunlukla cihazlarda takılı oldukları için değil, aynı zamanda oyunun yetişkinler tarafından denetlenmesi gerektiği için de. Bu, taş yıkama herhangi bir çocuğu yaşamın geri kalanı için büyük bir dezavantaja sokacak olan sosyal becerilerin honlanması için fırsatları sınırlar.

Bugün ebeveynlikle ilgili iç karartıcı bir resim, ama neyse ki çözümler, uygulamak için güçlü bir ebeveyn omurgasına ihtiyaç duysalar bile, oldukça basittir! Bu problemler birbiriyle bağlantılıdır ve her biri ele alındığında diğerleri de gelişecektir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Web Tasarım

Devore Yıkama

Enzim Yıkama